Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067227/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 54
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdptomaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacjna Powiatu Tomaszowiskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowychw Tomaszowie Lubelskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfda86e9-9550-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067227/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.3721.2.2022.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowychw Tomaszowie Lubelskim z podziałem do poszczególnych obwodów drogowych tj. obwód drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Łaszczowieckiej 9 oraz obwód drogowy nr 2 w miejscowości Żulice.
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione asortymenty dla poszczególnych części :
Część nr 1 - Dostawa do obwodu drogowego nr 1 przy ul. Łaszczowieckiej 9 w Tomaszowie Lubelskim.
Zakres dostawy obejmuje:
- grys bazaltowy - 2-5,6 (5) mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 360 ton,
- grys bazaltowy – 8-11,2(11)mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 130 ton,
- grys bazaltowy 0-2mm w ilości 26 ton
- mieszanka kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 208 ton,
2. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy z załadunkiem i wyładunkiem po jego stronie, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega aby minimum 40 % kruszywa z poszczególnych asortymentów było dostarczone na bazy obwodów drogowych do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3. Koszty transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia skieruje do wyznaczonego miejsca na terenie powiatu tomaszowskiego poszczególne transporty kruszywa w celu zważenia dostarczanego materiału.
4. Kruszywo powinno być dostarczone o odpowiedniej frakcji, czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny oraz o odpowiednich parametrach. W przypadku stwierdzenia przez Zmawiającego że dostarczane kruszywo jest nieodpowiedniej frakcji oraz w zawartości kruszywa występują zanieczyszczenia Zamawiający odmówi przyjęcia takiej dostawy, o czym poinformuje Wykonawcę, który zobowiązany będzie do jego wymiany.
5. Wykonawca dostarczy po podpisaniu umowy na etapie realizacji świadectwo jakości lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi normami. Kruszywo łamane musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 lub równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912300-9 - Bazalt
44922200-1 - Dolomit
4.5.5.) Wartość części: 140721,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowychw Tomaszowie Lubelskim z podziałem do poszczególnych obwodów drogowych tj. obwód drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Łaszczowieckiej 9 oraz obwód drogowy nr 2 w miejscowości Żulice.
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione asortymenty dla poszczególnych części :
Część nr 2 - Dostawa do obwodu drogowego nr 2 w Żulicach.
Zakres dostawy obejmuje:
- grys bazaltowy - 2-5,6 (5) mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 350 ton,
- grys bazaltowy – 8-11,2(11)mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 100 ton,
- mieszanka kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 100 ton.
2. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy z załadunkiem i wyładunkiem po jego stronie, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega aby minimum 40 % kruszywa z poszczególnych asortymentów było dostarczone na bazy obwodów drogowych do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3. Koszty transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia skieruje do wyznaczonego miejsca na terenie powiatu tomaszowskiego poszczególne transporty kruszywa w celu zważenia dostarczanego materiału.
4. Kruszywo powinno być dostarczone o odpowiedniej frakcji, czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny oraz o odpowiednich parametrach. W przypadku stwierdzenia przez Zmawiającego że dostarczane kruszywo jest nieodpowiedniej frakcji oraz w zawartości kruszywa występują zanieczyszczenia Zamawiający odmówi przyjęcia takiej dostawy, o czym poinformuje Wykonawcę, który zobowiązany będzie do jego wymiany.
5. Wykonawca dostarczy po podpisaniu umowy na etapie realizacji świadectwo jakości lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi normami. Kruszywo łamane musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 lub równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912300-9 - Bazalt
44922200-1 - Dolomit
4.5.5.) Wartość części: 116720,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140721,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161759,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140721,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE Wiesław Byra, ul. Tomaszowska 104A, 22-672 Susiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 921-125-02-30
7.3.3) Ulica: ul. Tomaszowska 104A
7.3.4) Miejscowość: Susiec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-672
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE Wiesław Byra
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE Wiesław Byra
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140721,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116720,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134131,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116720,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWID PODSTAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DAW-TRANS DUO, Kostomłoty Drugie, ul. Bugajska 77, 26-085 Miedziana Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 177 63 74
7.3.3) Ulica: ul. Bugajska 77
7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID PODSTAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DAW-TRANS DUO
jakie przetargi wygrała firma
DAWID PODSTAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DAW-TRANS DUO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116720,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup kostki brukowej
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd",
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Pasieki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z przeznaczaniem na remont dróg gminnych
- Dostawa kamienia wapiennego
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. (II postępowanie)
- Zakup wraz z dostawą kruszywa asfaltowego z recyklingu dostarczanego w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.