Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00010370/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
dla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo
jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gorzowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pankiewicza 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgorzowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97b2173e-aafe-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynkówdla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo
jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b2173e-aafe-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRS.272.1.2024.TCz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 267886,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
dla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo
jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą
powiat: 0801 gorzowski
województwo: 08 lubuskie
ETAP 1:
1) Analiza istniejących materiałów zasobu i ocena ich przydatności, w zakresie możliwości wykorzystania do realizacji prac modernizacyjnych.
2) Odszukanie i pomiar punktów osnowy pomiarowej (zalecana technika GNSS), wykorzystanej do założenia ewidencji gruntów w latach 1958 – 1960 oraz przy scaleniu i wymianie gruntów w latach 1977 oraz 1980, a także przy pomiarach terenów PGL Nadleśnictwo Dębno, a następnie z wykorzystaniem danych z dzienników pomiarowych i szkiców polowych znajdujących się w PZGiK, dokonanie niezbędnych obliczeń i wyrównań w celu umożliwienia określenia położenia punktów granicznych, dla których pomiar wykonany był z wykorzystaniem tej osnowy.
ETAP 2:
1) Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych:
a) dla działek, których ustalenie granic zostało potwierdzone w protokołach granicznych w operatach geodezyjnych przyjętych do zasobu, położenie granic działek i opisujących je współrzędnych punktów granicznych zostało określone w dowiązaniu do szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej, należy przyjąć z tych opracowań;
b) dla działek, których granice zostały opracowane w lokalnym lub już nieobowiązującym układzie współrzędnych, lub w dowiązaniu do osnowy pomiarowej zakładanej przed 1980 r., należy dokonać przeliczenia współrzędnych punktów tych granic do obowiązującego układu PL-2000/5 i wprowadzić do bazy danych po uprzednio wykonanym pomiarze kontrolnym istniejących, odszukanych znaków granicznych. Dla punktów niestabilizowanych preferowaną formą przeliczenia są dane zawarte na szkicach polowych (granicznych) znajdujących się w operatach technicznych, a w przypadku braku możliwości ich wykorzystania – dokonanie niezbędnych obliczeń i transformacji współrzędnych;
c) ustalenie wartości atrybutów punktów granicznych.
2) Kontrola i doprowadzenie do spójności danych geometrycznych i opisowych ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek, użytków gruntowych i klas bonitacyjnych.
3) Przygotowanie roboczej mapy ewidencyjnej z uwzględnieniem danych pozyskanych w ramach prac opisanych w pkt 1-4.
4) Pozyskanie danych określających przebieg granic działek ewidencyjnych na podstawie pomiarów geodezyjnych poprzedzonych ustaleniem przebiegu tych granic zgodnie z zasadami określonymi w § 32 i 33 rozporządzenia [2]. Dotyczy około 261 działek ewidencyjnych wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i nr 2 do projektu modernizacji.
5) Skompletowanie materiałów i informacji zgromadzonych w PZGiK, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic, w celu:
a) wyeliminowania z operatu ewidencyjnego działek, dla których atrybuty opisowe punktów granicznych nie spełniają obecnie obowiązujących wartości „spełnia” i „ustalony”.
b) pomiar w terenie budynków, dla których w wyniku przeprowadzonego wywiadu terenowego stwierdzono zmiany w geometrii konturu budynku.
6) Weryfikacja istniejących oraz pozyskanie nowych (brakujących) opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz lokali na podstawie:
a) dokumentacji architektoniczno–budowlanej,
b) dokumentacji pzgik,
c) wywiadu terenowego,
d) pomiaru bezpośredniego.
7) Porównanie prowadzonej przez starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych.
8) Pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych i w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji dla tych użytków. Zmiany w gleboznawczej klasyfikacji gruntów wymagają opracowania dokumentacji w oparciu o przepisy rozporządzenia [6]. Przewidywane zmiany w zakresie użytków gruntowych będą realizowane dla około 15 działek. Zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
9) Sporządzenie, odrębnie dla każdej z ww. działek, projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
10) Obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów
klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia [3].
11) Przygotowanie roboczej bazy danych ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowanej o wyniki prac wymienionych w punktach 1-13.
12) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów.
ETAP III
1) Wykonawca będzie uczestniczył w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego do publicznego wglądu, oraz zbierze i przekaże Zamawiającemu uwagi zainteresowanych podmiotów do tych danych.
2) Wykonawca weźmie udział w rozstrzyganiu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego.
3) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wyniki prac modernizacyjnych opracowane w postaci plików danych w formacie umożliwiającym zasilenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków. Wyniki te w szczególności będą zawierać również zmiany wynikające z uznania za zasadne uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290850,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOKART International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333520
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 44,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-113
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Czyżówka, Kadłubek Stary, Siekluki, w gminie Stara Błotnica, w powiecie białobrzeskim".
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych Gminy Korzenna z podziałem na części/2025 r.
- modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Jezierzyce Kościelne, Krzycko Wielkie, Sądzia, Zbarzewo, jednostka ewidencyjna Włoszakowice
- "Usługi geodezyjne dotyczące nieruchomości położonych w województwie świętokrzyskim będących we władaniu KOWR OT w Kielcach" Zamówienie podzielone na 23 części
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.