Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00573931/01 - Wynik z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlic, budowa wiat na odpady komunalne w m. Moszczaniec i Szklary
oraz wyposażenie przedszkola w m. Jaśliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 171
1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4310590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b70cf34-7d98-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlic, budowa wiat na odpady komunalne w m. Moszczaniec i Szklaryoraz wyposażenie przedszkola w m. Jaśliska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b70cf34-7d98-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010207/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja świetlic, budowa wiat na odpady komunalne w m. Moszczaniec i Szklary oraz wyposażenie przedszkola w m. Jaśliska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23456789 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Modernizacja świetlicy w m. Moszczaniec znajdującej się na działce nr ewid. 15/142.W przedmiarze robót nie ujęto wykonania: izolacji przeciwwilgociowej pionowej ściany fundamentowej, izolacji termicznej ściany fundamentowej oraz drenażu opaskowego w części północno - wschodniej budynku świetlicy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić te prace w całkowitej wycenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 542000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Modernizacja świetlicy w m. Szklary znajdującej się na działce nr ewid. 125/10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 564400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Budowa 4 kompletów wiat na składowanie odpadów komunalnych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych mieszkańców po byłym PGR w m. Szklary i Moszczaniec - zadanie należy wykonać w trybie zaprojektuj – wybuduj.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 296850 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 :Wyposażenie przedszkola w m. Jaśliska
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 251130 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 oraz art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.) odrzuca ofertę złożoną przez Firmę Usługową Marex Marek Puchalik, Bieszczadzka,
38-481 Królik Polski i unieważnia postępowanie.
Wykonawca nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. Oferta tego Wykonawcy była jedyną złożoną w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 oraz art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.) odrzuca ofertę złożoną przez Firmę Usługową Marex Marek Puchalik, Bieszczadzka,
38-481 Królik Polski i unieważnia postępowanie.
Wykonawca nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. Oferta tego Wykonawcy była jedyną złożoną w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 oraz art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.) odrzuca ofertę złożoną przez Firmę Usługową Marex Marek Puchalik, Bieszczadzka,
38-481 Królik Polski i unieważnia postępowanie.
Wykonawca nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. Oferta tego Wykonawcy była jedyną złożoną w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI JAŚLISKA
- Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej w Jaśliskach wraz z wynajmem kuchni w budynku Szkoły Podstawowej pod adresem Jaśliska 170 w roku 2025
- Zakup i dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Jaśliskach oraz Szkoły Podstawowej w Jaśliskach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
więcej: przetargi JAŚLISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.