eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaWYKONANIE DRÓG TYMCZASOWYCH NA OSIEDLU ZACISZE WE WSCHOWIE - I ETAP



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE DRÓG TYMCZASOWYCH NA OSIEDLU ZACISZE WE WSCHOWIE – I ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 540 86 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE DRÓG TYMCZASOWYCH NA OSIEDLU ZACISZE WE WSCHOWIE – I ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413682f5-8b3d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014970/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie dróg tymczasowych na Osiedlu Zacisze we Wschowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198780,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest etap I wykonania dróg tymczasowych z używanych prefabrykowanych płyt żelbetowych o wymiarach 150 cm x 300 cm x 15 cm.
2. W ramach prac I etapu należy wykonać:
a) Wykorytowanie na głębokość 25 cm.
b) Wywiezienie urobku z korytowania i zhałdowanie na działce gminnej na Osiedlu Zacisze przy Rondzie Wolsztyńskim.
c) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm.
d) Wykonanie warstwy z gruzu betonowego pokruszonego gr.20 cm (kod 17 01 01). Wykonanie warstwy z gruzu betonowego pokruszonego gr. 20 cm wykonane będzie z zakupionego przez Inwestora materiału, który Wykonawca musi przewieźć na miejsce wbudowania z miejsca wytworzenia. Miejscem wytworzenia jest Kombinat Górniczo-Hutniczy Miedzi „Huta Miedzi Głogów„
3. Lokalizacja inwestycji: Wschowa, ul. Szwedzka i ul. Belgijska Gmina Wschowa – działki:
 ul.Szwedzka - dz.2349;
 ul. Belgijska - dz.2320/10,2319/1,2318/10,2331/17,2331/8,2332/1 2321/1.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45 233140-2 Roboty drogowe
45 233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45 233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45 112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
5. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania.
Zakres robót jest opisany w Informacji o robotach budowlanych stanowiącej załącznik do Zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych z dnia 26-01-2022r., specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót zawartych w kosztorysie ślepym, będących Załącznikami do SWZ.
6. Materiał, o którym w pkt. 2 lit. d) tj. gruz betonowy pokruszony (kod 17 01 01), winien być przetransportowany na miejsce wbudowania, zgodnie z przepisami prawa w szczególności z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2021 poz. 779 t.j.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U.2016 poz. 1742). Transportujący odpadami musi posiadać wpis do rejestru BDO wg zasad określonych w ww. przepisów prawa.
7. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) Opisie robót,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót drogowych,
3) obowiązujących normach,
4) przedmiarach robót, z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
a) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach,
b) Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1213 ze zm.),
9. W przypadku, gdy w STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót oraz inne dokumenty wymagane w załączonej do SWZ dokumentacji, przepisach prawa i normach w tym zakresie;
2) ustanowienie Kierownika Budowy posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie i nadzór techniczny nad prawidłowym wykonaniem prac;
3) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia i odbioru końcowego;
4) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP;
5) po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu robót oraz terenu przyległego, demontaż obiektów tymczasowych;
6) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót;
7) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia;
8) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na zasadach opisanych w Rozdziale 14 ust. 1 pkt 1.2. SWZ.
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości i rękojmi nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia.
W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji jakości i rękojmi, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi.
10. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Protokolarne przejęcie terenu robót od Zamawiającego.
2) Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót.
6) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ.
7) Przedłożenie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia.
8) Przygotowanie oraz zgłoszenie, w razie potrzeby, zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401).
9) Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
10) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru.
11) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego.
12) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252514,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252514,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252514,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 68 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.