Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448813/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00459351/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż zielonych wiat przystankowych do zadania z Budżetu Obywatelskiego 2023 "Zielone przystanki Białostockiej Komunikacji Miejskiej" wraz z pielęgnacją posadzonych roślin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż zielonych wiat przystankowych do zadania z Budżetu Obywatelskiego 2023 "Zielone przystanki Białostockiej Komunikacji Miejskiej" wraz z pielęgnacją posadzonych roślin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8e085d-68ea-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035305/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wiat przystankowych do zadania Zielone przystanki Białostockiej Komunikacji Miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.89.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391360,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 4 wiat przystankowych z funkcją retencjonowania wody opadowej do zadania z Budżetu Obywatelskiego 2023 „Zielone Przystanki Białostockiej Komunikacji Miejskiej” wraz z pielęgnacją posadzonych roślin.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) III etapy:
a) Etap I: wykonanie projektów konstrukcyjnych wiat przystankowych – 4 projekty konstrukcyjne wiat;
b) Etap II:
- dostawę i montaż 4 wiat przystankowych z funkcją retencjonowania wody opadowej w następujących lokalizacjach:
• przystanek nr 995 Pl. Jana Pawła II/Katedra (załącznik nr 3a do SWZ)
• przystanek nr 304 Al. J. Piłsudskiego / Pałacowa (załącznik nr 3b do SWZ)
• przystanek nr 525 Wiejska / Pogodna (załącznik nr 3c do SWZ)
• przystanek nr 589 Zwierzyniecka / Świerkowa (załącznik nr 3d do SWZ)
- zaprojektowanie i wykonanie przyłącza elektrycznego do wiaty, która nie posiada takiego przyłącza, tj. do przystanku nr 589 Zwierzyniecka/Świerkowa,
c) Etap III: roczną pielęgnację posadzonych roślin.
2) Dostarczenie w ciągu 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy projektów konstrukcyjnych wiat, o których mowa w pkt 1 lit. a) wraz z obliczeniami, podpisanych przez projektanta i konstruktora posiadających ważne uprawnienia (Etap I).
3) W przypadku, gdy warunki ustawienia nowego przystanku będą wymagały zmiany usytuowania fundamentów, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji ustawienia wiat przystankowych w lokalizacjach (wraz z uzgodnieniami z gestorami sieci, Białostocką Komunikacją Miejską oraz Zarządem Dróg Miejskich w Białymstoku). Dokumentacja w formie mapy z zaznaczoną lokalizacją wiaty (rozmieszczenie fundamentów, rzut podstawy wiaty, odległość od krawędzi jezdni i mediów w pobliżu wiaty) wykonana na kopii mapy zasadniczej w skali 1:250. – przed rozpoczęciem montażu wiat.
4) Sporządzenie w trzech jednobrzmiących egzemplarzach projektu przyłącza elektrycznego - zasilania oświetlenia LED dla wiaty (Etap II) zgodnie z wymogami:
a) projekt powinien być wykonany zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, opinie i decyzje,
b) w projekcie należy uwzględnić instalację uziemiającą,
c) Wykonawca zaprojektuje dla wiaty zasilanie oświetlenia LED od najbliższego lub najbardziej korzystnie usytuowanego słupa sieci oświetleniowej miasta. Jednocześnie Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym rozpoczęciu prac związanych z podłączeniem oświetlenia gabloty i dachu na 7 dni przed terminem.
5) Po podłączeniu oświetlenia gabloty i zadaszenia do sieci oświetleniowej miasta wykonanie badań oraz pomiarów odbiorczych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z owiązującymi przepisami, w tym:
a) badanie skuteczności ochrony przeciwpożarowej,
b) badanie stanu izolacji przewodów elektrycznych,
c) badanie skuteczności pętli zwarcia obwodu elektrycznego,
d) rezystancji uziemienia.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość przygotowania dokumentacji i wykonania przyłącza elektrycznego zgodnie z art. 29a Prawa budowlanego.
7) Uzgodnienie z Zarządem Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat i budowy przyłącza energetycznego. Wykonawca ponosi koszty zajęcia pasa drogowego.
8) Zamontowanie zaprojektowanych wiat w wyznaczonych miejscach oraz podłączenie oświetlenia gablot i oświetlenia dachowego wiat do sieci oświetleniowej miasta. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym rozpoczęciu prac na 14 dni przed terminem planowanego rozpoczęcia prac. Demontaż oraz utylizacja starej wiaty leży po stronie Zamawiającego.
9) Wykonanie na wiatach przystankowych oznaczenia z naklejek chroniących ptaki przed kolizjami z szybami.
10) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiat przystankowych oraz przyłącza elektrycznego.
11) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 48 miesięczną gwarancję na konstrukcję wiaty przystankowej i systemu retencjonowania wody opadowej.
Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji na konstrukcję wiaty przystankowej i systemu retencjonowania wody opadowej zgodnie z rozdz. XIX SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest, w każdej wiacie przystankowej, do umieszczenia plakatu informującego o realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego 2023. Lokalizację i wymiary plakatu przedstawia załącznik nr 8 do SWZ. Treść graficzna plakatu oraz wartość projektu jaką należy nadrukować zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.
13) Do czasu odbioru Etapu II Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonane prace, w tym za posadzone rośliny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu prac, lokalizację zielonych przystanków, poglądowy schemat konstrukcji wiaty przystankowej, plansze informacji przystankowej umieszczone na otoce dachu przystanku, zestawienie parametrów technicznych wiat przystankowych, układ warstw konstrukcyjnych zielonego dachu, plakat informujący o realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego 2023 oraz projekt stelaży do mocowania znaków przystankowych, zawierają odpowiednio załączniki nr 2-9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406736,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406736,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211840450
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wilekopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406736,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Ukwiecenie terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2025 r.
- Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2025
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.