eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StąporkówGłęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznego Przedszkola w Stąporkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznego Przedszkola w Stąporkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A

1.5.2.) Miejscowość: Stąporków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznego Przedszkola w Stąporkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24f47eb4-7ab7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026690/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: PSP im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz PP w Stąporkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 12.01. osi 12. RPO WŚ na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022/MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na głębokiej modernizacji energetycznej budynku użyteczności publicznej Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
1) Lokalizacja inwestycji: 26-220 Stąporków, ul. Słowackiego 1, gm. Stąporków, woj. Świętokrzyskie, działka nr ew. 3668/1, 3664/5, 3392/15,
2) Budynek wykonany w latach ‘80 tych ubiegłego wieku, wolnostojący, dwukondygnacyjny, podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, kryty stropodachem. Ściany ocieplone warstwą styropianu. Wyposażony w instalację elektryczną instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej zasilaną z podgrzewaczy elektrycznych.
Powierzchnia zabudowy - 759,78 m²
Powierzchnia użytkowa - 1456,66 m²
Kubatura budynku - 6275,76 m³
Kąt nachylenia połaci dachowej - 4ᵒ
Wysokość do okapu - 7,64m – 7,85m
Wysokość do kalenicy - 9,05m – 9,25m
Ilość kondygnacji nadziemnych - 2
Ilość kondygnacji podziemnych - 1
Wysokość kondygnacji - 3,06m – 3,12m
3) W zakresie robót budowlanych zamówienie będzie obejmować m. in.:
 modernizację systemu c.o. i c.w.u., poprzez montaż pomp ciepła wraz z kompletem urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania instalacji grzewczej, w tym:
• wykonanie nowej instalacji c.o. i wymianę grzejników na części instalacji centralnego ogrzewania – zgodnie z PFU,
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z ogrzewaniem podłogowym we wskazanych pomieszczeniach zgodnie z PFU,
• montaż pompy ciepła powietrznej w jednym z pomieszczeń kuchennych dla potrzeb obsługi oraz wymianę istniejącej instalacji c.w.u. dla pomieszczeń kuchennych o ile stan techniczny instalacji będzie nie zadawalający, w przeciwnym przypadku należy wykorzystać istniejącą instalacje c.w.u. w pomieszczeniach kuchennych,
• demontaż starych i montaż nowych energooszczędnych przepływowych podgrzewaczy wody,
 wykonanie montażu kompletnej kotłowni wraz z wszystkimi urządzeniami niezbędnymi do jej prawidłowego funkcjonowania,
 przygotowanie pomieszczenia dla potrzeb lokalizacji pomp ciepła,
 wymianę ślusarki/stolarki, okiennej i drzwiowej,
 wymianę instalacji elektrycznej z montażem nowych opraw oświetleniowych w technologii Led,
 docieplenie stropodachu wentylowanego i niewentylowanego,
 docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu terenu oraz poniżej poziomu terenu i docieplenie cokołu,
 montaż instalacji fotowoltaicznej,
 montaż instalacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją,
 remont pomieszczeń w piwnicy zgodnie z PFU
 wykonanie instalacji elektrycznej jako podtynkowej, wg. zapisów w PFU
 usunięcia istniejących warstw podłogowych w maksymalnym możliwym zakresie w celu zapewnienia jak najmniejszej zmiany istniejącego poziomu posadzki po wykonaniu ogrzewania podłogowego i warstw wykończeniowych, we wszystkich pomieszczeniach, w których wykonane będzie ogrzewanie podłogowe, wg. zapisów w PFU
4) Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera załącznik nr 1 do SWZ:
• Załącznik 1A – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU)
• Załącznik 1B - Audyt energetyczny
• Załącznik 1C – Przedmiar robót (dokument pomocniczy)
UWAGA: BUDYNEK W OKRESIE MARZEC - SIERPIEŃ BĘDZIE WYŁĄCZNONY Z UŻYTKOWANIA, ZA WYJĄTKIEM POMIESZCZEŃ KUCHNI. WSZELKIE ROBOTY BUDOWLANE W POMIESZCZENIACH KUCHNI NALEŻY WYKONAĆ W SIERPNIU – W TYM OKRESIE KUCHNIA NIE BĘDZIE FUNKCJONOWAĆ.
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) i „Programem Funkcjonalno-Użytkowym” (PFU) oraz „Audytem energetycznym, która powinna obejmować w szczególności:
1) projekty budowlane wszystkich koniecznych branż - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego;
2) projekty wykonawcze z podziałem na branże - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);
3) przedmiary robót – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath;
4) kosztorys inwestorski, dla każdej z branż oddzielnie – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath; określającego racjonalną wielkość nakładów inwestycyjnych według norm prawem przypisanym;
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),– w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej,
7) uzyskanie wszelkich niezbędnych administracyjno-prawnych zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę;
8) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, przygotowanie oraz przedstawienie harmonogramu rzeczowo-finansowego (harmonogramu) który będzie określał etapy realizacji przedmiotu umowy i ich terminy wykonania,
9) należy uwzględnić wszystkie roboty przygotowawcze potrzebne do realizacji zadania;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2578000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3279246,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2578000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Agnieszka Świercz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369368501

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2578000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.