Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydzielenie pomieszczenia pod biuro podawcze wraz z przestrzenią dla interesantów z pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze w budynku Ratusza w Łowiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łowicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0468309151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.wieckowska@um.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydzielenie pomieszczenia pod biuro podawcze wraz z przestrzenią dla interesantów z pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze w budynku Ratusza w Łowiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e92050-723f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja budynku Ratusza - utworzenie biura podawczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.16.2022.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie pomieszczenia pod biuro podawcze wraz z przestrzenią dla interesantów z pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze w budynku Ratusza w Łowiczu
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych
a) przebudowa instalacji elektrycznej,
b) burzenie ścian działowych,
c) budowa nowych ścian działowych,
d) montaż stolarki drzwiowej,
e) przebudowa instalacji teleinformatycznej,
f) zabezpieczenie istniejącego wyposażenia w pomieszczeniach w trakcie robót budowlanych,
g) wyposażenie biura podawczego wraz z pomieszczeniem dla interesantów/petentów w meble biurowe,
h) wykonanie wszelkich niezbędnych prac porządkowych po robotach budowlanych,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji został określony w dziale III SWZ i w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA – teren Urzędu Miejskiego w Łowiczu znajdują się w strefie konserwatorskiej. Dokumentacja techniczna wymaga uzgodnienia
w Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi w celu otrzymania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków podejmowanie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru ze względu na umieszczenie budynków Urzędu Miejskiego w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej miasta, nr rej.: 933 A z 20.05.1993.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32412110-8 - Sieć internetowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289897,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289879,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C.R.B Łukasz Baleja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331103950
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2/61
7.3.4) Miejscowość: Głowno
7.3.5) Kod pocztowy: 95-015
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289879,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawy środków do dezynfekcji
- Usługa transportowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunku Technik Usług Fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Eksploatacji Portów i Terminali, Technik Fotografii oraz Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
- Zakup i montaż foteli do kina Fenix w Łowiczu
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Sieć internetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.