Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00011222/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubuska 11
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-265
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpskombatant.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-580bb105-ab3d-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-580bb105-ab3d-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003541/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 OCHRONA MIENIA I OSÓB, MONITOROWANIE SYSTEMÓW ALARMOWYCH ORAZ DORAŹNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DK.TG.OS.3602.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia jest ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów, przy ul. Lubuskiej 11, 65-265 Zielona Góra.
1.2. Wykonawca powinien dysponować centrum monitorowania alarmów do kontroli pracowników ochrony i powinien w ramach ww. systemu zapewnić całodobowe monitorowanie elektronicznego systemu kontroli pracy i obchodów. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zweryfikować gotowość wykonawcy w przedmiotowym zakresie (termin nie dłuższy niż 7 dni), a w przypadku braku potwierdzenia spełnienia tego warunku uzna tę okoliczność za uchylenie się od podpisania Umowy i zatrzyma wadium. Koordynator wyznaczony z ramienia Wykonawcy jest zobowiązany co najmniej 7 razy w miesiącu dokonać kontroli pracownika ochrony na stanowisku pracy w zakresie prawidłowości wykonywania obowiązków (w tym co najmniej 2 razy w porze nocnej) poprzez osobiste przybycie na posterunek.
1.3. Ochrona mienia i osób polegać będzie m. in. na:
• natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób lub obiektu,
• zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom, mieszkańcom i osobom znajdującym się w budynku, ochronie obiektu przed napadem, włamaniem i kradzieżą itp.,
• obsługa systemów alarmowych i wizyjnych znajdujących się w obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237397,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237397,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raven J.M. Kruk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-180-51-20
7.3.3) Ulica: aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237397,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu: Zad. nr 1 - RDW w Kożuchowie, Zad. nr 2 - RDW w Kłodawie.
- Wydruk i dostawa katalogu prom.-infor. oraz katalogu elektronicznego potencjału rynku gospodarczo ekonomicznego branży spożywczej i branż pochodnych Woj. Lubuskiego wraz z przeprowadzeniem kampanii
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FASTFOOD & CAFÉ & RESTAURANT EXPO HELSINKI 2025 w Finlandii"
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Wymiana pionów kanalizacyjnych w budynku przy ul. Partyzantów 42 w Zielonej Górze.
- NZ.261.5.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego wraz z użyczeniem urządzeń medycznych.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Konwój wartości pieniężnych.
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
- Pełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa wraz z przyległym do niej terenem
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia dla WSSE w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.