Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059780/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094221 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni, trawników i żywopłotów na terenie gminy Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni, trawników i żywopłotów na terenie gminy Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d182f6c8-b938-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie i pielęgnacja trawników i żywopłotów na terenie gminy Bytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059780/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRKZ.271.5.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – Utrzymanie trawników w obrębie 15 sołectw (wykaz sołectw stanowi Załącznik nr 4 do SWZ)Koszenie i pielęgnacja trawników wskazanych przez Zamawiającego w ilości do 535 340 m2 w ciągu roku; zakres obejmuje przygotowanie terenów do koszenia poprzez zebranie porozrzucanych na trawnikach odpadów, podkoszenie przy elementach małej architektury, skupinach krzewów, rabatach, młodych drzewach w sposób nie powodujący uszkodzeń, a następnie wykoszenie trawników, wygrabienie, załadowanie odpadów zebranych w trakcie prac przygotowawczych oraz urobku po skoszeniu trawnika na środek transportu i ich wywóz. Wykonawca ma obowiązek uprzątnąć, zmieść trawę rozrzuconą podczas koszenia na tereny przyległe do koszonych trawników. Wysokość koszenia do 4 cm, jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu. W przypadku przerośnięcia trawnika koszenie należy wykonać na wysokość nie mniejszą niż 6 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 85654,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – Utrzymanie trawników w obrębie miasta BytówKoszenie i pielęgnacja trawników wskazanych przez Zamawiającego w ilości do 1 121 342 m2 w ciągu roku; zakres obejmuje przygotowanie terenów do koszenia poprzez zebranie porozrzucanych na trawnikach odpadów, podkoszenie przy elementach małej architektury, skupinach krzewów, rabatach, młodych drzewach w sposób nie powodujący uszkodzeń, a następnie wykoszenie trawników, wygrabienie, załadowanie odpadów zebranych w trakcie prac przygotowawczych oraz urobku po skoszeniu trawnika na środek transportu i ich wywóz. Wykonawca ma obowiązek uprzątnąć, zmieść trawę rozrzuconą podczas koszenia na tereny przyległe do koszonych trawników. Wysokość koszenia do 4 cm, jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu. W przypadku przerośnięcia trawnika koszenie należy wykonać na wysokość nie mniejszą niż 6 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 179411,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia – Utrzymanie terenów zieleniPielęgnacja rabat o powierzchni do 10 000 m2 w m. Bytów, Grzmiąca, Gostkowo i Niezabyszewo; zakres obejmuje odchwaszczenie rabat wskazanych przez Zamawiającego poprzez ręczne usunięcie chwastów i darni spod krzewów, bylin i wokół kwiatów, usunięcie wybujałych i przekwitłych kwiatostanów, połamanych pędów, wykonanie cięć ograniczających rozrastanie roślin na chodniki, przejścia, obrzeża, wykonywanie odcięcia i profilowania rabat, wysypanie warstwy kory lub zrębków zakupionych przez Zamawiającego, załadowanie odpadów oraz urobku po odchwaszczaniu na środek transportu i ich wywóz kosztem i staraniem własnym;
Chemiczne odchwaszczanie ścieżek i chodników wskazanych przez koordynatora w ilości do 20000 m2 w ciągu roku; zakres obejmuje usunięcie chwastów, mchów, porostów, z chodników, alejek, schodów obrzeży, placów, miejsc pod ławkami za pomocą środków chemicznych dopuszczonych do stosowania na terenach zieleni i nieszkodliwych dla ludzi i zwierząt, a po uschnięciu roślin usunięcie ich poprzez wyrwanie, załadunek na środek transportu i wywóz, przy czym środki zapewnia Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, zabieg wykonuje osoba posiadająca stosowne uprawnienia, a Wykonawca każdorazowo zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie przeprowadzenia oprysku i oznaczy miejsca wykonywania zabiegu;
Cięcie żywopłotów w ilości do 5 300 mb w celu utrzymania formowanego kształtu; zakres obejmuje cięcie żywopłotów przy użyciu nożyc do żywopłotu ręcznych lub spalinowych zgodnie ze sztuką ogrodową, usuwanie ewentualnych podrostów drzew i krzewów innych gatunków, wyrastających w obrębie żywopłotów, zebranie odpadów wzdłuż żywopłotów, oczyszczenie ziemi pod żywopłotem z darni i chwastów, wygrabienie, zebranie i wywóz urobku oraz odpadów kosztem i staraniem własnym;
Przygotowanie, obsadzenie i pielęgnacja kwiatów na wielopoziomowych konstrukcjach kwiatowych, donicach na lampach oraz donicach betonowych w ilości: 18 wież kwiatowych, 38 donic wolnostojących, 4 donice długie, 2 donice kwadratowe, 8 skrzynek na kwiaty, 6 donic wiszących, cztery moduły rekreacyjne oraz 72 donice na lampach, pow. do 1 500 m2. Wymienione elementy należy zamontować/ustawić i obsadzić w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy oraz do 30 maja 2022 r. Ilości roślin: begonia bulwiasta, zwisająca, kolor kwiatów herbaciane – 700 szt.; wilec ziemniaczany o intensywnie zielonych, jasnych liściach – 161 szt.; bakopa, biały kwiat – 161 szt.; koleus, liście w kolorze czerwonym, z zieloną obwódką – 161 szt.; liatra 100 szt., komarnica 100 szt., pelargonia pełnokwiatowa czerwone kwiaty 100 szt., dalietta 100 szt., kocanka 100 szt. Rośliny kwitnące z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak by jak najszybciej weszły w fazę kwitnienia. W ramach usługi należy wymienione wyżej pojemniki stojące na miejscach docelowych napełnić nową ziemią, odpowiednią dla roślin kwietnikowych, wymieszaną z nawozem długodziałającym i hydrożelem, a następnie posadzić rośliny. Koszt zakupu roślin, ziemi, nawozu, hydrożelu oraz podlewania (bez zakupu wody) należy wkalkulować w koszt usługi, Zamawiający zapewnia dostęp do wody na swój koszt w obrębie centrum. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać konstrukcje i donice w należytym stanie estetycznym przez okres wegetacyjny tj. od 30 maja do 30 października (bądź wcześniej w zależności od warunków pogodowych) poprzez odchwaszczanie, usuwanie przekwitniętych pąków kwiatowych, systematyczne podlewanie, nawożenie minimum raz w miesiącu nawozami rozpuszczalnymi w wodzie, przeznaczonymi dla roślin kwitnących. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia nasadzeń roślin wykradzionych oraz roślin zniszczonych przez anomalie pogodowe do 30% nasadzeń na koszt własny. W przypadku uschnięcia sadzonki na skutek nieprawidłowego utrzymania lub słabej jakości materiału nasadzeniowego Wykonawca wymieni ją na koszt własny w ciągu 48 godzin. Zamawiający ustali z Wykonawcą termin usunięcia roślin z donic i wież, jednak nastąpi to nie później jak do 30 października każdego roku;
Przygotowanie, obsadzenie i pielęgnacja kwiatów w obrębie rond o pow. do 8 300 m2: obsadzenie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy oraz do 30 maja 2022 r. dwóch rond oraz rabaty kwiatami rabatowymi z gatunku begonia drobnokwiatowa w ilości 8300 szt. Rośliny kwitnące z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak by jak najszybciej weszły w fazę kwitnienia. W ramach usługi należy oczyścić pola kwiatowe, wymieszać ziemię z nawozem długodziałającym i hydrożelem, a następnie posadzić rośliny. Koszt zakupu roślin, nawozu, hydrożelu oraz podlewania, w tym zakup wody należy wkalkulować w koszt usługi, Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać rabaty w należytym stanie estetycznym przez okres wegetacyjny tj. do 30 października (bądź wcześniej w zależności od warunków pogodowych) poprzez odchwaszczanie, usuwanie przekwitniętych pąków kwiatowych, systematyczne podlewanie, nawożenie minimum raz w miesiącu nawozami rozpuszczalnymi w wodzie, przeznaczonymi dla roślin kwitnących. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia nasadzeń roślin wykradzionych oraz roślin zniszczonych przez anomalie pogodowe do 30% nasadzeń na koszt własny. W przypadku uschnięcia sadzonki na skutek nieprawidłowego utrzymania lub słabej jakości materiału nasadzeniowego Wykonawca wymieni ją na koszt własny w ciągu 48 godzin. Zamawiający ustali z Wykonawcą termin usunięcia roślin, jednak nastąpi to nie później jak do 30 października każdego roku.
Pielęgnacja rabat mieszanych w obrębie rond o powierzchni do 15 000 m2; zakres obejmuje odchwaszczenie rabat na rondach poprzez ręczne usunięcie chwastów i darni spod krzewów, bylin i wokół kwiatów, usunięcie wybujałych i przekwitłych kwiatostanów, w tym kwiatostanów róż, połamanych pędów, wykonanie cięć ograniczających rozrastanie roślin na chodniki, przejścia, obrzeża, wykonywanie odcięcia i profilowania rabat wysypanie warstwy kory lub zrębków zakupionych przez Zamawiającego, załadowanie odpadów oraz urobku po odchwaszczaniu na środek transportu i ich wywóz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 97940,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85654,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248611,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85654,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenmar Michał Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911621005
7.3.3) Ulica: Pstronoga i Gruszki 27L
7.3.4) Miejscowość: Liniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85654,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168201,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460198,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181657,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dangras Daniel Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911636001
7.3.3) Ulica: Tęczowa 3/1
7.3.4) Miejscowość: Liniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181657,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110095,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738601,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110095,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Marek Węsierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421381297
7.3.4) Miejscowość: Pomysk Mały 5
7.3.5) Kod pocztowy: 77-121
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Marek Węsierski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Marek Węsierski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110095,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP34/2024
- Usługa przygotowania, wydawania i dostarczania gorących posiłków na rzecz klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.