eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa kruszywa łamanego na drogi gruntowe Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego na drogi gruntowe Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/575539

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego na drogi gruntowe Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d74a9312-9098-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031469/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa grysów i kruszyw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061578/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/10) oraz kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30) o ciągłym uziarnieniu, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania powiatowych dróg gruntowych, z podziałem na 3 zadania:
1.1. ZADANIE NR 1- Dostawa kruszyw na teren działania Obwodu Drogowego w Olsztynku.
a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C 50/10), w łącznej ilości do 200 Mg;
b) kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30), w łącznej ilości do 100 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 22300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/10) oraz kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30) o ciągłym uziarnieniu, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania powiatowych dróg gruntowych, z podziałem na 3 zadania:
1.2. ZADANIE NR 2- Dostawa kruszyw na teren działania Obwodu Drogowego w Barczewie.
Przedmiotem zamówienia, objętego Zadaniem Nr 2 są sukcesywne dostawy:
a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/10), w łącznej ilości do 200 Mg;
b) kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm(C50/30), w łącznej ilości do 300 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 32100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/10) oraz kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30) o ciągłym uziarnieniu, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania powiatowych dróg gruntowych, z podziałem na 3 zadania:
1.3. ZADANIE NR 3- Dostawa kruszyw na teren działania Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście.
Przedmiotem zamówienia, objętego zadaniem Nr 3 są sukcesywne dostawy:
a) kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm(C50/10), w łącznej ilości do 1 600 Mg;
b) kruszywa łamanego frakcji 0-63mm (C50/30), w łącznej ilości do 900 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 178800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29643,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41758,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41943,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41758,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41758,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220981,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220981,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220981,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.