Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00027811/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00037715/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00048315/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af2229ad-926f-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af2229ad-926f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026487/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa materiałów ekploatacyjnych i akcesoriów komputerowych ADI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem gotowych elementów pochodzących z użytych wkładów, nie dopuszcza się również materiałów regenerowanych. Zamawiający wymaga oferowania materiałów eksploatacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wydajność materiału wynikająca z parametrów SOPZ musi być spełniona przez pojedynczy egzemplarz (nie dopuszcza się sumowania wydajności kliku egzemplarzy).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie tonery posiadały układ elektroniczny – chip oraz plomby zabezpieczające. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabeli poniżej. Oferując materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest do określenia parametrów oferowanego asortymentu poprzez wpisanie w kolumnach „Producent, Model/Wydajność, Part number” formularza cenowego i przedstawienie wraz z ofertą kart katalogowych, folderów informacyjnych itp., z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku materiałów w tabeli nr 1 z pozycji od 6 do 20, od 33 do 73, od 76 do 89, dopuszcza się składanie ofert równoważnych ale materiały ORYGINALNE (wyprodukowane przez danego producenta urządzenia) są dodatkowo punktowane (dodatkowe punkty wyłącznie za zaoferowanie wszystkich oryginalnych produktów z wyróżnionych pozycji).
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu:
- na wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne minimum 12-miesięcznej gwarancji;
- na pozostały sprzęt minimum 12-miesięcznej gwarancji, chyba, że w specyfikacji zawartej w poniższej tabeli określono dłuższy czas gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał oznakowaną zgodność poświadczającą o dopuszczeniu do sprzedaży na terenie UE zgodnie z ustawą z dnia 1kwietnia 2011 roku o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. Nr 102, poz. 586).
Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ramach zawartej umowy. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych nastąpi w siedzibie Zamawiającego z miejsca przez niego wskazanego w terminie uzgodnionym z wykonawcą jednak nie później, niż do końca okresu gwarancyjnego udzielonego na ww. materiały zaoferowane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić pisemnie odbiór zużytych materiałów do utylizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30125100-2 - Wkłady barwiące
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122421,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127265,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122421,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471222721
7.3.3) Ulica: Wólczańska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122421,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczenia na funkcję archiwum zakładowego w budynku Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja dachu budynku dydaktyczno-szkoleniowego ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja boiska sportowego w ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz.".
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa DP 4338E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Dworcowa"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.