Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050935/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00093974 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z naprawą przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi central wentylacji mechanicznej i urządzeń i instalacji klimatyzacji; usługi przeglądu i naprawy klimatyzatorów przenośnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714
1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z naprawą przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi central wentylacji mechanicznej i urządzeń i instalacji klimatyzacji; usługi przeglądu i naprawy klimatyzatorów przenośnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3aa3a33-b186-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Konserwacja budynkowej instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050935/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/21/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 429408,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 339934,96 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – Kompleks Dęblin-LotniskoW ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na okresowym przeglądzie i konserwacji urządzeń i instalacji klimatyzacji w budynkach nr 7, nr 12, nr 199, nr 219, nr 226, nr 243, nr 299, nr 405, nr 424, nr 426, nr 427, nr 428, nr 434, nr 437, nr 438, nr 439, nr 451 - znajdujących się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko; okresowym przeglądzie i konserwacji wentylacji mechanicznej w budynkach nr 6, nr 109, nr 115, nr 183, 199, nr 236, nr 243 nr 409, nr 424, nr 427, nr 428, nr 434, nr 435, nr 436, nr 437, nr 438, nr 439 znajdujących się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, oraz naprawie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości usuwania nagłych awarii na każde zgłoszenie e-mailowe, fax bądź telefoniczne Zamawiającego - przez okres obowiązywania umowy, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 -15:00.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminach:
1. Usługa przeglądu i konserwacji będzie realizowana od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku.
2. Przegląd i konserwację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji należy wykonać w terminie:
a) pierwszy przegląd w terminie 40 dni od podpisania umowy,
b) drugi przegląd do dnia 15.10.2021 r.;
c) urządzenia na gwarancji - jeden przegląd i konserwację urządzeń należy wykonać do dnia 15.10.2021 r. ale nie wcześniej niż dzień zakończenia gwarancji.
3. Naprawę urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji należy wykonać w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 7:00 – 15:00
w dni robocze od poniedziałku do piątku (dotyczy także usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie).
5. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego, z 3 dniowym wyprzedzeniem, o terminie rozpoczęcia przedmiotowych prac.
Wykonawca zapewnia całość robocizny, sprzętu, materiałów, narzędzi
i transportu niezbędnych do wykonania usługi stanowiącej przedmiot umowy. Koszty wliczone do ceny usługi.
Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy:
zadanie nr 1:
wszelkie czynności - polegające na wykonywaniu usługi w zakresie naprawy, przeglądów i konserwacji central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie za wyjątkiem koordynatora nadzorującego.
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących (dotyczy zadania nr 1) wszelkie czynności - polegające na wykonywaniu usługi w zakresie naprawy, przeglądów i konserwacji central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - za wyjątkiem koordynatora nadzorującego.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę koordynatora nadzorującego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SWZ i ogólnych warunkach umowy (załącznik nr 6 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 301469,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – kompleks Dęblin - Twierdza, Klikawa, Stawy, WKU PuławyW ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na okresowym przeglądzie i konserwacji urządzeń
i instalacji klimatyzacji w kontenerach socjalnych i kontenerach sanitarnych - znajdujących się w kompleksie Klikawa, w budynkach nr 1, nr 2 i nr 20 - znajdujących się w kompleksie Stawy, w budynku nr 1 WKU Puławy oraz
w kontenerach sanitarnych i mieszkalnych - znajdujących się w kompleksie Dęblin-Twierdza; okresowym przeglądzie i konserwacji wentylacji mechanicznej w budynku nr 1 znajdującym się na terenie kompleksu Klikawa, w budynku nr 18 i 19 znajdującym się na terenie kompleksu Dęblin-Twierdza. W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości usuwania nagłych awarii na każde zgłoszenie e-mailowe, fax bądź telefoniczne Zamawiającego - przez okres obowiązywania umowy, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 -15:00.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminach:
1) Usługa przeglądu i konserwacji będzie realizowana od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku.
2) Przegląd i konserwację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji należy wykonać w terminie:
a) pierwszy przegląd w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy,
b) drugi przegląd do dnia 15.10.2021 r.;
3) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 7:00-15:00
w dni robocze od poniedziałku do piątku (dotyczy to także usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie).
4) Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego, z 3 dniowym wyprzedzeniem, o terminie rozpoczęcia przedmiotowych prac.
Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy:
zadanie nr 2
wszelkie czynności - polegające na wykonywaniu usługi w zakresie przeglądów i konserwacji central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących wszelkie czynności - polegające na wykonywaniu usługi w zakresie przeglądów i konserwacji central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SWZ i ogólnych warunkach umowy (załącznik nr 6a do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 11226,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3a:zadanie nr 3a - Przegląd i naprawa klimatyzatorów przenośnych (Infrastruktura)
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie technicznym, czyszczeniu, odgrzybianiu, konserwacji i naprawie klimatyzatorów przenośnych w ilości 103 sztuk.
Zakres prac konserwacyjnych, serwisowych, naprawczych:
- pomiar i regulacja ciśnienia freonu,
- gruntowne czyszczenie parownika,
- gruntowne czyszczenie skraplacza,
- czyszczenie filtrów,
- pomiar sprawności elektrycznej,
- pomiar wydajności chłodniczej,
- smarowanie podzespołów głównych,
- sprawdzanie szczelności układu,
- sprawdzanie szczelności trasy ewakuacji kondensatu,
- test pracy urządzenia - pomiary temperatury,
- uzupełnienie czynnika chłodniczego,
Termin wykonania usługi: 30 dni kalendarzowych od dnia popisania umowy.
Miejsce wykonania usługi: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
w budynkach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia prac.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonaną usługę na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu z wykonania usługi.
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3b:
zadanie nr 3b - Przegląd techniczny klimatyzatorów będących na wyposażeniu namiotu technicznego (Służba Czołgowo-Samochodowa)
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu technicznego klimatyzatorów GTH48K3BI nr seryjny: 9473700000441 oraz nr seryjny: 9473700000436, rok produkcji 2012, będących na wyposażeniu namiotu technicznego TNP/2008 nr fabryczny: 7/2010.
W skład czynności obsługi technicznej wchodzą:
1. kontrola i czyszczenie wymienników ciepła
2. kontrola i czyszczenie odpływu skroplin
3. czyszczenie filtrów
4. uzupełnienie czynnika chłodniczego
5. kontrola ciśnienia czynnika chłodniczego
6. sprawdzenie jakości połączeń elektrycznych
7. kontrola działania urządzenia
Wykonawca udziela gwarancji na wykonaną usługę na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu z wykonania usługi.
Zamówienie należy zrealizować: w miesiącu listopadzie 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SWZ i ogólnych warunkach umowy (załącznik nr 6b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 27239,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293502,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339241,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293502,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroCold Robert Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060364913
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 64B
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316502,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10381,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11316,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10381,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroCold Robert Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060364913
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 64B
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12381,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32164,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32164,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32164,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroCold Robert Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060364913
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 64B
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32164,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 257 319,19 zł netto,
316 502,60 zł brutto
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego - cena oferty oceniana w ramach kryteriów oceny ofert) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 238 620,00 zł netto , 293 502,60 zł brutto.
Wynagrodzenie to obejmuje także koszt usługi usuwania ewentualnych nieprzwidzianych awarii w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (koszt realizacji tzw. usługi awaryjnej)
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji (dotyczy materiałów) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie
w kwocie do 18 699,19 zł netto, 23 000 zł brutto
zadanie 2:
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 10 066,02 zł netto, 12 381,20 zł brutto.
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego - cena oferty oceniana w ramach kryteriów oceny ofert) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 8 440,00 zł netto, 10 381,20 zł brutto
Wynagrodzenie to obejmuje także koszt usługi usuwania ewentualnych nieprzwidzianych awarii w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (koszt realizacji tzw. usługi awaryjnej)
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji (dotyczy materiałów) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie
w kwocie do 1 626,02 zł netto, 2 000,00 zł brutto
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Wykonanie usługi okresowej kontroli stanu technicznego wież strunobetonowych.
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych wraz z dostawą asortymentu do ZUOK "Orli Staw"
- Przeglądy i naprawy drzwi automatycznych
więcej: Różne części zapasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.