Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495895/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
- 2023/BZP 00335170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznego Przedszkola w Stąporkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24f47eb4-7ab7-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026690/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: PSP im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz PP w Stąporkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 12.01. osi 12. RPO WŚ na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022/MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na głębokiej modernizacji energetycznej budynku użyteczności publicznej Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
1) Lokalizacja inwestycji: 26-220 Stąporków, ul. Słowackiego 1, gm. Stąporków, woj. Świętokrzyskie, działka nr ew. 3668/1, 3664/5, 3392/15,
2) Budynek wykonany w latach ‘80 tych ubiegłego wieku, wolnostojący, dwukondygnacyjny, podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, kryty stropodachem. Ściany ocieplone warstwą styropianu. Wyposażony w instalację elektryczną instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej zasilaną z podgrzewaczy elektrycznych.
Powierzchnia zabudowy - 759,78 m²
Powierzchnia użytkowa - 1456,66 m²
Kubatura budynku - 6275,76 m³
Kąt nachylenia połaci dachowej - 4ᵒ
Wysokość do okapu - 7,64m – 7,85m
Wysokość do kalenicy - 9,05m – 9,25m
Ilość kondygnacji nadziemnych - 2
Ilość kondygnacji podziemnych - 1
Wysokość kondygnacji - 3,06m – 3,12m
3) W zakresie robót budowlanych zamówienie będzie obejmować m. in.:
modernizację systemu c.o. i c.w.u., poprzez montaż pomp ciepła wraz z kompletem urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania instalacji grzewczej, w tym:
• wykonanie nowej instalacji c.o. i wymianę grzejników na części instalacji centralnego ogrzewania – zgodnie z PFU,
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z ogrzewaniem podłogowym we wskazanych pomieszczeniach zgodnie z PFU,
• montaż pompy ciepła powietrznej w jednym z pomieszczeń kuchennych dla potrzeb obsługi oraz wymianę istniejącej instalacji c.w.u. dla pomieszczeń kuchennych o ile stan techniczny instalacji będzie nie zadawalający, w przeciwnym przypadku należy wykorzystać istniejącą instalacje c.w.u. w pomieszczeniach kuchennych,
• demontaż starych i montaż nowych energooszczędnych przepływowych podgrzewaczy wody,
wykonanie montażu kompletnej kotłowni wraz z wszystkimi urządzeniami niezbędnymi do jej prawidłowego funkcjonowania,
przygotowanie pomieszczenia dla potrzeb lokalizacji pomp ciepła,
wymianę ślusarki/stolarki, okiennej i drzwiowej,
wymianę instalacji elektrycznej z montażem nowych opraw oświetleniowych w technologii Led,
docieplenie stropodachu wentylowanego i niewentylowanego,
docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu terenu oraz poniżej poziomu terenu i docieplenie cokołu,
montaż instalacji fotowoltaicznej,
montaż instalacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją,
remont pomieszczeń w piwnicy zgodnie z PFU
wykonanie instalacji elektrycznej jako podtynkowej, wg. zapisów w PFU
usunięcia istniejących warstw podłogowych w maksymalnym możliwym zakresie w celu zapewnienia jak najmniejszej zmiany istniejącego poziomu posadzki po wykonaniu ogrzewania podłogowego i warstw wykończeniowych, we wszystkich pomieszczeniach, w których wykonane będzie ogrzewanie podłogowe, wg. zapisów w PFU
4) Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera załącznik nr 1 do SWZ:
• Załącznik 1A – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU)
• Załącznik 1B - Audyt energetyczny
• Załącznik 1C – Przedmiar robót (dokument pomocniczy)
UWAGA: BUDYNEK W OKRESIE MARZEC - SIERPIEŃ BĘDZIE WYŁĄCZNONY Z UŻYTKOWANIA, ZA WYJĄTKIEM POMIESZCZEŃ KUCHNI. WSZELKIE ROBOTY BUDOWLANE W POMIESZCZENIACH KUCHNI NALEŻY WYKONAĆ W SIERPNIU – W TYM OKRESIE KUCHNIA NIE BĘDZIE FUNKCJONOWAĆ.
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) i „Programem Funkcjonalno-Użytkowym” (PFU) oraz „Audytem energetycznym, która powinna obejmować w szczególności:
1) projekty budowlane wszystkich koniecznych branż - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego;
2) projekty wykonawcze z podziałem na branże - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);
3) przedmiary robót – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath;
4) kosztorys inwestorski, dla każdej z branż oddzielnie – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath; określającego racjonalną wielkość nakładów inwestycyjnych według norm prawem przypisanym;
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),– w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej,
7) uzyskanie wszelkich niezbędnych administracyjno-prawnych zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę;
8) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, przygotowanie oraz przedstawienie harmonogramu rzeczowo-finansowego (harmonogramu) który będzie określał etapy realizacji przedmiotu umowy i ich terminy wykonania,
9) należy uwzględnić wszystkie roboty przygotowawcze potrzebne do realizacji zadania;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2578000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3279246,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2578000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Agnieszka Świercz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369368501
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2578000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-13PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.