Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b2b7504-a559-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 581377,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZadanie nr 1 – ogumienie letnie do pojazdów osobowych
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych.
2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
3. Miejsca dostaw:
a) Radomiu przy ul. Energetyków 14,
b) Płocku przy ul. Kilińskiego 8,
c) Ostrołęce przy ul. Korczaka 16,
d) Siedlcach przy ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP z siedzibą w Radomiu.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1 i 2
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:
a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;
b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),
c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740
z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej
i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:
a) techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późń. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:
Dla Zadania nr 1
– opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).
Opony muszą spełniać parametry w zakresie:
Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do B
Dla ZADANIA NR 1 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 32 Zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 4 – Klasa efektywności paliwowej – skala od A do C.
oraz
Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do B.
Dla ZADANIA NR 1 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 32 Zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 5 – Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do C.
Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych, uniwersalnych lub wielosezonowych.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Wymagania na etapie realizacji umowy:
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony
w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy.
W przypadku, gdy dostarczony dokument utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.
10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał)
i przetworzeniu na własny koszt zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami
o gospodarowaniu odpadami. Ilość zużytego ogumienia odebranego przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.
V.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
b) projektowanych postanowieniach umowy odpowiednio dla zadania nr 1
c) CENNIKU WYKAZIE asortymentowo ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty dla zadania nr 1 – ogumienie letnie do pojazdów osobowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 321980,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu Zadanie nr 2 – ogumienie letnie do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych.
2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
3. Miejsca dostaw:
a) Radomiu przy ul. Energetyków 14,
b) Płocku przy ul. Kilińskiego 8,
c) Ostrołęce przy ul. Korczaka 16,
d) Siedlcach przy ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP z siedzibą w Radomiu.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1 i 2
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 2
• Regulaminem nr 75 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do motocykli i motorowerów – dotyczy zadania nr 2
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:
a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;
b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),
c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740
z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej
i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:
a) techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późń. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:
Dla Zadania nr 2
- opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ, 54 EKG ONZ i 75 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).
Opony muszą spełniać parametry w zakresie:
Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do E
Dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 1, 2, 4, 5, 6, 42, 43, 47, 48 Zamawiający nie wymaga uzupełnienia przez Wykonawcę w kolumnie nr 4 – Klasy efektywności paliwowej – skala od A do E.
oraz
Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do E.
Dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 1, 2, 4, 5, 6, 42, 43, 47, 48 Zamawiający nie wymaga uzupełnienia przez Wykonawcę w kolumnie nr 5 – Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do E.
Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB.
Dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 49 Zamawiający dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73dB.
Zamawiający dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 16, 42, 43, 47, 48, 50, 51 Zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 2 – Rodzaj opony – całoroczna, uniwersalna, wielosezonowa.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Wymagania na etapie realizacji umowy:
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony
w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy.
W przypadku, gdy dostarczony dokument utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.
10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał)
i przetworzeniu na własny koszt zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami
o gospodarowaniu odpadami. Ilość zużytego ogumienia odebranego przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.
V.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
b) projektowanych postanowieniach umowy odpowiednio dla zadania nr 2.
c) CENNIKU WYKAZIE asortymentowo ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty dla zadania nr 2 – ogumienie letnie do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
34352200-1 - Opony do autobusów
34411200-3 - Opony do motocykli
4.5.5.) Wartość części: 259396,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335147,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335147,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335147,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE KRZYSZTOF DROZD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671605852
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
jakie przetargi wygrała firma
ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335147,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie nr 2 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy fabrycznie nowego ogumienia letniego do pojazdów służbowych."
- Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego z podwójną kabiną i zabudową skrzyniową dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wejherowie
- DOSTAWA OPON LETNICH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW
- Sukcesywna dostawa nowych opon do pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
więcej: Opony do pojazdów silnikowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.