Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych oraz elementów wyposażenia dróg dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
w Bieczu Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Bieczu Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122741503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 13/ 447 10 40
1.5.8.) Numer faksu: 13/ 447 10 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gkbiecz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkbiecz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gkbiecz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wodociągi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych oraz elementów wyposażenia dróg dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnejw Bieczu Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2524235b-8e3c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302999,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Elementy drogowe betonowe1) Krawężniki 20x30x100 drogowe szare - 525 m
2) Obrzeża 8x30x100 szare - 200m
3) Kostka 6x10x20 holland szara - 180 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
4.5.5.) Wartość części: 24150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 -Beton1. Beton C 16/20 do ław pod krawężniki i obrzeża - 70m3
2. Podsypka C 16/20 cementowo - piaskowa - 37m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114000-2 - Beton
4.5.5.) Wartość części: 24610,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Kruszywa1) Podbudowa CNR żwirowa pod chodnik - 350 Mg;
2) Podbudowa klińcowa C90/3 (0-31,5 mm) pod chodnik i nawierzchnię asfaltową - 1100 Mg;
3) Podbudowa klińcowa C90/3 (0-63 mm) pod chodnik i nawierzchnię asfaltową - 600 Mg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 107250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4-Elementy drogowe żeliwne1) Włazy chodnikowe Ø 600 mm, żeliwne, klasa obciążenia - D400 - 8 szt.
2)Kraty deszczowe uliczne Ø 350 mm, klasa obciążenia – C250 - 14 szt.
3) Rura PCV Ø 315 mm SN 8, odcinki 6 metrowe - 198 m;
4) Rura PCV Ø 300 mm SN 8, odcinki 6 metrowe - 125 m;
5) Rura PCV Ø 160 mm SN 8, odcinki 6 i 3 metrowe 12m;
4.5.3.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163100-1 - Rury
4.5.5.) Wartość części: 33414,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Studzienki betonowe1) Kompletna studzienka betonowa Ø 1000 mm wysokości 1,75 m – 3 szt., 1,5m – 3 szt., 1,0m – 1 szt., 0,45m – 1 szt. z pokrywami wys. 150 mm i dwoma otworami wlotowymi 160 mm na wysokości 150 mm od dna oraz z otworami przelotowymi średnicy 315 mm z wyjątkiem studzienki o wys. 0,45m gdzie otwory należy wykonać na dnie studzienki - 7 szt.
2) Osadnik betonowy Ø 500 mm wysokości 1000 mm z otworem wylotowym średnicy 160 mm na wysokości 500 mm od dna z pierścieniami odciążającymi - 14 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 13790,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6-Elementy oznakowania drogowego1) Bariery energochłonne wys. 110 cm - z poręczą U11b - 150 m;
2) Separator liniowy ruchu U25 98cm x 24 cm x 8 cm - 49 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 78875,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7-Elementy oświetlenia ulicznego1) Kabel energetyczny YAKY 4*35 mm- 285m;
2)Fundamenty pod słupy prefabrykowane1000x400x410 - 7 szt.;
3) Słup oświetleniowy kompletny, stalowy, anodowany INOX bez szwu, ścianka 3,5 mm AL. - długości 8 m - 1 szt.;
4) Słup oświetleniowy stalowy anodowany INOX bez szwu, ścianka 3,5 mm AL. - długości 7 m - 6 szt.;
5) Wysięgnik rurowy AL. 1 ramienny, długości 1m kat 5st - 7 szt.;
6) Oprawa LED 60W/8200 lm obud. AL. Anodowana, soczewka PMMA, modułowa - 1 szt.;
7) Oprawa LED 48W500K/5200lm obud. AL. Anodowana, soczewka PMMA, modułowa - 6 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.5.) Wartość części: 20910,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26438,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29438,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26438,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWBUD Mirosław Cieśla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-114-55-72
7.3.3) Ulica: ul. Witosa 7
7.3.4) Miejscowość: Czarna
7.3.5) Kod pocztowy: 39-215
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CIEŚLA MIROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CIEŚLA MIROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26438,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 107 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w ramach Części II – Pakiet nr 2: Beton nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119679,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119679,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119679,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Handel Materiałami Budowlanymi i Przemysłowymi Dziki Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851437504
7.3.3) Ulica: Strzeszyn 342
7.3.4) Miejscowość: Biecz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119679,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37509,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64976,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37509,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.PH.U. CENTRO-WOD Iwona Świstowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-123-13-81
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 5
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37509,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w ramach Części V – Pakiet nr 5: Studzienki betonowe nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93163,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93163,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93163,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFEKTAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-065-25-98
7.3.3) Ulica: ul. Warsztatowa 13
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93163,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42346,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48027,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42346,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFEKTAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-065-25-98
7.3.3) Ulica: ul. Warsztatowa 13
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42346,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI BIECZ
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Dostawa i rozładunek kruszywa drogowego na drogi gminne w Gminie Urzędów
- Zakup kruszywa łamanego na potrzeby bieżącego utrzymania i remontów dróg.
- Dostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych na potrzeby Gminy Skoki
- Remont ulicy Szkolnej
- Zakup i dostawę 3 000 ton kruszywa naturalnego łamanego granitowego o granulacji 0-31,50 mm niezbędnego do remontu dróg gminnych
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.