Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668146/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b25928-c6ba-44e4-bc7b-0c7519d81ab3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości”
2. Przedmiotem zamówienia jest rozgraniczenie nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 21/7 z ark. m. 1 o pow. 0.4182 ha, obręb miasto Zawiercie
z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki ewidencyjne nr 21/9, 21/10 21/11 i 21/5 z ark. m. 1 obręb Zawiercie przy ul. Borowe Pole 17.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
i obowiązującymi standardami technicznymi w szczególności z przepisami:
Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( t. j. Dz. U z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm. ),
Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa
i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości ( Dz. U. z 1999 r. Nr 45 poz. 453 ),
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1670),
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 kwietnia 2021 r.,
w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego ( Dz. U. z 2021 r. poz. 820 ),
Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061
z późn. zm.),
Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781),
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) (Dz. Urz.. UE L 119 z 04.05.2016,).
4. Opis prac geodezyjnych:
1) Upoważnienie wydane przez Prezydenta Miasta Zawiercie legitymuje geodetę uprawnionego do wstępu na grunt do dokonania wszelkich czynności objętych ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem wykonawczym w sprawie rozgraniczania nieruchomości.
2) Geodeta ustali granicę w oparciu o hierarchicznie określone następujące po sobie kryteria:
- znaki i ślady graniczne, mapy i inne dokumenty oraz punkty osnowy geodezyjnej, pozwalające na jednoznaczne określenie przebiegu granicy,
- zgodne oświadczenia stron lub jednej strony o ile druga strona nie składa oświadczeń
i nie kwestionuje granicy,
- do zwarcia ugody granicznej przed geodetą może dojść tylko wówczas, gdy zebrane
w sprawie dowody nie są miarodajne do ustalenia przebiegu granicy, a strony nie złożyły zgodnego oświadczenia woli w tym zakresie tj. wówczas gdy istnieje między nimi spór, wtedy geodeta nakłania strony do zawarcia ugody.
3) Geodeta ma prawo odmówić spisania ugody granicznej, jeżeli stwierdzi, że nie ma ku temu podstaw ( gdy jej treść byłaby sprzeczna ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym ) lub też gdy np. uzna, że swoimi rozporządzeniami strony zmierzają do obejścia przepisów o formie czynności prawnych zastrzeżonych ( przeniesienie własności w formie aktu notarialnego),
4) W przypadku doprowadzenia przez geodetę do zawarcia ugody należy sporządzić akt ugody oddzielnie dla każdej linii granicznej – ugoda obejmuje wyłącznie sporne odcinki granicy.
5) Ugodę pod rygorem jej nieważności muszą podpisać wszyscy właściciele
i współwłaściciel nieruchomości ( w tym także mąż i żona jeśli nieruchomość stanowi małżeńską wspólność ustawową ), aby mogła być zawarta ugoda musi być uregulowany stan własności obu graniczących nieruchomości.
5. Skompletowanie dokumentów – zakończenie realizacji zamówienia:
1) W terminie zakreślonym umową, Zamawiający otrzyma kompletną dokumentację rozgraniczeniową (tj. 1 egz. „dokumentacji rozgraniczeniowej nieruchomości” – dla
Zamawiającego, 1 egz. „dokumentacji technicznej” – dla GODGiK w Zawierciu ),
w celu dokonania oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic pod względem formalno-prawnym (Etap I zamówienia).
2) Protokół odbioru etapu I ( pozytywna ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości pod względem formalno-prawnym) będzie stanowić podstawę wnioskowania przez Wykonawcę o zaewidencjonowanie dokumentacji w zbiorze materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
3) Po zakończeniu prac Wykonawca przedłoży:
a) kompletną dokumentację rozgraniczeniową tj. 1 egz. „dokumentacji rozgraniczeniowej nieruchomości”- dla Zamawiającego,
b) 1 egz. „dokumentacji technicznej” - dla GODGiK w Zawierciu,
c) odpowiednią ilość uwierzytelnionych dokumentów rozstrzygających przeznaczoną dla stron postępowania oraz 1 egz. dla ewidencji gruntów i budynków.
6. Informacje dodatkowe:
1) Materiały źródłowe znajdujące się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym, niezbędne do ustalenia przebiegu granic nieruchomości, Zamawiający udostępni Wykonawcy za pośrednictwem Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Zawierciu, niezwłocznie nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty, w sposób i w trybie określonym w Ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm).
2) Wszelkie inne niezbędne materiały (poza wymienionymi powyżej w pkt 1) do wykonania pracy, Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt.
3) Jeżeli w trakcie wykonania pracy ulegną przepisy prawne dotyczące wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić te zmiany w wykonanej pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się w zakresie realizacji zamówienia do:
1) Przedstawienia Zamawiającemu do odbioru przedmiotu zamówienia
w nieprzekraczalnym terminie.
2) W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia – do naprawienia dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego zgodnie z § 11 projektowanych postanowień umownych.
3) Poniesienia wszelkich kosztów rozgraniczenia, w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
71354000-4 - Usługi sporządzania map
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730301886
7.3.3) Ulica: Jaracza 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji rozgraniczeniowej w celu dokonania oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic pod względem formalno- prawnym – w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia Umowy na podstawie protokołu odbioru.
2) Etap II – przedłożenie w okresie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru etapu I, dokumentacji rozgraniczeniowej nieruchomości po uprzednim zaewidencjonowaniu dokumentacji technicznej w zbiorze ewidencji materiałów zasobu GODGiK w Zawierciu.
3) Zamawiający dokona odbioru końcowego wykonanej pracy w terminie nie dłuższym niż 120 dni od daty zawarcia umowy, na podstawie protokołu odbioru końcowego.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi, utwardzenie nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej w podziale na 2 części".
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odwodniania ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego w Piotrkowie Tryb.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1504W w Opypach, gmina Grodzisk Mazowiecki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.