Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039772/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla dzieci i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej z podziałem na Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225997128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla dzieci i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej z podziałem na Części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9f1c61-8023-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017401/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Konsultacje psychiatryczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022/ZP-TP/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138060 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66240 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry w Punkcie Wsparciadla Usamodzielniającej się Młodzieży PUNKTUS:
1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej
w Punkcie Wsparcia dla Usamodzielniającej się Młodzieży PUNKTUS prowadzonym
przez Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie oraz udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS;
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie konsultacji psychiatrycznych na rzecz usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej (osoby pełnoletnie). Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę wychowanka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia oraz udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS (psycholog, psychoterapeuta, pracownik socjalny) w celu ustalenia szczegółowego kierunku pracy z wychowankiem w zakresie diagnozy i pomocy specjalistycznej;
3) Łącznie odbędzie się nie więcej niż 252 godzin konsultacji psychiatrycznych i nie więcej niż 24 godziny udziału w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS (razem nie więcej niż 276 godzin usługi).
4) Konsultacje lekarza psychiatry i udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS będą odbywać się w lokalizacji przy ul. 11 Listopada 15B w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 66240 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i wychowanków placówek opiekuńczo – wychowawczych w lewobrzeżnej części Warszawy:1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dla niepełnoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i placówek opiekuńczo-wychowawczych;
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie konsultacji psychiatrycznych na rzecz wychowanków pieczy zastępczej. Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę opiekuna dziecka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Łącznie odbędzie się nie więcej niż 204 godziny konsultacji psychiatrycznych.
4) Konsultacje lekarza psychiatry będą odbywać się w lewobrzeżnej części Warszawy, w gabinecie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 55080 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i wychowanków placówek opiekuńczo – wychowawczych w prawobrzeżnej części Warszawy:1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dla niepełnoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i placówek opiekuńczo-wychowawczych;
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie konsultacji psychiatrycznych na rzecz wychowanków pieczy zastępczej. Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę opiekuna dziecka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Łącznie odbędzie się nie więcej niż 62 godziny konsultacji psychiatrycznych.
4) Konsultacje lekarza psychiatry będą odbywać się w prawobrzeżnej części Warszawy, w gabinecie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 16740 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Rafał Michta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272250995
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 m. 40
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA Rafał Michta
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA Rafał Michta
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-18 do 2022-12-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 lit. c ustawy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.