Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00034060/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa do siedziby Zamawiającego
nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
wykonanych z folii polietylenowej LDPE w ilości 656 000 sztuk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950177059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 37A
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 664 2461
1.5.8.) Numer faksu: 846645101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim-tomaszów.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-tomaszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ff3290e-9587-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa do siedziby Zamawiającegonowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
wykonanych z folii polietylenowej LDPE w ilości 656 000 sztuk”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff3290e-9587-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa do siedziby Zamawiającego nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wykonanych z folii polietylenowej LDPE o grubości 60 mikronów
w ilości 656 000 sztuk z nadrukiem:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Sp. z o.o. w Tomaszowie Lubelskim
ul. Lwowska 37A 22-600 Tomaszów Lubelski
tel.: (84) 664 24 61
Worek - kolor żółty z nadrukiem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”
o pojemności 120 l, o grubości 60 mikronów - 337 200 szt.
Worek - kolor niebieski z nadrukiem „PAPIER”
o pojemności 120 l, o grubości 60 mikronów - 121 200 szt.
Worek - kolor zielony z nadrukiem „SZKŁO”
o pojemności 120 l, o grubości 60 mikronów - 99 000 szt.
Worek - kolor czarny z nadrukiem ”POPIÓŁ”
o pojemności 120 l, o grubości 80 mikronów - 88 200 szt.
Worek - kolor brązowy z nadrukiem „BIO”
o pojemności 120 l, o grubości 60 mikronów -
10 400 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426223,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321440294
7.3.3) Ulica: ul. Hipolita Cegielskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-202
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180048,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.