Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147022/01 - Wynik z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e6e4a78-a9d6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008794/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa związana z wywozem nieczystości stałych (komunalnych) i budowlanych wraz z dzierżawą i dostarczeniem określonych przez Zamawiającego pojemników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcmd.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w punkcie XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-5/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa związana z wywozem nieczystości stałych (komunalnych) i budowlanych wraz z dzierżawą i dostarczeniem określonych przez Zamawiającego pojemników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:
a) Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiadał:
• Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
• Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, którym będzie:1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2) Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp możliwość zmiany umowy poprzez przedłużenie okresu jej obowiązywania do czasu zrealizowania maksymalnej szacunkowej wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, przy zachowaniu tych samych cen:1) ceny brutto wywozu 1m3 odpadów wraz z dzierżawą pojemnika, (TABELA Nr 1);
2) ceny brutto jednego wywozu odpadów – plastik, makulatura (TABELA Nr 2);
3) ceny brutto miesięcznej dzierżawy pojemnika na odpady - plastik, makulatura (TABELA Nr 3);
4) ceny brutto wywozu pojemnika z odpadami budowlanymi wraz z dzierżawą pojemnika (TABELA Nr 4)
- wyszczególnionych w załączniku Nr 1 (TABELACH Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4) umowy.
Przedłużenia okresu obowiązywania umowy może nastąpić gdy przed jej zakończeniem Zamawiający nie wykorzystał całkowitej wartości zamówienia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy. W tej sytuacji przedłużenie następuje maksymalnie na okres do 2 lat od dnia zawarcia umowy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności (pisemny aneks do umowy) z zastrzeżeniem, iż nie dłużej niż do momentu wykorzystania całkowitej wartości zamówienia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
2. Strony ustalają zgodnie, że w przypadku:
1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego,
2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktów z NFZ przez Zamawiającego,
3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
4) zmian organizacyjnych Zamawiającego,
- rozwiązanie zawartej umowy może nastąpić w części lub w całości w każdym czasie za porozumieniem Stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia przez Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim
- Usługa utrzymania działania kotłowni olejowo-gazowej, wszelkich instalacji sanitarnych, grzewczych, gazowych w obrębie kotłowni szpitala
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2024 roku.
- SUKCESYWNY ODBIÓR, TRANSPORT ORAZ UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH i NIEBEZPIECZNYCH
- Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Złotów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i zbieranych selektywnie z siedzib Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.