Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Orla
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Orla
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-106
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 57 80
1.5.8.) Numer faksu: 85 730 57 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorla@orla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Orla2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626cc341-801b-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037560/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Orla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225361,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa 13 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy
Orla. Przedsięwzięcie będzie realizowane na działkach ozn. nr geod.:
- 77 w obrębie Wólka, gm. Orla;
- 105/11, 210/1 w obrębie Gredele, gm. Orla;
- 484/2 w obrębie Koszele, gm. Orla;
- 242/2, 195/2 w obrębie Gregorowce, gm. Orla;
- 1339, 302, 231/1, 696/2, 405 w obrębie Malinniki, gm. Orla;
- 584/1, 585/2 w obrębie Mikłasze, gm. Orla.
Przedmiot zamówienia obejmuje – budowę, montaż i rozruch 13 przydomowych oczyszczalni
ścieków na terenie gminy Orla, spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3, w tym:
● 6 przydomowych oczyszczalni ścieków ze studnią chłonną,
● 6 przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym,
● 1 przydomową oczyszczalnię ścieków ze złożem obrotowym,
zwany dalej „przydomowe oczyszczalnie ścieków”. Przedmiot zamówienia obejmuje w
szczególności:
1) roboty pomiarowe – wytyczenie geodezyjne
2) roboty ziemne pod zbiorniki oraz instalacje przyłączeniowe;
3) montaż zbiorników SBR;
4) montaż przepompowni ścieków oczyszczonych;
5) wykonanie odpowietrzenia instalacji;
6) budowę studni chłonnych lub wykonanie drenażu rozsączającego, albo przydomowej
oczyszczalni ścieków ze złożem obrotowym – w zależności od projektu (6 szt. – studni
chłonnych, 6 szt. – drenażu rozsączającego, 1 szt. - przydomowej oczyszczalni ścieków ze
złożem obrotowym);
7) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających przepompownie;
8) przygotowanie podbudowy pod zbiornik;
9) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej;
10) przyłączenie istniejącej w budynku instalacji kanalizacji sanitarnej do nowo wybudowanej
przydomowej oczyszczalni ścieków;
11) uruchomienie oraz sprawdzenie szczelności przydomowych oczyszczalni ścieków;
12) przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 13 użytkowników wraz z
przekazaniem szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji;
13) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii wymaganych przepisami prawa od innych instytucji
czy organów,
14) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych i końcowych (w tym rozruchu technologicznego);
15) wykonanie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich
niezbędnych badań;
16) uzyskanie badań pozwalających na stwierdzenie otrzymania parametrów oczyszczania
ścieków spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A2:2013 (wyniki należy przedstawić
przed odbiorem);
17) bezpłatne serwisowanie instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z wymianą
materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji (wskazanym w formularzu ofertowym);
18) przeprowadzenie m.in. raz w danym roku kalendarzowym – poczynając od roku
następującego po roku rozpoczęcia użytkowania obiektu – przeglądu gwarancyjnego, przez cały
zaoferowany okres gwarancji (chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga
częstszych przeglądów gwarancyjnych) oraz raz w roku badań, w celu potwierdzenia spełnienia
wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013 ;
19) wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej przydomowej oczyszczalni ścieków.
Badania instalacji musi przeprowadzić osoba z uprawnieniami nad eksploatacją E grupy 1;
20) uporządkowanie terenu wraz z przywróceniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych;
Rozwiązania równoważne.
1) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym;
2) jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana
została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny
proces, który charakteryzuje przedmiot dostarczany czy oferowany przez konkretnego
wykonawcę, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i
dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych, o
parametrach technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. W
takim przypadku przyjąć należy że parametry wskazanych rozwiązań przez Zamawiającego są
minimalnymi parametrami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi jakie muszą być
spełnione;
3) użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę
oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako
środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w
opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający
akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe na zasadach określonych wPzp;
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że
oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244385,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254081,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244385,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMKAN-PRO Krzysztof Murawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231107575
7.3.3) Ulica: Pstrągi-Gniewoty
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244385,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- "Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach: Bartków, Kolonia Strzelce i Miodary.
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Modernizacja węzła cieplnego,zewnętrznej instalacji sieci cieplnej,głównej linii zasilającej tlenu medycznego wraz z uzupełniającymi pracami modernizacyjnymi w hydroforni na terenie NIGRiR w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.