Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462723/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja źródeł ciepła dla ZOL w Borkowicach oraz budowa instalacji OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.przysucha.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja źródeł ciepła dla ZOL w Borkowicach oraz budowa instalacji OZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5de46a0-6cc7-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja źródeł ciepła dla ZOL w Borkowicach oraz budowa instalacji OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462723/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1937640,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku maszynowni gruntowej pompy ciepła wraz z budową dolnego źródła ciepła, przyłączami c.o. wraz z infrastrukturą techniczną oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,68 kW na dachu budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Borkowicach.
Obecnym źródłem ciepła na potrzeby c.o. i ciepłej wody użytkowej dla budynku ZOL-u w Borkowicach jest sieć ciepłownicza zasilana z lokalnej kotłowni olejowej o mocy 720 kW zlokalizowanej w budynku Internatu. Ciepła woda użytkowa przygotowywana jest w 4 podgrzewaczach c.w.u. o pojemności 500 litrów każdy, zasilanych z kotłów olejowych.
W celu pokrycia zapotrzebowania na ciepło dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Borkowicach projektuje się nowe źródło ciepła - gruntową pompę ciepła o mocy grzewczej 140,92 kW. Pompa ciepła będzie pracowała na cele cieplne instalacji c.o. oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej dla przedmiotowego budynku. Z uwagi na fakt, że istniejąca instalacja centralnego ogrzewania, która pozostaje bez zmian zaprojektowana jest na wyższe parametry niż jest w stanie zapewnić pompa ciepła, jako szczytowe jak również awaryjne źródło ciepła planuje się wykorzystać istniejącą kotłownię olejową. Połączenie projektowanej instalacji grzewczej z istniejącą siecią ciepłowniczą planuje się wykonać poprzez płytowy wymiennik ciepła. Pozwoli to na skuteczną separację ciśnieniową jak również brak wpływu jakości wody w sieci na jakość wody w systemie grzewczym ZOL-u. Dla maksymalnej autonomii budynku ZOL-u zaprojektowano wysokotemperaturową gruntową pompą ciepła, która może osiągać maksymalną temperaturę czynnika grzewczego do 70°C. Dzięki pracy na wysokich temperaturach urządzenie uzyska korzystniejszy współczynnik COP (współczynnik wydajności, wyrażający stosunek ilości dostarczonego ciepła do ilości energii elektrycznej zużytej przez pompę) w porównaniu do niskotemperaturowej pompy ciepła. Projektowana pompa ciepła posiada 4 oddzielne obiegi chłodnicze
i 4 sprężarki, przez co zapewniają wysoką niezawodność i wydajność dostosowaną do zapotrzebowania budynku. W celu zapewnienia prawidłowego i efektywnego działania pompy ciepła zaprojektowano zasobnik buforowy o pojemności 2000 litrów. W celu przygotowania ciepłej wody użytkowej zaprojektowano stację przygotowania świeżej wody, która zamontowana będzie na zbiorniku o pojemności akumulacyjnej 2000 litrów i będzie miała wydajność maksymalną 25 l/min. Stację wyposaża się w układ utrzymania temperatury w instalacji cyrkulacyjnej. Szczytowo awaryjnym źródłem ciepła dla przedmiotowej maszynowni będzie istniejąca sieć ciepłownicza zasilana z istniejącej kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Internatu. Połączenie projektowanej instalacji grzewczej z istniejącą siecią ciepłowniczą planuje się wykonać poprzez płytowy wymiennik ciepła.
Obieg dolny pompy ciepła oraz obiegi grzewcze pracować będą w układach zamkniętych i zabezpieczone będą naczyniami wzbiorczymi. Zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia zrealizowane będzie za pomocą zaworów bezpieczeństwa. Rurociągi technologiczne w obrębie maszynowni wykonane będą z rur stalowych przewodowych czarnych ze szwem łączonych przez spawanie, w izolacji z wełny mineralnej o grubościach wg rozporządzenia. Projektowana gruntowa pompa ciepła zasilana będzie energią elektryczną z rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku ZOL-u. Instalacja elektryczna na cele gruntowej pompy ciepła wspomagana będzie instalacją fotowoltaiczną o mocy 49,68 kW. Panele fotowoltaiczne znajdować się będą na dachu budynku ZOL-u. Przedmiotowa instalacja składać się będzie ze 92 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy 540 Wp każdy, zamontowanych na dedykowanej konstrukcji dachowej montowanej na południowo-zachodniej połaci dachu budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego. Zasilanie z ogniw fotowoltaicznych będzie prowadzone poprzez przeciwpożarowy wyłącznik prądu do rozdzielni PVDC, skąd po zabezpieczeniach zostanie przyłączone do falownika. System fotowoltaiczny będzie produkował energię elektryczną z generatorów fotowoltaicznych
w postaci prądu stałego, a następnie będzie przekształcany na prąd przemienny o napięciu 230/400V przez inwerter trójfazowy. Projektuje się przyłączenie jednego inwertera o mocy 50 kWp. Wyprowadzenie obwodów prądu przemiennego z falownika zostanie wprowadzone do rozdzielni PVAC. Zasilanie z rozdzielni PVAC zostanie doprowadzone przewodem do rozdzielni RGPC zasilającej pompy ciepła w budynku ZOL.
Inwestycja wymaga budowy instalacji: technologicznej, elektrycznej oraz automatyki kontrolno - pomiarowej. Maszynownia pompy ciepła zostanie wyposażona w niezbędne instalacje, armaturę i urządzenia zgodnie z dalszą częścią opracowania. Rurociągi technologiczne wykonane będą z rur stalowych przewodowych czarnych ze szwem łączonych przez spawanie, w izolacji z wełny mineralnej o grubościach wg rozporządzenia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarami robót - załącznik nr 3 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
31321210-7 - Kabel niskiego napięcia
31213100-3 - Rozdzielnie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
31712331-9 - Fotoogniwa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2116830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3642518,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2286570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „INWEST” L. Kaczmarczyk sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8170006810
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacja PV, roboty budowlane, odwierty oraz niektóre elementy robót sanitarnych i elektrycznych
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2286570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Dostawa kompletnych samochodów dydaktycznych w wersji demonstracyjnej umożliwiających prezentację podzespołów: elektrycznego napędu samochodowego (EV) oraz napędu hybrydowego Plug-in (PHEV).
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.