eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otmuchów"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otmuchowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 4b

1.5.2.) Miejscowość: Otmuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774390755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.majcher@otmuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsotmuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otmuchow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f212d93a-517a-420c-be56-9421e8f14dfe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040415/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób
z zaburzeniami psychicznymi (podopiecznych MGOPS Otmuchów) w okresie od daty podpisania umowy 2025 roku – 31 grudzień 2025 roku, na podstawie:
a) art.8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
b) art.18. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz zgodnie z zakresem określonym
w :
Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024.816 t.j.)
c) Zarządzenia nr 71/22 Wojewody Opolskiego z dnia 28.06.2022 r. ws. ustalenia sposobu wykonywania zadania z zakresu administracji rządowej realizowanego przez jednostki samorządu terytorialnego: organizowanie
i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
w województwie opolskim.
Szacowana średnia liczba usługobiorców: 10 osób.
Szacowana liczba godzin usług- 3680 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Liczba godzin i osób objętych usługami, może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia. Określona liczba godzin świadczenia usług stanowi ich szacowną ilość, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SWZ pn. projekt umowy wraz
z załącznikami. Ww. załącznik stanowi integralną część ogłoszenia.
Usługa będzie świadczona na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego, precyzującej zakres usług, termin rozpoczęcia i zakończenia, wymiar godzin oraz odpłatność za usługę.
2. W odniesieniu do specjalistycznych usług opiekuńczych zakres usług opiekuńczych określa rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024.816 t.j).
3. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez wykonawcę ofertowej ceny jednostkowej usługi
i wskazanej powyżej liczby godzin usług.
4. Usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku. Jedna godzina usług jest równa jednej godzinie zegarowej,
tj. 60 minut.
Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy.
5. Wykonawca będzie świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze na podstawie indywidualnej dokumentacji wydawanej przez OPS zawierającej:
a) imię i nazwisko klienta,
b) adres zamieszkania,
c) rodzaj przyznanych usług,
d) okres, na jaki przyznano usługi,
e) wymiar przyznanych usług,
f) odpłatność za usługi,
g) nr decyzji administracyjnej będącej podstawą przyznania usług.
6. Ze względu na dobro i potrzeby osób, na rzecz których świadczone są usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość ustnego (np. telefonicznego) i pisemnego (np. e-mailem) poinformowania Wykonawcy o terminie rozpoczęcia lub przerwania realizacji usługi. Każde tego typu zdarzenie wymagać będzie sporządzenia stosownej dokumentacji w formie pisemnej.
7. Świadczenie usług odbywać się będzie w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców na terenie Gminy Otmuchów przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
8. W związku z zapewnieniem bezpieczeństwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający będzie przekazywać dane osób korzystających z usług w niezbędnym zakresie, w sposób określony w odrębnej umowie ws. Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1).
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa,
w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych– niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody
z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia.
10. Wykonawca zamówienia winien:
a) zapewnić ciągłość świadczonych usług od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.,
b) zatrudnić taką liczbę osób, która zapewni właściwą realizację świadczenia,
c) kontrolować jakość świadczonych usług w miejscu zamieszkania podopiecznego.
11. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, posiadające odpowiednie kwalifikacje. Ponadto osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zobowiązane będą do przestrzegania następujących zasad:
a) zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej,
b) nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych,
c) nie mogą obarczać świadczeniobiorców własnymi problemami,
d) w kontakcie ze świadczeniobiorcą muszą stosować zwroty grzecznościowe, szanować wolę świadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych oraz wykonywać wszelkie prace z poszanowaniem godności i uczuć świadczeniobiorcy.
12. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia bezpośredniej kontroli realizacji usług na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego.
13. Zamawiający dopuszcza wykonanie usług w zakresie przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione na umowę zlecenie.
14. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia wykazu wszystkich zatrudnionych pracowników w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy.
Wykaz winien zawierać:
a) nazwisko i imię pracownika,
b) kserokopię zawartej umowy,
c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje,
d) dokumenty potwierdzające stan zdrowia,
e) dokumenty potwierdzające niekaralność,
f) zakres obowiązków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promyk Nadziei.Terapia i pomoc specjlaistyczna,Elżbieta Jaskólska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531301092

7.3.3) Ulica: Władysława Broniewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-304

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia 100 zł brutto za 1 godzinę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.