Og³oszenie z dnia 2022-03-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00109858/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00191799/01 - Wynik z dnia 2022-06-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Filii w Dar³owie – Powiatowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w S³awnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331084087
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kopernika 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³awno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradnia-slawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pppp.slawno.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Filii w Dar³owie – Powiatowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w S³awnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94a0c64f-a9d7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00094257
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://pppp.slawno.ibip.pl/public/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu
oudzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy
u¿yciuminiPortaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa –
(/PPPP_SLAWNO/skrytka) https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciuopisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania zelektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w S³awnie, ul. Kopernika 9, 76-100 S³awno;
2. we wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem danych osobowych, e-mail: iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres wskazany powy¿ej;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Filii w Dar³owie – Powiatowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w S³awnie” PPPP.271.1.22, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji oraz jego realizacji;
4. dane osobowe mog± zostaæ przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania przetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz podmiotom, które na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa mog± dokonywaæ oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonego postêpowania i realizacji zadania, w tym w szczególno¶ci dokumentacji zwi±zanej z pozyskiwaniem ¶rodków finansowych pochodz±cych z bud¿etu pañstwa i Unii Europejskiej;
5. dane osobowe nie bêd± przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
6. dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych terminów archiwizacji, w tym w szczególno¶ci w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650, 357 i 398) oraz ustawy Pzp;
7. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikaj± z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
9. osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
1) dostêpu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;
3) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO
z wyj±tkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10. osoba, której dane dotycz± nie ma prawa do:
1) usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3lit.b,d
lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPPP.271.1.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
architektonicznych przy budynku Filii W Dar³owie - Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w S³awnie zgodnie z przedmiarem robót oraz projektem zagospodarowania terenu.
Zakres robót obejmuje:
roboty rozbiórkowe
remont ¶ciany oporowej przy boisku SP3 Dar³owo;
remont schodów ¿elbetowych wraz z dostaw± i monta¿em d¼wigu dla niepe³nosprawnych;
roboty odtworzeniowe chodnika z likwidacj± barier architektonicznych
wykonanie miejsc postojowych dla niepe³nosprawnych wraz z dojazdem do nich
wykonanie 5 ogólnodostêpnych miejsc postojowych.
Parametry d¼wigu dla niepe³nosprawnych:
rodzaj toru: tor prosty;
wersja wykonania: zewnêtrzna (opcja);
platforma: podest wykoñczony materia³em antypo¶lizgowym, aluminiowa blacha ryflowana, rampy najazdowe – wersja przelotowa – 2 szt., dwie barierki zabezpieczaj±ce chowane w platformie, sk³adanie/rozk³adanie pod³ogi – manulane, system ³agodnego startu i zatrzymania platformy;
ud¼wig: 225 kg;
szyna: wykonana z aluminium;
przepisy: spe³nia wymagania dotycz¿e bezpieczeñstwa zgodnie z Dyrektyw± Maszynow± 2006/42/WE (Maszyny), dyrektyw± niskonapiêciow± 2006/95/WE;
informacje dodatkowe: urz±dzenie objête 24 miesiêczn± gwarancj± pod warunkiem prawid³owej konserwacji przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 139 pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a nastêpnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których moa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.
Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia w niniejszym postêpowaniu przetargowym zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w przedmiarze
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których moa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.
Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia w niniejszym postêpowaniu przetargowym zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w przedmiarze robót.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynale¿no¶ci do tejsamej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertêczê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia oprzynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymiprzygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniuniezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej ;b) odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ciGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ceprzed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; W
przypadkusk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych
ofertêwspóln±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ciwybranejofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we
WzorzeUmowy,stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci,
podrygoremniewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nast±pi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z S£AWNA
- Dostawa i depozyt wyrobów do implantacji
- Dostosowanie pomieszczeñ znajduj±cych siê w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w S³awnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Budowa ma³ej retencji le¶nej w miejscowo¶ci Tychowo w gminie S³awno
wiêcej: przetargi w S³awnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margoniñskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorañskiego 53 w Kielcach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.