Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00068447/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@acstom.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22af25a7-ba8e-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22af25a7-ba8e-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061619/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UCS/01/2024/TP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji Zamówienia.
Powody nie dokonania podziału:
Przedmiot zamówienia jest dostawa która ma charakter jednorodny, ponieważ leki będące przedmiotem zamówienia są oferowane przez większość hurtowni farmaceutycznych, są to leki powszechnie dostępne. Podział zamówienia powodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz wymagał nadmiernego jednoczesnego zaangażowania zasobów ludzkich do skoordynowania działań realizujących poszczególne części zamówienia.
3. Wszystkie oferowane towary, w zakresie tej części, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych oraz spełniać wymagania zasadnicze t.j. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.
4. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
7. W przypadku użycia w SWZ oraz jego załącznikach, opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie Ustawą Pzp. Produktem równoważnym są produkty o tym samym składzie, dawce, jak dla produktu referencyjnego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia i w konsekwencji obniżenia maksymalnej wartości Przedmiotu Umowy o 50 %. Tym samym minimalna wartość świadczenia ze strony Zamawiającego w przypadku zaoferowania towaru zgodnego z wymogami SWZ i umową wynosi 50% wartości maksymalnej Przedmiotu Umowy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem, a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w sposób nie oddziałujący negatywnie na przydatność oraz walory użytkowe i jakościowe, na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, o ile to jest wymagane.
10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
11. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
12. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj. Plac Akademicki 17, 41-902 Bytom, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
13. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 4 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin ten podlega ocenie jako jedno z Kryteriów oceny.
14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, których termin przydatności (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia) nie będzie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego oraz które będą posiadały nr partii, datę ważności i ulotkę w j. polskim. Dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego oraz
15. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
16. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu bezpieczeństwo ochrony danych, rzetelność, terminowość realizacji zleceń oraz sprawność w działaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e.Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednoli-ty Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą lub Pzp, ponie-waż nie została złożona żadna oferta.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postępowania jest fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.02.2023 r. do godziny 13:00, w w/w postępowaniu nie została złożona żadna oferta. W związku z zaistniałą sytuacją nie ma możliwości wyboru oferty. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja Rurociągu cieplnego Dn 500 z EC Moszcz, do Jas dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej
- "Dostawa mierników oraz wskaźników" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Rozbiórka pomostu transportowego do koksowni na terenie byłej KWK "Dębieńsko" w Czerwionce Leszczynach" dla SRK S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji"
- Likwidacja żelbetowej wieży wyciągowej Jas II (bez trzonu stalowego) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jas-Mos".
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- Dostawa środków antywirusowych do użytku ogólnoustrojowego, środków przeciwbólowych, środków obniżających krzepliwość krwi, różnych produktów leczniczych (...) w podziale na 12 części.
- DOSTAWA LEKÓW 14
- "Dostawa produktów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, kremów i płynów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu"
- Sukcesywna dostawa leków weterynaryjnych oraz preparatów medycznych wspomagających rozwój pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej w Poznaniu
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.