Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00000850/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa endoprotez II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220926678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dra Józefa Balewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 774 94 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sadowski@szpital-starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-starogard.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kcz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa endoprotez II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-026ccc6a-b739-407e-bb2d-1dc63afdbd5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZ.242.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139537,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1Gwóźdź odpiętowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 74855 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2Płyty do stabilizacji złamań w obrębie miednicy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 64682,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH ORTHO Uproszczoną Spółkę Akcyjną Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792167899
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FH ORTHO UPROSZCZONA S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
FH ORTHO UPROSZCZONA S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-05 do 2026-01-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77420,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77420,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77420,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77420,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-05 do 2026-01-02INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont korytarza na I piętrze oraz szatni na parterze w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim
- Remont Leśniczówki Orle
- Wielobranżowy nadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej, w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- Rozbudowa pasa drogowego drogi powiatowej 2702G przy ul. Mostowej w Pinczynie w zakresie budowy drogi dla pieszych, zjazdów- Etap I
- Budowa drogi rowerowej Jabłowo - Koteże
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych metodą slurry seal
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.