Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00048567/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od lutego do marca roku szkolnego 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364712023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 13/2
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184718191
1.5.8.) Numer faksu: 184718191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.cuw@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/cuwmuszyna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od lutego do marca roku szkolnego 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caf3aac2-9f22-4b6e-9dbd-45e63c7b211d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od lutego do marca roku szkolnego 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.E.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35009,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w okresie od lutego do marca roku szkolnego 2024/2025 do: - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Muszynie, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Złockiem, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku. 2. Dowóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w okresie od lutego do marca roku szkolnego 2024/2025 pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy który zostanie dostosowany do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności: 1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawowe, 2) objęte ubezpieczeniem OC i NNW. 4. Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych. 6. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przekaże do szkół wskazanych przez zamawiającego bilety miesięczne na przejazd w terminie do 28 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym przewozy będą wykonywane na podstawie imiennej listy uczniów dostarczonej przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć miejsce siedzące w autobusie. 9. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowy kurs na trasach: Złockie - Jastrzębik i Powroźnik - Wojkowa, dla uczniów kończących zajęcia w godzinach wcześniejszych. 11. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów. Uczniowie mają być dowiezieni do szkół nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że autobusy przywożące oraz odbierające dzieci ze szkół będą zatrzymywały się na najbliższym przystanku. 13. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w terminie nie dłuższym niż 90 min. 14. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 15. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi. 17. Termin wykonania zamówienia 03.02.2025-31.03.2025 r. 18. Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. 19. Wykaz pojedynczych tras, orientacyjnej ilości uczniów określa poniższa tabela. Trasa Orientacyjna odległość w [km] Orientacyjna liczba uczniów/ opiekunów Andrzejówka Ługi - Złockie Złockie - Andrzejówka Ługi 10 10 34 34 1 opiekun Milik - Złockie Złockie - Milik 7 7 49 49 1 opiekun Jastrzębik - Złockie Złockie - Jastrzębik Złockie - Jastrzębik 4 4 41 41 1 opiekun Dubne, Leluchów - Muszyna Muszyna - Leluchów, Dubne 14 14 48 48 1 opiekun Wojkowa - Powroźnik Powroźnik - Wojkowa Powroźnik – Wojkowa 7,5 7,5 32 32 1 opiekun
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37810 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37810 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37810 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globbo Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577004
7.3.3) Ulica: Kąclowa 17
7.3.4) Miejscowość: Grybów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37810 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI MUSZYNA
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.