Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055146/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Sasino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17
1.5.2.) Miejscowość: Choczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 585723913
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Sasino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0a7cd7c-8b34-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005754/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Stilo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055146/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.04.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie infrastruktury turystycznej w miejscowości Sasino, który swoim zakresem obejmuje następujące prace:
1) Budowę sieci oświetlenia ulicznego (zakres I):
- budowę linii kablowej 0,4kV YAKXs 4x25mm2 o długości L=439m
- montaż słupów oświetleniowych parkowych h=5m, liczba sztuk 20szt.
- montaż opraw oświetleniowych parkowych OPL 42W ze źródłami światła LED 20 szt.
2) Remont ul. Latarników w Sasinie- odtworzenie stanu pierwotnego nawierzchni o powierzchni 333 m2.
- konstrukcja nawierzchni jezdni:
• warstwa odsączająca – pospółka – min. 10 cm
• kliniec/kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 – 15 cm
- mała architektura:
• kosze na śmieci 3 szt.
3) Przebudowę fragmentów ulic działki nr 406/20, 406/8, 406/7, 406/2 obręb Sasino o całkowitej powierzchni 1199 m2.
-konstrukcja nawierzchni jezdnych:
• warstwa odsączająca – pospółka – 10 cm
• podbudowa – kliniec/kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 – 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm
− nawierzchnie:
o kostka betonowa gr 8cm, powierzchnia postarzana, kolor „barwy jesieni”, wymiary kostki 7x14cm, 14x14cm, 21x14cm, mieszane, np. POLBRUK NAPOLI- o powierzchni 716 m2
o kostka betonowa gr 8cm, kolor grafitowy - o powierzchni 170,00 m2,
o kostka kamienna nieregularna o wysokości 10cm o powierzchni 87,00 m2.
o Z grysu kamiennego – pow. 226 m2
o Z tłucznia kamiennego – pow. 226 m2
- elementy małej architektury:
• kosze na śmieci 12 szt.
• ławki 48 szt.
• stojaki na rowery 49 szt. (UWAGA! Zamówienie obejmuje demontaż i ponowny montaż – bez zakupu nowych stojaków).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583675,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711468,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583675,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowalno Drogowe SPEC-BRUK Zdzisław Jereczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 588-174-68-76
7.3.3) Ulica: Wejherowska 2
7.3.4) Miejscowość: Robakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583675,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ryglice
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
- Budowa ulicy Telefonicznej na odcinku od ulicy Natalii do ulicy gen. F. Kleeberga wraz z infrastrukturą na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Mechaniczne ścinanie poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Brwinów na powierzchni do 5200 m2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.