eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Roboty konserwatorskie na budynku zabytkowym Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Bielsku-Białej"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. „Roboty konserwatorskie na budynku zabytkowym Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Bielsku-Białej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000787224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komorowicka

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338124577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pbw.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbw.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5230030-4e6a-4d95-bae5-d2b2646f3efd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. „Roboty konserwatorskie na budynku zabytkowym Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Bielsku-Białej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5230030-4e6a-4d95-bae5-d2b2646f3efd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PBW.D.241.64.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191865,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Ogólny zakres zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia, wybrany Inwestor Zastępczy wykona między innymi następujące czynności:
• Prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
• Nadzorowanie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym itp.) i warunkami uzyskanego pozwolenia na budowę oraz weryfikacja przygotowanej przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej;
• Bieżące nadzorowanie kosztów prowadzonego zadania inwestycyjnego.
• Pełnienie roli organizatora i administratora procesu realizacji robót budowlanych, kontrolującego jakość i terminowość prac, w tym wykonanie umowy z wykonawcą robót budowlanych.
• W przypadku konieczności powtórzenia przez Zamawiającego postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych, wybrany Inwestor Zastępczy weźmie udział przygotowaniu nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót, w tym opracowaniu wraz z załącznikami, dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą PZP i regulaminem udzielania zamówień publicznych Urzędu.
Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w niezbędnych specjalnościach, nad pracami związanymi z wykonaniem robót konserwatorskich na budynku zabytkowym Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Bielsku-Białej.
Zakres robót przewidziany do wykonania oraz szczegóły realizacji inwestycji i wymagania jakościowe określone zostały w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót dla poszczególnych branż oraz w pozwoleniu konserwatorskim. Zamawiający jest również w posiadaniu prawomocnego pozwolenia na budowę, uzyskanego na podstawie wykonanego projektu budowlanego.
Wybrany Inwestor Zastępczy będzie upoważniony do samodzielnego działania w imieniu Zamawiającego, chyba że w dalszych postanowieniach przewidziano udział Zamawiającego w danej czynności i konieczność uzyskania jego zgody itp. Inwestor Zastępczy zobowiązuje się wykonywać swoje obowiązki zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia i umową z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz zapewniając ochronę praw i interesów Zamawiającego, podejmując wszelkie niezbędne działania dla należytego i terminowego przygotowania i wykonania inwestycji.
W ramach wykonywanych czynności, Inwestor Zastępczy będzie działał w imieniu własnym oraz na rzecz Inwestora (inwestor zastępczy działający powierniczo) i zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego.
Inwestor Zastępczy ma za zadanie zastąpić Inwestora/Zamawiającego w zakresie organizacji w/w zadania inwestycyjnego, poprzez wykonywanie na rzecz Inwestora wszystkich czynności, mających zapewnić określony w dokumentacji projektowej rezultat.
Inwestor Zastępczy poniesie wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych przedmiotem umowy bądź niewykonania umowy, ocenianych w granicach przewidzianych dla umów i starannego działania.
Inwestor Zastępczy będzie zobowiązany zapewnić niezbędny do świadczenia usługi personel, do którego zadań będzie należało m. in. zweryfikowanie dokumentacji projektowej pod kątem zrealizowania pełnego zakresu robót budowlanych i nadzór nad wykonywaniem tych robót.
Zamawiający wymaga zapewnienia inspektorów nadzoru we wszystkich niezbędnych branżach, oraz obsługi administracyjnej przez cały okres realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178965 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Mazur Spólka z o.o. s.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365943799

7.3.3) Ulica: Złote Łany

7.3.4) Miejscowość: Jankowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.