Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164877/01 - Wynik z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ulic: Jaśminowa, Wiśniowa, Modrzewiowa w Trzemesznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614154306
1.5.8.) Numer faksu: 614154412
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ulic: Jaśminowa, Wiśniowa, Modrzewiowa w Trzemesznie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7578b792-ac50-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056413/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ulic: Jaśminowa, Wiśniowa, Modrzewiowa w Trzemesznie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7578b792-ac50-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Gorczycki ;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: tomasz.gorczycki@trzemeszno.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa – ul. Jaśminowej w miejscowości Trzemeszno o łącznej długości 359m. Zakres robót obejmuje roboty ziemne, wykonie zbiorników na wody opadowe, wpustów ulicznych w celu prawidłowego odwodnienia ulicy oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i pasów postojowych oraz urządzenie pasów zieleni. Szerokość w liniach rozgraniczających wynosi 20,00m. Istniejące rzędne nawierzchni wynoszą od 113,03 m n.p.m. do 118,34 m n.p.m.
JEZDNIA
Projektuje się jezdnie o szerokości 6,00m, poszerzoną na łuku do 7,00m. Ze względu na zbyt wąski pas drogowy ograniczono poszerzenia na łukach do 7,00m jako rozwiązanie tymczasowe do czasu wykupienia terenu i poszerzenia pasa drogowego. Skrzyżowanie dróg wyokrąglone będzie łukami o promieniu R=6,00m. Jezdnia wykonana zostanie z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego, typu Domino ekologiczne, dla ruchu KR1, na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego. Wykonanie nawierzchni przepuszczającej wodę podyktowane jest koniecznością zagospodarowania wód opadowych w pasie jezdni. Tylko nadmiar wód zostanie odprowadzony przez wpusty uliczne do zbiorników na wody opadowych. Kostka typu Domino ekologiczne jest produktem łączącym cechy tradycyjnej kostki przemysłowej z kostką ekologiczną dającą możliwość naturalnego odpływu wody opadowej do wód gruntowych. Stworzenie przepuszczalnych powierzchni użytkowych doprowadzi do przesiąkania większej ilości opadów atmosferycznych w głąb gruntu. Nawierzchnia jezdni obramowana zostanie krawężnikiem najazdowym o wym. 15x22x100cm oraz krawężnikiem betonowym 15x30x100cm. Krawężnik wyniesiony zostanie na 12cm, 10cm, 4cm, w ciągach komunikacyjnych do 2cm, na zjazdach do 4 cm. Krawężniki betonowe należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
PASY POSTOJOWE
Zatoki postojowe wykonane zostaną z kostki betonowej typu Domino EKO gr. 8 cm koloru grafitowego. Nawierzchnia miejsc postojowych obramowana zostanie od strony jezdni krawężnikiem najazdowym o wym. 15x22x100cm wystającym wzdłuż jezdni 4cm, a od strony chodnika krawężnikiem betonowym o wym. 15x30x100cm wyniesionym na 10cm.
CHODNIK
Projektuje się chodnik o szerokości 2,23m, 2,50m, 3,00m i 3,50m. Nawierzchnia chodnika wykonana będzie z kostki betonowej gr. 8cm typu Cegła koloru szarego. Ww. nawierzchnia zostanie ograniczona obrzeżem betonowym 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, od strony jezdni krawężnikiem betonowym. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową w ciągu pieszym krawężnik należy obniżyć do 2 cm.
ZJAZDY
W ciągu drogi wykonane zostaną zjazdy o szerokości od 4,00m do 9,70m, z kostki betonowej gr. 8 cm typu Cegła kolor grafitowy. Zjazdy zostaną ograniczone od strony granicy pasa drogowego obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100cm na ławie betonowej z betonu C12/15, od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22x100cm wyniesionym 4cm nad poziom jezdni. Na zjazdach projektuje się spadek od 1% do 3% w pasie chodnika oraz do 5% poza ciągiem pieszym. Przy spadku w kierunku nieruchomości należy wykonać odwodnienie liniowe B125, z listwą żeliwną szerokości 15cm. W celu regulacji
wysokości na granicy działki dopuszcza się stosowanie krawężnika najazdowego.
PASY ZIELENI
Pasy zielenie o szerokości 3,00m, 3,77m i 5,00m należy obsiać trawą. Do nasadzenia przewidziano klony Acer platanoides Globosum o obwodzie 18cm. Do nasadzeń należy stosować drzewa z bryłą korzeniową zabezpieczoną tkaniną, która rozkłada się w gruncie do półtora roku, zabezpieczone siatką drucianą z drutu nieocynkowanego. Sadzić rośliny w uprawie kontenerowej. Przy nasadzenie zabezpieczyć drzewa 3 palikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa ul. Wiśniowej:
Przebudowa – ul. Wiśniowej w miejscowości Trzemeszno o długości 444,28m. Zakres robót obejmuje roboty ziemne, wykonie zbiorników na wody opadowe, wpustów ulicznych w celu prawidłowego odwodnienia ulicy oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni, zjazdów i pasów postojowych. Szerokość w liniach rozgraniczających wynosi od 5,00m do 10,00m.
JEZDNIA
Projektuje się jezdnie o szerokości od 4,40m do 5,00m. Ze względu na zbyt wąski pas drogowy niniejszy projekt stanowi rozwiązanie tymczasowe do czasu wykupienia terenu i poszerzenia pasa drogowego. Skrzyżowanie dróg wyokrąglone będzie łukami o promieniu R=6,00m i R=10,00m. Jezdnia wykonana zostanie z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego, typu Domino na skrzyżowaniu z drogą powiatową, z płyt ażurowych 40x60cm gr. 7cm koloru szarego a na pozostałym odcinku z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego, typu Domino ekologiczne, dla ruchu KR1, na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego. Wykonanie nawierzchni przepuszczającej wodę podyktowane jest koniecznością zagospodarowania wód opadowych w pasie jezdni. Tylko nadmiar wód zostanie odprowadzony przez wpusty uliczne do zbiorników na wody opadowych. Kostka typu Domino ekologiczne jest produktem łączącym cechy tradycyjnej kostki przemysłowej z kostką ekologiczną dającą możliwość naturalnego odpływu wody opadowej do wód gruntowych. Stworzenie przepuszczalnych powierzchni użytkowych doprowadzi do przesiąkania większej ilości opadów atmosferycznych w głąb gruntu. Nawierzchnia jezdni obramowana zostanie krawężnikiem najazdowym o wym. 15x22x100cm, wystającym wzdłuż jezdni 4cm, w ciągach komunikacyjnych do 2cm. Krawężniki betonowe należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
PASY POSTOJOWE
Zatoki postojowe wykonane zostaną z kostki betonowej typu Domino EKO gr. 8 cm koloru grafitowego, o szerokości 2,50m i 5,00m. Nawierzchnia miejsc postojowych obramowana zostanie krawężnikiem najazdowym o wym. 15x22x100cm, wystającym wzdłuż jezdni 4cm oraz krawężnikiem betonowym o wym. 15x30x100cm od strony ogrodzeń wyniesionym na 10cm.
ZJAZDY
W ciągu drogi wykonane zostaną zjazdy o szerokości od 4,00m do 6,00m, z kostki betonowej gr. 8 cm typu Domino kolor grafitowy lub szary. Zjazdy zostaną ograniczone od strony granicy pasa drogowego obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100cm na ławie betonowej z betonu C12/15, od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22x100cm wyniesionym 4cm nad poziom jezdni. W celu regulacji wysokości na granicy działki dopuszcza się stosowanie
krawężnika najazdowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Przebudowa ul. Modrzewiowej:
Przebudowa– ul. Modrzewiowej w miejscowości Trzemeszno o łącznej długości 474,12m, w tym odcinek 1 - 376,84m, odcinek 2 – 97,28m. Zakres robót obejmuje roboty ziemne, wykonie zbiorników na wody opadowe, wpustów ulicznych w celu prawidłowego odwodnienia ulicy oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni,
chodników, zjazdów i pasów postojowych. Szerokość w liniach rozgraniczających wynosi 10,00m i 15,00m.
Istniejące rzędne nawierzchni wynoszą od 116,39 m n.p.m. do 119,03 m n.p.m.
JEZDNIA
Projektuje się jezdnie o szerokości 5,50m, poszerzoną na łukach do 7,00m. Ze względu na zbyt wąski pas drogowy ograniczono poszerzenia na łukach do 7,00m jako rozwiązanie tymczasowe do czasu wykupienia terenu i poszerzenia pasa drogowego. Skrzyżowanie dróg wyokrąglone będzie łukami o promieniu R=6,00m. Jezdnia wykonana zostanie z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego, typu Domino ekologiczne, dla ruchu KR1, na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego. Wykonanie nawierzchni przepuszczającej wodę
podyktowane jest koniecznością zagospodarowania wód opadowych w pasie jezdni. Tylko nadmiar wód zostanie odprowadzony przez wpusty uliczne do zbiorników na wody opadowych. Kostka typu Domino ekologiczne jest produktem łączącym cechy tradycyjnej kostki przemysłowej z kostką ekologiczną dającą możliwość naturalnego odpływu wody opadowej do wód gruntowych. Stworzenie przepuszczalnych powierzchni użytkowych doprowadzi do przesiąkania większej ilości opadów atmosferycznych w głąb gruntu.
Nawierzchnia jezdni obramowana zostanie krawężnikiem najazdowym o wym. 15x22x100cm, wystającym wzdłuż jezdni 6cm, w ciągach komunikacyjnych do 2cm, na zjazdach do 4 cm. Krawężniki betonowe należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
PASY POSTOJOWE
Zatoki postojowe wykonane zostaną z kostki betonowej typu Domino EKO gr. 8 cm koloru grafitowego. Nawierzchnia miejsc postojowych obramowana zostanie krawężnikiem najazdowym o wym. 15x22x100cm, wystającym wzdłuż jezdni 4cm. Od strony chodnika pasa postojowego nie oddziela się opornikiem. Stanowi jedną płaszczyznę.
CHODNIK
Projektuje się chodnik o szerokości 2,00m i 4,75m. Nawierzchnia chodnika wykonana będzie z kostki betonowej gr. 8cm typu Cegła koloru szarego. Ww. nawierzchnia zostanie ograniczona obrzeżem betonowym 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, od strony jezdni krawężnikiem betonowym. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową w ciągu pieszym krawężnik należy obniżyć do 2 cm.
ZJAZDY
W ciągu drogi wykonane zostaną zjazdy o szerokości od 3,50m do 9,50m, z kostki betonowej gr. 8 cm typu Domino kolor grafitowy. Zjazdy zostaną ograniczone od strony granicy pasa drogowego obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100cm na ławie betonowej z betonu C12/15, od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22x100cm wyniesionym 4cm nad poziom jezdni. szerokości 15cm. W celu regulacji wysokości na granicy działki dopuszcza się stosowanie krawężnika najazdowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej oraz o wartości minimalnej 1.000.000,00zł brutto.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do:
- pełnienia funkcji kierownika budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220);
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiany treści Umowy będą mogły nastąpić w okolicznościach:a. wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b. zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako powódź, pożar i inne klęski żywiołowe – wydłużenie terminu będzie adekwatne do ilości dni przerwy z uwagi na działanie siły wyższej,
c. zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy z uwagi na wystąpienie długotrwałego załamania warunków atmosferycznych, opadów deszczu powyżej 3 dni w sposób ciągły; fakt ten musi być potwierdzony przez Instytut Meteorologiczny,
d. gdy zaistnieje inna – niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy – okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą, żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie z SWZ – Zamawiający dopuszcza wówczas możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, i tak:
jeżeli będą następstwem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy takich jak: wystąpienie istotnych przeszkód, niemożliwych do przewidzenia i zidentyfikowania w chwili zawarcia Umowy, uniemożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
jeżeli będą następstwem:
zawieszenia robót przez Zamawiającego,
konieczności usunięcia na tyle istotnych błędów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej, bez których zrealizowanie Przedmiotu Umowy stałoby się niemożliwe,
jeżeli będą następstwem działań lub zaniechania organów administracji państwowej lub samorządowej:
przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
odmowy wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek istotnych błędów w Dokumentacji Projektowej,
3. Zmiany w treści Umowy muszą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.