eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaŚwiadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych - pełna nazwa w sekcji IX ogłoszenia



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych - pełna nazwa w sekcji IX ogłoszenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jmizera@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych - pełna nazwa w sekcji IX ogłoszenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf606a94-7d08-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029359/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Obsługa prawna urzędu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032639/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WNK.271.4.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2205646,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu przepisu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 75, ze zm.) oraz art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1651, ze zm.).

1.2. Pomoc prawna, o której mowa w pkt .1.1 obejmować będzie w szczególności:
a) świadczenie pomocy prawnej poprzez doradztwo w zakresie prawa ustrojowego samorządu terytorialnego,
b) sporządzanie i wydawanie pisemnych opinii prawnych,
c) udzielanie porad prawnych,
d) interpretowanie i udzielanie wyjaśnień dotyczących obowiązujących przepisów prawa
i ich zmian oraz skutków uchybień i nieprzestrzegania obowiązujących przepisów,
e) uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie projektów uchwał, zarządzeń oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Gminy (miasta na prawach powiatu) Dąbrowa Górnicza,
f) uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie projektów dokumentów wewnętrznych, umów, porozumień, ugód oraz innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Gminy (miasta na prawach powiatu) Dąbrowa Górnicza,
g) uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach skomplikowanych pod względem faktycznym i prawnym,
h) opiniowanie projektów umów przygotowywanych przez kontrahentów gminy,
i) prowadzenie w imieniu Zamawiającego spraw przed sądami i przed innymi organami orzekającymi (m.in. Regionalną Izbą Obrachunkową, Krajową Izbą Odwoławczą) oraz egzekucyjnymi, jak również spraw w postępowaniu polubownym, niezależnie od roli w jakiej Zamawiający występuje w sprawie/ postępowaniu w tym: doradztwo prawne w zakresie przygotowania postępowań, reprezentowanie Zamawiającego w sprawach sadowych i postępowaniach egzekucyjnych (zastępstwo procesowe), przygotowywanie wezwań przedsądowych, prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru spraw,
j) udział w negocjacjach,
k) pomoc w zakresie realizacji prawnokarnej ochrony funkcjonariuszy publicznych: prezydenta miasta, jego zastępców, skarbnika, sekretarza, a także pozostałych pracowników,
l) pełnienie roli oskarżyciela posiłkowego w sprawach karnych dotyczących przestępstw popełnionych na szkodę Gminy,
m) pomoc w formułowaniu kierowanych do organów ścigania zawiadomień o przestępstwie oraz innych wystąpień z takimi zawiadomieniami związanych,
n) obsługę Rady Miejskiej; w tym obsługę sesji oraz w razie konieczności posiedzeń komisji Rady Miejskiej tj.:
− udział w sesjach Rady Miejskiej,
− udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej według potrzeb zgłoszonych przez Przewodniczącego Rady lub Przewodniczących Komisji,
− opiniowanie oraz przygotowanie projektów pism i dokumentów Rady Miejskiej,
− opiniowanie projektów rozstrzygnięć skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej,
− udzielanie porad i opinii prawnych na pisemny wniosek radnych i komisji Rady Miejskiej w terminie 7 dni roboczych od przyjęcia wniosku,
− reprezentowanie Rady Miejskiej przed sądami i organami administracji w postępowaniach administracyjnych.

1.3. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania terminów określonych poniżej:
− udzielanie odpowiedzi na zapytania prawne w formie opinii prawnej nie później niż do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zapytania,
− opiniowanie projektów umów, zarządzeń w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania,
− opiniowanie projektów uchwał w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania.

1.4. W sprawach skomplikowanych terminy określone w pkt 1.2 lit. n) tiret piąte oraz pkt 1.3 mogą ulec przedłużeniu i zostaną ustalone każdorazowo.

1.5. Obsługa prawna nie obejmuje obsługi jednostek organizacyjnych Zamawiającego.

1.6. Wykonawca będzie świadczyć obsługę prawną przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do środy w godzinach od 8.00 do 16.00 w czwartek w godzinach od 7.30 do 18.00 oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 13.30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy, przez co najmniej pięć osób (min. czterech radców prawnych, adwokatów lub prawników zagranicznych wpisanych na jedną z list prowadzonych odpowiednio przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgową izby radców prawnych), z zastrzeżeniem, że w każdym czasie w ww. godzinach w siedzibie Zamawiającego winno świadczyć usługę co najmniej 3 ww. prawników, w tym co najmniej 2 będących radcami, adwokatami lub prawnikami zagranicznymi oraz z zastrzeżeniem, że usługa będzie wykonywana także poza ww. zakresem czasowym o ile koniecznym będzie w jej ramach załatwianie spraw poza lokalem jednostki organizacyjnej w związku z wezwaniem sądu lub innego organu przed którym toczy się postępowanie z udziałem Zamawiającego.
W dni wolne od pracy oraz w dni robocze poza ww. godzinami świadczenia usługi Wykonawca zapewni dyżur telefoniczny co najmniej jednego radcy, adwokata lub prawnika zagranicznego, podczas którego to dyżuru prawnik będzie gotów udzielić doraźnej pomocy prawnej objętej przedmiotem umowy w sytuacji zaistnienia nagłej potrzeby uzasadnionej szczególnymi okolicznościami (w tym np.: wystąpienie katastrofy, wypadku masowego lub innych) wymagających działań służb kryzysowych Prezydenta Miasta.

1.7. Odrębną umową zostaną określone warunki oraz odpłatność za udostępnioną powierzchnię użytkową, użyczenie wyposażenia i środków trwałych. (pomieszczenie biurowe o łącznej powierzchni 33,23 m2; stawka za 1 m2 63,53 zł brutto; szacowany koszt mediów ok. 330 zł brutto miesięcznie; wyposażenie pomieszczeń - nieodpłatnie). Wyposażenie pomieszczeń nie obejmuje sprzętu komputerowego.

1.8. Zamawiający zapewnia osobę do obsługi kancelaryjno – biurowej oraz materiały biurowe i eksploatacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3424320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3424320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3424320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego r. pr. Iwona Ładowska – Gałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-100-49-35

7.3.3) Ulica: 3 Maja 21/B5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3424320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia:
Świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 75, ze zm.) oraz art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1651, ze zm.) dla Gminy (miasta na prawach powiatu) Dąbrowa Górnicza w latach 2022 – 2026.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.