eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieckiBudowa ścieżki pieszo - rowerowej z infrastrukturą towarzyszącą.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo – rowerowej z infrastrukturą towarzyszącą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo – rowerowej z infrastrukturą towarzyszącą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f85963a-5103-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003700/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ścieżki rowerowej na terenie gminy Piecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez właściwe ukierunkowanie ruchu turystycznego na terenie gminy Piecki i Mrągowo”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288973/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3118614,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ścieżki pieszo – rowerowej wraz z małą architekturą i oznakowaniem szlaku. Ścieżka będzie umiejscowiona na obszarze Gminy Piecki. Ścieżka pieszo-rowerowa o długości ok. 15 km i średniej szerokości 2,5 m. Zamówienie obejmuje również wykonanie małej architektury i oznakowanie szlaku, tj. wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej, elementów towarzyszących w postaci ośmiu wiat o konstrukcji drewnianej, stołów i ław, stojaka dla rowerów, tablic informacyjnych. Ścieżka będzie zlokalizowana na odcinku od miejscowości Krutyń w gm. Piecki do granic gminy Piecki z gminą Mrągowo. Łączna długość ścieżki będzie równa ok 15 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowa.
2. Zakres remontu wiaduktu polega na uzupełnieniu ubytków cegieł oraz kamieni.
Uzupełnienie cegieł poprzez wmurowanie ich na zaprawę trasową. O wysokiej wytrzymałości min. 10N/mm2 i odporności na działanie wody oraz mrozu. Dodatkowo należy szyć elementy luźne kotwami średnicy 12mm,poprzez wklejenie ich na żywice.
1) Technologia wykonania zszycia murów :
 Zaznaczyć linie, w odpowiednich odstępach od spodu łuku, na których zostaną zainstalowane kotwy.
 Wywiercić otwory pilotażowe o średnicy 12 mm (13 – 14 mm w zależności od materiału) na wymaganą głębokość i w wymaganych odstępach usytuowane na zaznaczonych wcześniej liniach. Otwory powinny być odchylone od poziomu o kąt około 600 w prawo lub lewo od zaznaczonej linii. Kolejne otwory odchylone naprzemiennie.
 Wyczyścić otwory i dokładnie spłukać wodą.
 Wymaganej długości końcówkę przedłużającą o średnicy 12 mm założyć na pistolet.
 Pompować zaprawę aż wypełni końcówkę, wkręcić w nią odpowiedniej długości kotwę
 Włożyć końcówkę na pełną głębokość do otworu i pompować zaprawę. Ciśnienie spowoduje wypychanie zaprawy wraz z kotwą. Utrzymywać ciśnienie zaprawy aby wypełniła wszystkie szczeliny.
 kotwy powinny być instalowane partiami. Po każdej partii kotwy pozostawić na 24 godziny aby zaprawa w zainstalowanych kotwach związała.
 Po 24 godzinach kontynuować zakładanie następnej partii.
 Balustrada ochronna typu U11A o wysokości po zamontowaniu min. h=1,2m, o łącznej długości 48m (2x24m), zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo na kolor zielony. Montaż poprzez zabetonowanie w podłożu.
Brakujące kamienie w zewnętrznych ścianach wiaduktu uzupełnić za materiału tożsamego do istniejącej okładziny.

3. Jeżeli w SWZ jest mowa o „Ścieżce” – należy przez to rozumieć wykonanie robót budowlanych określonych w pkt 1.
4. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o „Dokumentacji projektowej” należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia opisany w SWZ i załącznikach do niej.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania inwestycji będącej przedmiotem zamówienia. Rodzaj i zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w Załącznikach do niniejszego SWZ.
6. Jeżeli w niniejszej SWZ jest mowa o robotach budowlanych należy przez to w szczególności rozumieć wykonanie prac, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 SWZ.
7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Roboty muszą spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa budowlanego.
8. Jeżeli dokumentacja projektowa, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
9. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SWZ dokumentacji technicznej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 99 ust. 6 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego.
10. Inwestycja, będąca przedmiotem zamówienia obejmuje roboty budowlane wraz z dostawą i montażem niezbędnych składników zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót budowlanych z materiałów własnych.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
12. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej, jednakże ze względu na charakter inwestycji jest ona zalecana.
13. Ubezpieczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100 % zatwierdzonej wartości umowy, zgodnie z §7 zał. nr 1 do SWZ.
14. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający posiada niezbędne decyzje i zezwolenia ważne na czas trwania inwestycji,
2) Koszty nadzoru ornitologicznego są po stronie Zamawiającego,
3) W zakresie Wykonawcy jest określenie miejsca i ustalenie odległości odwozu materiałów z rozbiórki, którą należy przyjąć do kalkulacji,
4) Projekt budowlany oraz wykonawczy są zgodne z wydanymi uzgodnieniami gestorów sieci,
5) Kategoria ruchu projektowanej ścieżki rowerowej to KR-1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

34928470-3 - Elementy oznakowania

39113300-0 - Ławy

44212120-6 - Konstrukcje mostowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3958049,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4740146,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3958049,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych Piotr Lubowidzki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spółka Jawna „ŻWIREK” Katarzyna Skwiot Adam Skwiot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421962119

7.3.3) Ulica: Młodkowskiego 2A

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3958049,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.