Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065926/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2022/BZP 00029919/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094182 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlanych 59
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 323 22 41
1.5.8.) Numer faksu: 32 323 22 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mops_tychy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec9b358c-be14-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000413/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach MOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/341/3/21/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72735,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnątrz budynków należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach.
1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Budowlanych 59 Tychy
(usługa wykonywana 5 razy w tygodniu) - we wszystkie dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) po godzinach pracy Ośrodka, tj. pn. - śr. od godz. 15:30, czw. od godz. 17:30, pt. od godz. 13:30.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 829,71 m², powierzchnia okien wynosi: 101,54 m². Pomieszczenia zlokalizowane są na dwóch piętrach. Prace będą wykonywane w 27 pomieszczeniach biurowych, 2 pokojach socjalnych, 3 toaletach, 2 korytarzach, 1 serwerowni.
2. Dział Świadczeń Rodzinnych ul. Barona 30 Tychy
(usługa wykonywana 5 razy w tygodniu) - we wszystkie dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) po godzinach pracy Ośrodka, tj. pn. - śr. od godz. 15:30, czw. od godz. 17:30, pt. od godz. 13:30
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 489,55 m², powierzchnia okien wynosi: 170,76 m². Pomieszczenia zlokalizowane są na trzech piętrach. Prace będą wykonywane
w 12 pomieszczeniach biurowych, 3 korytarzach, 1 sali obsługi klienta, 1 serwerowni,2 pomieszczeniach socjalnych.
3. „Baza” Placówka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Katowicka 229/3 Tychy
(usługa wykonywana 3 razy w tygodniu) - w poniedziałek, środę oraz piątek od godz. 7 rano (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy).
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 100 m², powierzchnia okien wynosi 16 m². Pomieszczenia zlokalizowane są na parterze budynku. Prace będą wykonywane w sali komputerowej, sali rekreacyjnej, 2 toaletach dla niepełnosprawnych, toalecie dla pracowników, kuchni, pokoju doradcy, korytarzu, przedsionku, pomieszczeniu gospodarczym, pomieszczeniu sprzątaczki.
4. Dział Pieczy Zastępczej, ul. Andersa 6a, Tychy
(usługa wykonywana 3 razy w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) – godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi – 93,31 m², powierzchnia okien wynosi: 30 m². Pomieszczenia zlokalizowane są na parterze oraz na I piętrze. Prace będą wykonywane w następujących pomieszczeniach: 5 pomieszczeń biurowych, toaleta, pomieszczenie socjalne, korytarze, schody.
5. „Baza” Placówka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Batorego 57, Tychy(usługa wykonywana 3 razy w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 235,26 m², powierzchnia okien wynosi: 63,46 m². Pomieszczenia zlokalizowane są na parterze oraz I pietrze budynku. Prace będą wykonywane na parterze: w 4 salach, 1 pomieszczeniu biurowym, 1 pomieszczeniu socjalnym, szatni, 2 toaletach, 2 korytarzach, na piętrze: pomieszczenie biurowe, przedsionek, sala szkoleniowa, schody.
6. Dział Pieczy Zastępczej, ul. Arkadowa 2a, Tychy
(usługa wykonywana 2 razy w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 82,26 m², powierzchnia okien wynosi: 15 m². Pomieszczenia zlokalizowane są na parterze. Prace będą wykonywane w 3 pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniu socjalnym, korytarzu, wc.
7. Punkt Terenowy nr 2 ul. Batorego 57, Tychy
(usługa wykonywana 2 razy w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 59,10 m², powierzchnia okien wynosi: 18 m².
Pomieszczenia zlokalizowane są na I piętrze budynku. Prace będą wykonywane
w 2 pomieszczeniach biurowych, aneksie kuchennym, korytarzu, schodach.
8. Punkt Terenowy nr 1 ul. Grota Roweckiego 42, Tychy
(usługa wykonywana 2 razy w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 71,79 m², powierzchnia okien wynosi: 10 m².Pomieszczenia zlokalizowane są na 3 piętrze budynku (budynek z windą). Prace będą wykonywane w 3 pomieszczeniach biurowych.
9. Punkt Terenowy ul. Wejchertów 5, Tychy
(usługa wykonywana 2 razy w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym..
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 21,09 m², powierzchnia okien wynosi: 4,20 m².
Pomieszczenie zlokalizowane jest na parterze budynku. Prace będą wykonywane w 3 pomieszczeniach biurowych.
10. Punkt Terenowy ul. Przejazdowa 8, Tychy
(usługa wykonywana 1 raz w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 29 m², powierzchnia okien: 3,30 m².Pomieszczenie zlokalizowane jest na parterze budynku. Prace będą wykonywane w pomieszczeniu biurowym, wc, korytarzu.
11. Punkt Terenowy ul. Zaręby 7, Tychy
(usługa wykonywana 1 raz w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 35,25 m², powierzchnia okien wynosi: 6,60 m².Pomieszczenie zlokalizowane jest na parterze budynku. Prace będą wykonywane w pomieszczeniu biurowym, wc, korytarzu.
12. Punkt Terenowy ul. Narcyzów 24, Tychy
(usługa wykonywana 1 raz w tygodniu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 25 m², powierzchnia okien wynosi: 3 m². Pomieszczenie zlokalizowane jest na 1 piętrze budynku. Prace będą wykonywane w 1 pomieszczeniu biurowym, toalecie, korytarzu, schodach.
13. Archiwum Zakładowe ul. Andersa 6, Tychy
(usługa wykonywana 1 raz w miesiącu) - usługi będą świadczone w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r . o dniach wolnych od pracy) - godziny do uzgodnienia z Zamawiającym.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 230,00 m², powierzchnia okien wynosi: 4,08 m² (17 okien 40 cm x 60 cm). Pomieszczenie zlokalizowane jest w piwnicy budynku. Prace będą wykonywane w 9 pomieszczeniach archiwalnych, 2 toaletach, korytarzu.
Wykaz prac wchodzących w zakres stałego utrzymania czystości:
a) czynności wykonywane codziennie:
- zamiatanie i mycie podłóg we wszystkich pomieszczeniach oraz na korytarzach,
- wycieranie kurzu z biurek, innych mebli biurowych, urządzeń oraz parapetów okiennych,
- wynoszenie śmieci, mycie koszy, wymiana worków w koszach, opróżnianie niszczarek,
- utrzymanie czystości w toaletach oraz w pomieszczeniach socjalnych, w tym: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, armatury, umywalek, luster, glazury, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, tj. papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe,
- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych oraz drzwi do pomieszczeń,
b) czynności wykonywane okresowo:
- mycie okien x 1,
- przecieranie kontaktów i paneli grzewczych /w miarę potrzeb/,
- sprzątanie serwerowni 1 raz w miesiącu (dot. MOPS ul. Budowlanych 59, Dział Świadczeń Rodzinnych ul. Barona 30)
- pranie wykładzin dywanowych z impregnacją x 1 (101 m²- dot. Dział Świadczeń Rodzinnych ul. Barona 30)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72328,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106922,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72735,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowa ,,EKO-JAGR” Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RADIX Spółka Cywilna Władysława Bigos, Janusz Niesyto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-15-81-208
7.3.3) Ulica: ul. Kopalniana 10,
7.3.4) Miejscowość: Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 43-225
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "EKO-JAGR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "EKO-JAGR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72735,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.