eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach- Dziedzicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000728865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp7czdz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pl-pl.facebook.com/SP7CzDz/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a1e2713-ba5e-4869-b38a-7b04b61d5908

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1e2713-ba5e-4869-b38a-7b04b61d5908

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00598650/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZP1/11/2024: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/11/2024:

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 253013,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dodaje tabele z ilościami w tabeli zał. nr 2 cz 1Pozostałe zapisy bez zmian. Część NR 1 MROŻONKI WARZYWA I OWOCE, RYBY MROŻONE - owoce, warzywa odpowiednio mrożone, owoce i warzywa niepokruszone, z niewielką ilością lodu
RYBY mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, 5-10% glazury SHP. maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 20% , filet ok. 175-340 g 5%- 10% glazury.
Na czas trwania umowy dostawca zapewnia szkole zamrażalki
klapowe o pojemności nie mniejszej niż 300 litrów
w ilości 2 sztuk
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA DOKŁADNEJ ILOŚCI
ZAMÓWIONEGO MROŻONEGO FILETA RYBNEGO W KILOGRAMACH,ORAZ DOKŁADNEJ
ILOŚCI ZAMÓWIONYCH PALUSZKÓW RYBNYCH MROŻONYCH W SZTUKACH.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 42857,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 2 WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE - owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe,
Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeńDOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU W DNI POPRZEDZAJĄCE
JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNE OD PRACY I ŚWIĄTECZNE ,ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK DNIACH USTAWOWO WOLNYCH OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.
Warzywa dostarczane powinny być świeże, wolne od chorób, szkodników, nie nadgnite, bez plam.
Owoce o odpowiedniej jędrności, świeże.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 52380,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 3 MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE DROBIOWE - mięso powinna być świeże, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć
o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak
i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przyprawKiełbasy, szynki zawierające nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia.
Wymagania dla mięsa klasa I, świeże,      czystość – mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione,
-          konsystencja – jędrna, elastyczna, odkształcająca się,
-          smak i zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy,
-          barwa – od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej,
-          mięso oznakowane przez lekarza weterynarii – zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzących z knurów i loch.
Wymagania dla wędlin :
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z zamówieniem każdego dnia

-          klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona
wędliny muszą być zapakowane w folię zgrzaną na obrzeżach w opakowaniach maksimum 2 kg, na opakowaniu ma być naklejona etykieta ze składem, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DOSTARCZAĆ TOWAR W DNIU JEGO UŻYCIA.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 57142,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DOSTARCZAĆ TOWAR W DNIU JEGO UŻYCIA.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZENIA TOWARU W DNI POPRZEDZAJĄCE JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNYCH OD PRACY I ŚWIĄTECZNYCH ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK DNIACH WOLNYCH USTAWOWO OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 36190,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 5 PRODUKTY GARMAŻERYJNE świeże zgodnie z opisem zał. nr 2 formularz asortymentowo-cenowy PRODUKTY GARMAŻERYJNE świeże zgodnie z opisem zał. nr 2 formularz asortymentowo-cenowy
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DOSTARCZAĆ TOWAR W DNIU JEGO UŻYCIA.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 11904,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortymentowo-cenowy
Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU
W DNI POPRZEDZAJĄCE JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNE OD PRACY I ŚWIĄTECZNE
ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK DNIACH USTAWOWO
WOLNYCH OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 40374,56 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 PIECZYWO bez polepszaczy, środków konserwujących i wzbogacających smak innych niż naturalneZbożowe produkty śniadaniowe (np. bułki, chałka) muszą zawierać nie więcej niż 15 g cukrów w 100 g produktu gotowego do spożycia.Cech wspólne dla pieczywa: bez polepszaczy, środków konserwujących i wzbogacających smak innyCh niż naturalne Cechy dyskwalifikujące wspólne dla artykułów spożywczych: artykuły mające w składzie glutaminian sodu Artykuły spożywcze spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r. Poz. 1154)Pieczywo powinno być świeże, chleb krojony- oznakowany ze składem, wartościami odżywczymi.

DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM

ZGODNIE Z POZYCJAMI FORMULARZA ASORTYMENTOWO- CENOWEGO ZA. NR 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 12162,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Zamawiajcy na podst. art. 262 Ustawy PZP ( Dz.U,. z 2024 r. poz. 1320) niezwłocznie
zawiadami wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu,
o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub
obejmuje ten sam przedmiot zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Zamawiajcy na podst. art. 262 Ustawy PZP ( Dz.U,. z 2024 r. poz. 1320) niezwłocznie
zawiadami wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu,
o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub
obejmuje ten sam przedmiot zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103715 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107555 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103715 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U GALASA MIĘSO I WĘDLINY S.C, ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526930565

7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice, Kod pocztowy: 43-502, Województwo: śląskie

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103715 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Zamawiajcy na podst. art. 262 Ustawy PZP ( Dz.U,. z 2024 r. poz. 1320) niezwłocznie
zawiadami wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu,
o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub
obejmuje ten sam przedmiot zamówienia

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19682,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34050 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FROSTELLA SP Z O O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525041870

7.3.3) Ulica: Rozdziele

7.3.4) Miejscowość: Żegocina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-731

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Zamawiajcy na podst. art. 262 Ustawy PZP ( Dz.U,. z 2024 r. poz. 1320) niezwłocznie
zawiadami wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu,
o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub
obejmuje ten sam przedmiot zamówienia

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32687,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32687,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32687,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRYGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072806916

7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32687,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.