Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065072/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00065072/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00065185/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094566 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana podłogi w Sali gimnastycznej w CKZiU w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26, 66-300 Międzyrzecz na podłogę sportową w ramach Programu inwestycyjnego „Lubuska Baza Sportowa na 2021 rok”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0957428410
1.5.8.) Numer faksu: 0957428411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana podłogi w Sali gimnastycznej w CKZiU w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26, 66-300 Międzyrzecz na podłogę sportową w ramach Programu inwestycyjnego „Lubuska Baza Sportowa na 2021 rok”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651a468f-bdf5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006458/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana podłogi w Sali gimnastycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu na podłogę sportową w ramach Programu inwestycyjnego pn. „Lubuska Baza Sportowa na 2021 rok”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065072/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: ES.272.07.2021.PL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166256,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie podłogi sportowej wraz z rozbiórką istniejącej oraz wykonanie posadzki betonowej pod nowa podłogę sportowa. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie podłogi sportowej w CKZiU w Międzyrzeczu wraz z robotami niezbędnymi do wykonania inwestycji.
TYP OBIEKTU
- budynek szkoły
- budynek wolnostojący
- budynek dwukondygnacyjny
- metoda wykonawstwa – tradycyjna
- budynek niepodpiwniczony
- dach wielospadowy w konstrukcji płyty kanałowej z pokryciem styropapą
- ilość kondygnacji nadziemnych – 2
- kategoria obiektu budowalnego - IX
2. Zakres wskazanej inwestycji obejmuje:
- Roboty rozbiórkowe
- Wykonanie posadzki betonowej zbrojonej;
- Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych;
- Montaż i dostawa podłogi sportowej
a) Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru Zamawiającego.
b) Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.
c) wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.
d) Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu.
3. Zakres robót zgodny jest z załączonym do niniejszej SWZ przedmiarami robót, a także dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną.
Załączone do SWZ przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów, uwzględniając całość zakresu robót. Zawarte w załączonych przez Zamawiającego przedmiarach robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego kosztorysom sporządzonym przez Wykonawcę i zawartych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219468,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219468,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219468,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malbud T.Kuriata,M.Ważeliński Sp.J,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290118156
7.3.3) Ulica: Kruszyna 26g
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALBUD KURIATA WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MALBUD KURIATA WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219468,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-252021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
- Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu.
- Przebudowa budynku nr 6 w ramach projektu pt. "Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu"
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Termomodernizacja budynków gminnych.
- Modernizacja kompleksu sportowego"MojeBoisko-Orlik 2012" wraz z budową:bieżni okrężnej, bieżni prostej, skoczni do skoku w dal, boiska wielofunkcyjnego, skateparku oraz sprawnościowego placu zabaw ...
- Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
- "Naprawa schodów wejściowych w Szkole Podstawowej nr 231"
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej - budowa dworca wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych "Kolej na park - etap I "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.