Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043134/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094428 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zarządzanie i rozliczanie projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – etap II” (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pszczyna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zarządzanie i rozliczanie projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – etap II” (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e33545b-a8a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Zarządzanie i rozliczanie projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna - etap II" (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Środki Unii Europejskiej pozyskane w ramach poddziałania POIS.01.07.01. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, działania POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.00112021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania i rozliczania projektu. Przedmiot zamówienia obejmuje (obowiązki Wykonawcy).:
1. koordynacja właściwej realizacji Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, w tym zarządzeniu projektem w systemie SL2014 (https://sl2014.gov.pl/);
2. monitoring wskaźników Projektu w okresie realizacji projektu;
3. kontrola faktur i innych dokumentów potwierdzających wydatkowanie środków finansowych z Projektu pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie;
4. przygotowywanie opisów dokumentów w zakresie wymaganym realizacją Projektu;
5. sporządzanie wniosków rozliczeniowych wraz z załączeniem wszystkich niezbędnych załączników;
6. zamieszczanie wersji elektronicznych dokumentacji związanej z Projektem w systemie elektronicznym instytucji rozliczającej Projekt (SL2014);
7. aktualizacja wniosku o dofinansowanie dla potrzeb sporządzania stosownych aneksów;
8. sporządzanie harmonogramów płatności i ich aktualizacja w trakcie trwania Projektu;
9. sporządzanie uzupełnień w dokumentacjach rozliczeniowych zgodnie z wezwaniami instytucji rozliczających i kontrolujących Projekt;
10. uzupełnianie bazy personelu SL 2014;
11. kontrola promocji projektu;
12. uzupełnienie bazy zamówień publicznych systemu SL 2014;
13. uzgadnianie odpowiedzi na pytania związane z realizacją Projektu pojawiające się w trakcie jego realizacji, a mogące wpływać na prawidłowość rozliczenia Projektu;
14. aktualizacja dokumentacji w terminie ustalonym z Zamawiającym w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby dokonania zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATsys.pl Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342817144
7.3.3) Ulica: ul. Lompy 7/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-030
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATSYS.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ATSYS.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-232021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Przebudowa drogi powiatowej ul. Zjednoczenia (od ul. Wodzisławskiej do ul. Przemysłowej) w Pawłowicach - dokumentacja projektowa
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Orlej oraz na skrzyżowaniu z ul. Ligonia w Krzyżowicach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatu Pszczyńskiego- Starostwa Powiatowego w Pszczynie
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
więcej: przetargi w Pszczynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.