Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00026099/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE OPUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251605160
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 39
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 93 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opus-jarocin@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: opus-jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33de6735-afa2-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPUS/ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie (dowiezienie i rozwiezienie uczestników z miejsc zamieszkania), samochodem 9 - osobowym, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w wymiarze średnio 250 km dziennie, przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 22.07.2024 r. do 16.08.2024 r.. Dowóz uczestników do placówki będzie odbywał się przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku od godziny 6.30, odwóz po zakończonych zajęciach od godziny 14.30.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wymiaru przejeżdżanych dziennie kilometrów.
3. Harmonogram dowozu uczestników oraz długość trasy może ulegać doraźnym korektom wynikającym między innymi z absencji uczestników warsztatu oraz z powodów organizacyjno - ekonomicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozu i odjazdu uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym osobom bezpieczeństwa i higieny podczas przewozu oraz sprawnej klimatyzacji w pojeździe. Pojazdy służące do przewozu powinny być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego oraz w zakresie właściwego stanu, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów.
5. W wyjątkowych sytuacjach usługa dowozu może odbywać się w soboty, po uprzednim uzgodnieniu między Zamawiającym a Wykonawcą.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć terapeutycznych, a tym samym dowozu uczestników do placówki z powodu sytuacji okolicznościowych wynikających z organizacji i funkcjonowania placówki, czy przerw między świętami, o czym natychmiast będzie informować telefonicznie Wykonawcę.
7. Harmonogram tras będzie podany przy zawarciu umowy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu co pół roku dowodów rejestracyjnych pojazdów realizujących usługę oraz dokumentów potwierdzających dokonanie wpłat na ubezpieczenie OC oraz NNW.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej kontroli stanu technicznego
pojazdów w czasie obowiązywania niniejszej umowy.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
60100000 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone w związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Usług Społecznych w Jarocinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu "Jarota" i obiektów gastronomicznych Spółki
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
- Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie.
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów
- Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do placówek oświatowych w Lubsku w roku 2025
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
- "Usługa transportu osób niepełnosprawnych w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie"
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Samborzec na liniach komunikacyjnych Faliszowice - Samborzec - Kobierniki oraz Strochcice - Samborzec - Faliszowice
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Skórzec na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.