eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda MalenieckaBudowa Publicznego Przedszkola w miejscowo¶ci Ruda Maleniecka



Og³oszenie z dnia 2023-02-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Publicznego Przedszkola w miejscowo¶ci Ruda Maleniecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RUDA MALENIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 99A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ruda Maleniecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3731340

1.5.8.) Numer faksu: 41 3731341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Publicznego Przedszkola w miejscowo¶ci Ruda Maleniecka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3e20325-ac34-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00094114

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026497/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa Publicznego Przedszkola w miejscowosci Ruda Maleniecka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3e20325-ac34-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
e-mail: jolanta.orman@rudamaleniecka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
2) Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3) Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl – zwanej dalej Platform±. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie.
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9) Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)
a) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
b) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
c) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
d) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
e) Minimalne wymagania ...........
UWAGA: Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków w tej sekcji og³oszenia, Zamawiaj±cy nie móg³ zawrzeæ w tym miejscu pe³nych informacji z przedmiotowego zakresu i odsy³a Wykonawców do SWZ - rozdzia³ IV pkt 17).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 i 14 RODO dla zamówieñ udzielanych w trybie ustawy z dnia 11.09.2019r. – Prawo zamówieñ publicznych
Definicje:
„RODO”- Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
"Ustawa Pzp" - Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
Zgodnie z art. 13 ust 1. i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Ruda Maleniecka z siedzib± w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99a, 26-242 Ruda Maleniecka, adres e-mail: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem: Ruda Maleniecka 99a, 26-242 Ruda Maleniecka, adres e-mail: iod@kwiecienipartnerzy.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Administrator mo¿e przetwarzaæ dane osób, od których bezpo¶rednio ich nie pozyska³, w nastêpuj±cych zakresach: imiê, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, informacje o zajmowanym stanowisku w strukturach, rodzaj i wymiar zawartej umowy oraz jej czasookres. Zakres danych osobowych, które s± przetwarzane, zale¿y od indywidualnej sytuacji i potrzeby.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych. W przypadku dofinansowania zamówienia ze ¶rodków zewnêtrznych dokumentacja zamówieñ publicznych oraz umowa zawarta w wyniku postêpowania bêd± przechowywane przez okres okre¶lony zgodnie z wytycznymi projektu, z którego uzyskano dofinansowanie.
7) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ..........
UWAGA: Ze wzglêdu na ograniczona ilo¶æ znaków w tej sekcji og³oszenia, zamawiaj±cy nie móg³ zawrzeæ w tym miejscu pe³nych informacji z przedmiotowego zakresu i odsy³a Wykonawców do SWZ - rozdzia³ II.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowê budynku u¿yteczno¶ci publicznej, tj. Publicznego Przedszkola w Rudzie Malenieckiej wraz z infrastruktur± techniczn± oraz budow± placu zabaw.
Zakres inwestycji:
- budowa budynku przedszkola;
- budowa instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej, fotowoltaicznej, teletechnicznej, wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacj±, monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego, pompa ciep³a do przygotowania c.w.u. w sezonie letnim w budynku;
- budowa instalacji kanalizacyjnej z przy³±czem do sieci kanalizacji sanitarnej;
- budowa instalacji wodoci±gowej z przy³±czem do sieci wodoci±gowej,
- budowa zewnêtrznej instalacji elektrycznej do budynku;
- budowa (monta¿) obiektów ma³ej architektury (hu¶tawka dwuosobowa, bujak-sprê¿ynowiec, hu¶tawka „bocianie gniazdo”, karuzela, piaskownica, domek ze zje¿d¿alni±, dwie ³awki, dwa kosze na odpady, tablica informacyjna oraz ogrodzenie placu zabaw).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262522-6 - Roboty murarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

43328000-8 - Instalacje hydrauliczne

39370000-6 - Instalacje wodne

44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy

44162000-3 - Instalacje rurowe

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

44163112-8 - Uk³ad kanalizacyjny

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% (liczba punktów – 60)
2) Okres gwarancji – waga kryterium 40% (liczba punktów – 40)
1% =1 punkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wg wzoru:
Cena najni¿sza brutto ÷ Cena oferty ocenianej brutto x 60% = liczba punktów (C)

Maksymalna ilo¶æ punktów, która mo¿e zostaæ przyznana wykonawcy w kryterium „cena” - 60 punktów.
2) Punkty za kryterium „Okres gwarancji” bêd± przyznawane na podstawie udzielonej przez wykonawcê gwarancji w skali punktowej do 40 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
Okres gwarancji za wady musi byæ podany w pe³nych miesi±cach.
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy.
Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e brak wpisania w formularzu ofertowym okresu gwarancji oznacza z zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji – 36 miesiêcy.
Okres gwarancji wynosi maksymalnie 60 miesiêcy. Zaoferowanie przez Wykonawcê d³u¿szej gwarancji nie bêdzie dodatkowo punktowane. Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres gwarancji równy 60 miesiêcy.

36 m-cy lub w przypadku nieuzupe³nienia tej kwestii w formularzu ofertowym: 0 pkt
37-44 m-cy: 10 pkt
45-52 m-cy: 20 pkt
53-59 m-cy: 30 pkt
60 m-cy: 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000,00 z³.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, nadbudowie budynków niemieszkalnych wraz z nowymi instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi (instalacja grzewcza, wod-kan, wentylacji mechanicznej) o warto¶ci ³±cznej robót nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³. brutto ka¿da robota budowlana. Roboty te musz± byæ poparte dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na potrzeby realizacji zamówienia osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±cymi im równowa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niejszych przepisów zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami. W przypadku wykonawcy zagranicznego – uprawnienia równowa¿ne do kierowania robotami. Wykonawca bêdzie dysponowa³:
• kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• kierownikiem robót sanitarnych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. m. in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (Dz. U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019r., poz. 1117).
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê przedmiotowego zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. , poz. 275), z innym wykonawc± który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 5 do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powy¿ej ........
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp., wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powy¿ej sk³ada ...........
4. Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp., wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej, Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne .
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów .....
UWAGA: Ze wglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków w tej sekcji og³oszenia zamawiaj±cy nie mo¿e w tym miejscu zawrzeæ pe³nych informacji z przedmiotowego zakresu, wiêc odsy³a wszystkich Wykonawców do SWZ - rozdzia³ IX.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu – za³±cznik nr 6 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia – niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu – za³±cznik nr 7 do SWZ).
3. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W dniu sk³adania oferty Wykonawca przedk³ada:
1. Wype³niony formularz ofertowy.
2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenie o barku podstaw do wykluczenia z postêpowania.
4. Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby - je¿eli dotyczy.
6. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 50 000,00 z³. (s³ownie: Piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Przedbórz O/Ruda Maleniecka, na rachunek bankowy Urzêdu Gminy w Rudzie Malenieckiej Nr 27 8988 0001 0000 0403 5190 0083,
z dopiskiem: „Wadium – Budowa Publicznego Przedszkola w Rudzie Malenieckiej”.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania oferta jest dzieñ sk³adania ofert).
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina Ruda Maleniecka;
7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp – zostanie odrzucona (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp).
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Z tre¶ci pe³nomocnictwa powinno wynikaæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3) Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania – sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Wspólnicy sk³adaj± wspólnie.
5) Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – Wspólnicy sk³adaj± wspólnie.
6) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7) W przypadku oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a) Zmiana zakresu rzeczowego i wynagrodzenia umownego:
- Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót lub materia³ów zamiennych w stosunku do opisanych w Projekcie wykonawczym z uwagi na: postêp technologiczny, obni¿enie kosztów eksploatacji, wzrost wydajno¶ci urz±dzenia, poprawê funkcjonalno¶ci lub braku dostêpno¶ci na rynku – zatwierdzone zakresy robót lub materia³y zostan± ustalone przed ich realizacja w zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego protokole konieczno¶ci, a ich warto¶æ zostanie ustalona w oparciu o sporz±dzony przez Wykonawcê kosztorys zamienny.
- Przewiduje siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (Zamawiaj±cy zastrzega sobie, bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy, prawo zmniejszenia zakresu robót - w przypadku zaistnienia wyj±tkowej sytuacji, której wcze¶niej nie da³o siê przewidzieæ). W takim przypadku zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne o warto¶æ robót wy³±czonych z wykonania – wyliczone przy zastosowaniu cen jednostkowych i wska¼ników kalkulacyjnych to¿samych z okre¶lonymi w kosztorysie. Wyliczenia warto¶ci robót wy³±czonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego. Zmiana zakresu rzeczowego i zwi±zane z tym pomniejszenie wynagrodzenia nie mo¿e byæ wiêksze ni¿ o 15% (nieznaczna zmiana).
- Przewiduje siê mo¿liwo¶æ rozszerzenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia ilo¶ci robót mieszcz±cych siê w opisie przedmiotu zamówienia i polegaj±cych na wykonywaniu takich samych czynno¶ci, etapów, prac jak w przypadku podstawowego przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale V SWZ oraz w za³±cznikach nr 9, 10, 11 do SWZ). W takim przypadku zostanie powiêkszone wynagrodzenie umowne o warto¶æ robót wykonanych dodatkowo – wyliczone przy zastosowaniu cen jednostkowych i wska¼ników kalkulacyjnych to¿samych z okre¶lonymi w kosztorysie. Wyliczenia warto¶ci robót wykonanych dodatkowo dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego.
Zmiana zakresu rzeczowego i zwi±zane z tym zwiêkszenie wynagrodzenia nie mo¿e byæ wy¿sze ni¿ o 15% (nieznaczna zmiana).
Zmiany zakresu rzeczowego ograniczaj± siê do sytuacji nadzwyczajnych – takich – gdzie bez dokonania zmiany Umowa nie mog³aby zostaæ prawid³owo zrealizowana.
b) Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie robót, tj.:
- zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, odbiegaj±cymi od typowych dla pory roku (typowo niesprzyjaj±cymi przez okres co najmniej 14 dni), które mog± uniemo¿liwiæ prowadzenie robót budowlanych;
- dzia³ania si³y wy¿szej (klêski ¿ywio³owe, po¿ary, strajki generalne czy lokalne, itp., maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót) – okre¶lone szczegó³owo w § 4 ust. 4.7. pkt 2) Umowy;
- niemo¿liwe do przewidzenia problemy geologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury – utrudniaj±ce lub uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie przedmiotu umowy (fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i byæ potwierdzony przez Nadzór Inwestorski);
- wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez Nadzór Inwestorski w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê);
- wprowadzenie zmian technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy;
- wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci (np. wykopaliska archeologiczne itp. uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie robót, niespodziewane zmiany formalno-prawne i procedury ........
UWAGA: Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków w tej sekcji og³oszenia zamawiaj±cy nie móg³ zawrzeæ w tym miejscu pe³nych informacji z przedmiotowego zakresu, wiêc odsy³a wszystkich Wykonawców do za³±cznika nr 8 do SWZ - § 11.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3e20325-ac34-11ed-9236-36fed59ea7dd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-01 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

UWAGA: Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków niektórych sekcjach og³oszenia, Zamawiaj±cy nie móg³ zamie¶ciæ w og³oszeniu pe³nych informacji z poszczególnych zakresów. Kompletne informacje na temat przedmiotowego postêpowania znajduj± siê w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.