Og³oszenie z dnia 2025-02-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 44
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c113b4fd-2564-4d58-bf3f-6c257e907d98
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00093579
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00638107/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³uga odbioru i przewozu zw³ok
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c113b4fd-2564-4d58-bf3f-6c257e907d983.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze
do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od
rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne
s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog±
elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 139 ust 1 Ustawy pzp najpierw dokona oceny
ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz
spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e: administratorem danych osobowych jest Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie ul. Niepodleg³o¶ci 44, 10-045
Olsztyn; inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu jest Pani Klaudia Gzinka iodo@szpital.olsztyn.pl , tel. 89 53
86
353; dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i d RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem; odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019
r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy
w celu innym ni¿ zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w
celu innym ni¿ okre¶lono powy¿ej, przed dalszym przetwarzaniem poinformuje osobê, której dane dotycz± oraz udzieli jej informacji,
o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do
wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±: - obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODOwzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³
zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego; - obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art.
14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje
zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca
wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane
w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± wynikaj±c± z Formularza ofertowego;
obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w
odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
w zakresie danych osobowych wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych; − na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO; Pozosta³e informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-382-7/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33942000-5 - ¦rodki transportu zw³ok
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: Pc - cena [z³] – 100 %
Kryterium „Oferowana cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie oferowanej ceny (z VAT)
za wykonanie ca³o¶ci zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym.
Wykonawca, który przedstawi w ofercie najni¿sz± cenê za wykonanie zamówienia otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostali Wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poni¿szego wzoru:
Oferowana cena brutto
(najni¿sza z cen)
Pc = -------------------------------------------------- x 100 % x 100
Oferowana cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u wpostêpowaniu, dotycz±ce:
1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami przewozowymi
przeznaczonymi do przewozu zw³ok zgodnie z § 10 Rozporz±dzenia MZ z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania
ze zw³okami i szcz±tkami ludzkimi (DZ.U. 2021.1910 zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie na podstawie
art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1.1. o¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w
wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie z definicj± zawart± w art. 7
pkt 17 ustawy Pzp, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ
z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
2.1. Wykazu pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu,
okre¶lonego w Rozdziale V pkt 1.
Wzór wykazu pojazdów stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik numer 3 do SWZ.2. Zmiana umowy
2.1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje siê w art. 455 ustawy, oraz
w projektach umów stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
2.2. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny byæ dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 274 Ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca,którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wynajem wraz z obs³ug± operatorsk± sprzêtu do bie¿±cego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kêtrzynie z podzia³em na 4 czê¶ci
- Dostawa ob³o¿eñ chirurgicznych, wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku z w³ókniny i folii
- Dostawa urz±dzeñ oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Us³uga utrzymania systemów
- Us³uga odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok
- Us³uga ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia eksperymentów medycznych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.