Og³oszenie z dnia 2023-02-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00109129/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00181746/01 - Wynik z dnia 2023-04-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana systemu SNiW w US w Kamieniu Pomorskim, w US w Gryficach, w IIUS w Szczecinie oraz systemu CCTV w US w Drawsku Pomorskim i w US w Bia³ogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana systemu SNiW w US w Kamieniu Pomorskim, w US w Gryficach, w IIUS w Szczecinie oraz systemu CCTV w US w Drawsku Pomorskim i w US w Bia³ogardzie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff0b808a-ab84-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00093924
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00489213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup urz±dzeñ alarmowych i sygnalizacyjnych w US w Drawsku Pom., US w Bia³ogardzie, US w Gryficach, US w Kamieniu Pomorskim, US w ¦winouj¶ciu, US w Wa³czu oraz IIUS w Szczecinie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na Platformie Zakupowej: zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów i o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U.2020.2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcj± korzystania z Platformy Zakupowej, która dostêpna jest po bezp³atnym zalogowaniu, na stronie Platformy Zakupowej Market Planet oraz zobowi±zany jest do zaakceptowania warunków korzystania z Platformy Zakupowej.9. Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) –zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiaj±cy, zgodnie z ww. Rozporz±dzeniem okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) wybrana przegl±darka wpierana przez producenta obs³uguj±cej TLS 1.2 z w³±czon± obs³ug± JavaScript: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
4) program do odczytu plików w formacie pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) zainstalowan± bezp³atn± wersjê oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub u¿ycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest AdoptOpenJDK, dostêpn± na stronie https://adoptopenjdk.net;
2) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê;
3) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwo na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/ przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
Zamawiaj±cy zgodnie z ww. Rozporz±dzeniem, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ preferowanym formatem jest pdf.
Zamawiaj±cy zgodnie z ww. Rozporz±dzeniem okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, NIP 8511055992, REGON: 001020803 tel.(91) 48 03 602, e-mail: ias.szczecin@mf.gov.pl;
b) wspó³administratorem danych osobowych jest Minister w³a¶ciwy do spraw finansów publicznych ul. ¦wiêtokrzyska 12, 00-916 Warszawa tel. (22) 694 55 55, e-mail: kancelaria@mf.gov.pl;
c) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IDO) w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod.szczecin@mf.gov.pl lub telefonem: (91) 48 03 755;
d) dane osobowe zawarte w ofertach przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.);
f) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
i) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
j) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
k) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych ponadto bêdzie spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej Market Planet, na której Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie prowadzi przedmiotowe postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana Systemu Sygnalizacji W³amania i Napadu (SNiW) w Urzêdzie Skarbowym w Kamieniu Pomorskim, ul. Mieszka I 5b, 72-400 Kamieñ Pomorski.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
42961100-1 - System kontroli dostêpu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na instalacjê, dostarczone urz±dzenia i oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana Systemu Sygnalizacji W³amania i Napadu (SNiW) w Urzêdzie Skarbowym w Gryficach, ul. Niepodleg³o¶ci 54a, 72-300 Gryfice.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
42961100-1 - System kontroli dostêpu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na instalacjê, dostarczone urz±dzenia i oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana Systemu Sygnalizacji W³amania i Napadu (SNiW) w Urzêdzie Skarbowym w Drugim Urzêdzie Skarbowym w Szczecinie, ul. Felczaka 19, 71-417 Szczecin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
42961100-1 - System kontroli dostêpu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na instalacjê, dostarczone urz±dzenia i oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV) w Urzêdzie Skarbowym w Drawsku Pomorskim, ul. Pi³sudskiego 35-37, 78-500 Drawsko Pomorskie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
42961100-1 - System kontroli dostêpu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na instalacjê, dostarczone urz±dzenia i oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV) w Urzêdzie Skarbowym w Bia³ogardzie, ul. Mickiewicza 3, 78-200 Bia³ogard.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
42961100-1 - System kontroli dostêpu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na instalacjê, dostarczone urz±dzenia i oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia dodatkowych wymagañ w powy¿szym zakresie.
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia dodatkowych wymagañ w powy¿szym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia dodatkowych wymagañ w powy¿szym zakresie.
d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
w zakresie Czê¶ci nr 1
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum dwa zamówienia o warto¶ci minimum 20.000,00 z³ brutto ka¿da (nie dopuszczalne jest sumowanie kilku umów o mniejszych warto¶ciach), których przedmiotem by³a wymiana/dostawa systemu SNiW.
Przez wymianê/dostawê systemu SNiW Zamawiaj±cy rozumie wymianê istniej±cego systemu na nowe lub dostawê i monta¿ nowego systemu.
W przypadku gdy wykonane zamówienie obejmowa³o prace o ró¿nym charakterze nale¿y podaæ warto¶æ dotycz±c± wymiany/dostawy i uruchomienia systemu SNiW.
w zakresie Czê¶ci nr 2 i 3
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum dwa zamówienia o warto¶ci minimum 40.000,00 z³ brutto ka¿da (nie dopuszczalne jest sumowanie kilku umów o mniejszych warto¶ciach), których przedmiotem by³a wymiana/dostawa systemu SNiW.
Przez wymianê/dostawê systemu SNiW Zamawiaj±cy rozumie wymianê istniej±cego systemu na nowe lub dostawê i monta¿ nowego systemu.
W przypadku gdy wykonane zamówienie obejmowa³o prace o ró¿nym charakterze nale¿y podaæ warto¶æ dotycz±c± wymiany/dostawy i uruchomienia systemu SNiW.
w zakresie Czê¶ci nr 4
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ minimum dwa zamówienia o warto¶ci minimum 40.000,00 z³ brutto ka¿da (nie dopuszczalne jest sumowanie kilku umów o mniejszych warto¶ciach), których zakres ³±cznie obejmowa³ wymianê/dostawê systemów CCTV
Przez wymianê/dostawê Zamawiaj±cy rozumie wymianê istniej±cych systemu CCTV na nowe lub dostawê i monta¿ nowych systemów.
W przypadku gdy wykonane zamówienie obejmowa³o prace o ró¿nym charakterze nale¿y podaæ warto¶æ dotycz±c± wymiany/dostawy i uruchomienia systemu CCTV.
w zakresie Czê¶ci nr 5
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ minimum dwa zamówienia o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto ka¿da (nie dopuszczalne jest sumowanie kilku umów o mniejszych warto¶ciach), których zakres ³±cznie obejmowa³ wymianê/dostawê systemów CCTV
Przez wymianê/dostawê Zamawiaj±cy rozumie wymianê istniej±cych systemu CCTV na nowe lub dostawê i monta¿ nowych systemów.
W przypadku gdy wykonane zamówienie obejmowa³o prace o ró¿nym charakterze nale¿y podaæ warto¶æ dotycz±c± wymiany/dostawy i uruchomienia systemu CCTV.
Uwaga:
W przypadku, gdy warto¶æ wyra¿ona jest w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do waluty obcej, okre¶lonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zamieszczenia Og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia dowodów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie umów, wystawionych przez instytucje na rzecz, których realizowano te dostawy.
W niniejszym postêpowaniu pod pojêciem „do¶wiadczenia” nale¿y rozumieæ wykonanie, a nie tylko wykazanie wymaganego kontraktu/umowy. Z tych wzglêdów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu zdolno¶ci zawodowej, dostaw zrealizowanych przez ró¿ne podmioty, nie posiadaj±ce wymaganego w niniejszym postêpowaniu do¶wiadczenia. Wykonawca/konsorcjant/podwykonawca, który potwierdzi posiadanie do¶wiadczenia w zakresie dostaw musi je zrealizowaæ.
W przypadku sk³adania ofert na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia wystarczaj±ce jest spe³nienie warunku dla czê¶ci zamówienia o wy¿szych wymaganiach w zakresie danego systemu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do swz.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywn± lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
e) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do swz;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz winien dotyczyæ dostaw w których wykonywaniu Wykonawca uczestniczy³ bezpo¶rednio.
b) Dowody okre¶laj±ce czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Karty katalogowe producentów urz±dzeñ/produktów zaoferowanych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Karty katalogowe producentów urz±dzeñ/produktów zaoferowanychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y do³±czyæ: o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1 ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia ka¿dego z wykonawców oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków.
pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika podzia³ prac pomiêdzy poszczególnymi wykonawcami (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) lub podatku akcyzowego prowadz±cych do zmiany ceny. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczyæ bêdzie zakresu prac wykonanych po dacie podpisania aneksu;
3) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych/zaniechanych oraz w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ na etapie zawierania umowy;
4) zmiany podwykonawcy, na którego wiedzê i do¶wiadczenie Wykonawca powo³ywa³ siê przy spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu tylko po potwierdzeniu spe³niania warunków opisanych w rozdziale VII SWZ w stopniu nie ni¿szym i przed³o¿eniu dokumentów wskazanych w rozdziale VIII SWZ.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ¿e zmiany te wynikaj± z zasad wiedzy technicznej, z zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie ulegnie zmianie,
b) wyd³u¿enia terminu realizacji prac w przypadku wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania prac z powodów niezale¿nych od Wykonawcy o okres nie d³u¿szy ni¿ okres, wstrzymania prac,
c) wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od stron, lub których strony przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ lub przewidzieæ. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± bêdzie siê uwa¿aæ dzia³anie si³ przyrody, takie jak huragan, trzêsienie ziemi, powód¼ oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (z wyj±tkiem strajków Wykonawcy), dzia³ania legislacyjne w³adz powoduj±ce niemo¿no¶æ wykonania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-29
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych ¶rodków chemicznych do utrzymania czysto¶ci w obiektach basenowych spó³ki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazw± "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawê wêdlin z miêsa z miêsa czerwonego oraz warzyw z podzia³em na czê¶ci"
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizacjê Przedszkola Samorz±dowego w Radymnie
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostêpu dla Uniwersytetu £ódzkiego
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj - wybuduj w zakresie adaptacji i modernizacji bunkra pod instalacjê i monta¿ akceleratora liniowego
- Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmiñsko-mazurskiego (9 zadañ czê¶ciowych)
wiêcej: Urz±dzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.