eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeglądy i konserwacja systemów oraz urządzeń w obiektach COS Warszawa w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i konserwacja systemów oraz urządzeń w obiektach COS Warszawa w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łazienkowska 6a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-449

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 52 98 742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cos.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy i konserwacja systemów oraz urządzeń w obiektach COS Warszawa w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37a3bdfc-7913-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028760/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ/P/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – System zasilania awaryjnego – agregat prądotwórczy - przeglądy i konserwacja systemów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – System telewizji dozorowej CCTV Torwar I i Torwar II oraz System telewizji przemysłowej monitorujący bramki hokejowe - przeglądy i konserwacja systemów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Instalacje i systemy ochrony przeciwpożarowej - przeglądy i konserwacja systemów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Systemy wentylacji i klimatyzacji hali Torwar I i Torwar II - przeglądy i konserwacja systemów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

4.5.5.) Wartość części: 142276,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 na podstawie art. 255 ust. 3) (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), bowiem najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu w zakresie części 1 (spośród nieodrzuconych) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający, po weryfikacji możliwości zwiększenia kwoty sfinansowania zamówienia, ustalił, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 ust. 3) (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), bowiem najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu w zakresie części 2 (spośród nieodrzuconych) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający, po weryfikacji możliwości zwiększenia kwoty sfinansowania zamówienia, ustalił, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 ust. 3) (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), bowiem najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu w zakresie części 3 (spośród nieodrzuconych) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający, po weryfikacji możliwości zwiększenia kwoty sfinansowania zamówienia, ustalił, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149814,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149814,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTRI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262244800

7.3.3) Ulica: Plażowa 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-666

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149814,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.