Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe utrzymanie czystości terenu Dworca Autobusowego w Miechowie wraz z obsługą techniczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe utrzymanie czystości terenu Dworca Autobusowego w Miechowie wraz z obsługą techniczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0daa643-ab93-4d59-af36-c9ce685d28a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022379/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Kompleksowe utrzymanie czystości terenu Dworca Autobusowego w Miechowie wraz z obsługą techniczną”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
11) zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b )ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Miechowie wraz z obsługą techniczną tj.:
1.1.Budynek Dworca Autobusowego
• Bieżące utrzymanie czystości we wszystkie dni tygodnia w godz. 6.00-21.00
polegające na:
• Systematycznym zamiataniu, czyszczeniu i myciu powierzchni podłogowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, windy, tarasu na dachu;
• Systematycznym przecieraniu na wilgotno stolików, krzeseł, modułów siedzących;
• Systematycznym myciu drzwi wewnętrznych, drzwi wejściowych i ewakuacyjnych wraz z szybami znajdujących się w budynku m.in. drzwi przeszklonych i futryn drzwiowych, klamek, poręczy, kontaktów i wyłączników światła, listew elektroinstalacyjnych (kablowych), klimatyzatorów (obudowa zewnętrzna);
• Mycie elewacji szklanych (dwustronnie) wg potrzeb;
• Systematycznym opróżnianiu koszy na śmieci, myciu koszy, wymianie worków foliowych oraz wyrzucaniu śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku zgodnie z obowiązującą segregacją;
• Systematycznym usuwaniu pajęczyn oraz kurzu ze ścian, sufitów, lamp i opraw oświetleniowych;
• Usuwaniu ogłoszeń, informacji i plakatów umieszczanych na terenie dworca bez zgody Zamawiającego;
• Neutralizowanie nieprzyjemnych zapachów w sanitariach, poczekalni oraz wszędzie tam, gdzie zachodzi taka potrzeba;
• Utrzymanie czystości w toaletach: codzienne czyszczenie i mycie armatury oraz urządzeń sanitarnych (tj. mycie spłuczek, muszli klozetowych, desek sedesowych, pisuarów, luster, pojemników na środki higieny)
• Zleceniobiorca zabezpiecza wszystkie środki czystości wraz z mydłem w płynie/piance do dozowników, ręczniki papierowe oraz papier toaletowy,
• Nawilżanie i pielęgnacja roślin w budynku i na tarasie
1.2.Tereny zewnętrzne
1) Codzienne sprzątanie terenów zewnętrznych dworca z wywozem i utylizacją odpadów, liści, i innych zanieczyszczeń, w tym: peronów, parkingów, chodników, ciągów jezdnych.
2) Codzienne opróżnianie usytuowanych na terenie posesji koszy.
3) Bieżące usuwanie ogłoszeń, informacji i plakatów umieszczonych na terenie dworca bez zgody Zamawiającego.
4) Raz w miesiącu zamiatanie i mechaniczne oczyszczanie/mycie peronów, placów i parkingów z nieczystości wraz z ich wywozem i utylizacją.
5) Utrzymanie w czystości ławek, oznakowań pionowych, tj. tablic i tabliczek;
6) Czyszczenie korytek drenażowych;
7) W przypadku wystąpienia anomalii pogodowych oczyszczenie z błota, piachu, połamanych gałęzi i konarów niezwłocznie po ich wystąpieniu
8) Bieżąca pielęgnacja roślin wraz z utrzymaniem terenów zielonych.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
◦ regularne koszenie trawników wraz z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy,
◦ ręczne odchwaszczanie rabat z bylinami, roślinami
◦ w razie konieczności podlewanie trawników, rabat z krzewami i bylinami (brak deszczu, susza, wysokie temperatury) w celu zachowania właściwego wzrostu i rozwoju roślin;
◦ jednorazową aerację trawników w celu usunięcia obumarłych źdźbeł trawy i napowietrzenia trawnika; Dosianie trawy w miejscach, które tego wymagają;
◦ usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami;
◦ palikowanie drzew o wysokości powyżej 1m, jeśli tego wymagają;
◦ zgłaszanie do Zamawiającego o konieczności wykonania dosadzeń/ nasadzeń w rabatach kwiatowych;
◦ odchwaszczanie
1.3.Utrzymanie zimowe:
1) Odśnieżanie i usuwanie błota pośniegowego w obrębie peronów, ciągów jezdnych, wejść, chodników, parkingów oraz posypywanie terenu materiałem uszorstniającym (piachem);
2) Usuwanie gołoledzi, nawisów śniegu i wiszących sopli lodu, wywóz zalegającego śniegu i lodu, usunięcie materiału uszorstniającego pozostałego po posypywaniu ciągów komunikacyjnych;
3) Utrzymanie zimowe polegać będzie na przystąpieniu do czynności odśnieżania najpóźniej w ciągu godziny od wystąpienia opadów;
4) Nadwyżki śniegu (błota pośniegowego) należy systematycznie wywozić, nie dopuszcza się pryzmowania śniegu na terenie dworca;
5) Rezultat odśnieżenia ma być osiągnięty przed rozpoczęciem (otwarciem ) Dworca Autobusowego tj przed godziną 6:00.
6) Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnego, odpowiedniego do zakresu wykonywanych czynności sprzętu, w tym środki czystości do budynku.
2. Obsługa techniczna
Monitoring i obsługa techniczna mająca na celu zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń oraz systemów działających na terenie dworca autobusowego.
1) nadzór nad sprawnością techniczną instalacji, urządzeń i samego budynku tj.:
1.1 nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń wentylacyjnych,
1.2. nadzór nad funkcjonowaniem klimatyzacji,
1.3. nadzór nad sprawnością instalacji hydraulicznych (ciepła i zimna woda, sprawność kanalizacji i ewentualne jej udrażnianie),
1.4.nadzór nad sprawnością instalacji elektrycznej, w tym oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne,
1.5. nadzór nad funkcjonowaniem centralnego ogrzewania i obsługa kotła gazowego i pompy ciepła),
2) nadzór nad funkcjonowaniem przepompowni wód deszczowych.
3) prace konserwacyjne – obejmują rutynowe, drobne naprawy na nieruchomości - nie objęte rękojmią za wady - w celu zapewnia sprawnego funkcjonowania budynku oraz podejmowanie interwencji w razie ich awarii.
3. Obsługa Systemu Informacji Pasażerskiej, udzielanie informacji o funkcjonowaniu dworca w tym:
• wprowadzanie przekazywanych przez przewoźników korzystających z dworca rozkładów jazdy do systemu informatycznego (w tym ich aktualizacji)
• upublicznienie w systemie informacji Rozkładów Jazdy i podawanie komunikatów o bieżącej realizacji odpraw poszczególnych Przewoźników
• wprowadzanie do systemu informacji przekazywanych przez przewoźników dotyczących zaistniałych opóźnień w kursach, braku kursów
• obsługa pasażerów na podstawie informacji przekazanych przez przewoźników (w tym telefonicznie);
• przekazywanie do Referatu Dróg i Transportu Publicznego posiadanych informacji/danych dotyczących nie wykonywania przez przewoźników niezgłoszonych kursów i innych danych mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie świadczonych przez przewoźników usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591547904
7.3.3) Ulica: RACŁAWICKA
7.3.4) Miejscowość: MIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W MIECHOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W MIECHOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233742,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-05 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawy leków do magazynu apteki Szpitala św. Anny w Miechowie, uzupełnienie sprzęt do tomografu
- Remont nawierzchni bitumicznych w 2025r. na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej teleskopowej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem.
- "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka."
więcej: przetargi w Miechowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.