Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607834/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez „ABRUKO PLUS” Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ABRUKO PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221574922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plus@abruko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.abrukoplus.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abrukoplus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez „ABRUKO PLUS” Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84e1499-c733-48b8-8c4f-534b76ca0ad0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres zamówienia:
Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu Prognozowana ilość w Mg
1 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 800
2 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów 100
3 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 80
Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia rzeczywistej ilości odpadów, różniącej się w dół lub w górę od prognozowanej ilości odpadów wskazanej w powyższej tabeli.
2. Ilości odpadów do zagospodarowania wskazane w niniejszej SWZ są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu powyższych zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia w okresie obowiązywania umowy mniejszej bądź większej ilości odpadów (każdego rodzaju i łącznie), które będą rozliczane wg. cen jednostkowych podanych w ofercie i umowie.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia łącznie nie więcej niż o 40% w stosunku do orientacyjnej łącznej ilości odpadów wskazanej w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji odbioru mniejszej ilości odpadów komunalnych odbieranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jastarnia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Ograniczenie zakresu zamówienia nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksu.
4. Dojazd do miejsca zrzutu odpadów winien być utwardzony tak, aby pojazdy operatora o dopuszczalnym nacisku 100 kN miały zachowaną możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych.
5. Teren przy rozładunku winien być utwardzony i dostosowany do swobodnego zawracania i cofania pojazdów operatora.
6. Miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych podczas rozładunku odpadów.
7. Za wszystkie uszkodzenia pojazdów wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji będzie odpowiadał wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania zamawiającego o każdej sytuacji powodującej utrudnienia w zagospodarowaniu dowiezionych odpadów lub braku możliwości takiego zagospodarowania.
9. Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach otwarcia RIPOK.
10. Każda faktycznie dostarczona przez operatora ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę i godzinę dostarczenia odpadów.
11. Wykonawca będzie przekazywał zamawiającemu informacje wymagane ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t. j. Dz. U z 2018r. poz. 1454) lub obowiązującymi rozporządzeniami, konieczne do rozliczenia osiąganych poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów.
12. Wykonawca będzie przekazywał zamawiającemu informacje o ilości
i sposobie zagospodarowania danego rodzaju odpadu oraz o ilości odpadów wysegregowanych ze zmieszanych odpadów komunalnych, w cyklu półrocznym.
13. Za wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia zamawiający zapłaci wynagrodzenie według cen jednostkowych wskazanych w ofercie.
14. Wykonawca powinien posiadać status instalacji regionalnej w regionie północnym województwa pomorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami w powyższej sprawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891050774
7.3.3) Ulica: ul. Słupska 2
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy pieczywa cz. I oraz ciast i ciastek -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy kawy i produktów wspomagających sprzedaż (część I) oraz herbaty (część II) do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) w procesie odzysku R 10 ze ZGOK Sp. z o.o. w Rzędowie"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.