Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033438/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094802 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
remonty wiat śmietnikowych z robotami towarzyszącymi w miejscowościach Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9A i 9C, Giżycko ul. Wojska Polskiego 7A i Staszica 24C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 89 536 3100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.ol@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
remonty wiat śmietnikowych z robotami towarzyszącymi w miejscowościach Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9A i 9C, Giżycko ul. Wojska Polskiego 7A i Staszica 24C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5640b062-9c62-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.60 Remont wiaty śmietnikowej wraz z robotami towarzyszącymi Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9A - OR Olsztyn
1.1.61 Remont wiaty śmietnikowej wraz z robotami towarzyszącymi Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9C - OR Olsztyn
1.1.62 Remont wiaty śmietnikowej wraz z robotami towarzyszącymi Giżycko ul. Wojska Polskiego 7A
1.1.63 Remont wiaty śmietnikowej wraz z robotami towarzyszącymi Giżycko ul. Batorego 21 - OR Olsztyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OO.2610.56.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182369,93 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9A – remont wiaty śmietnikowej z robotami towarzyszącymi: w celu zabezpieczenia potrzeb mieszkańców budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w miejscowości Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9A, dotyczących zapewnienia odpowiedniego miejsca do składowania odpadów planuje się rozbiórkę istniejącego śmietnikao wymiarach 4,5 x 4,0 x h=2,5 m o konstrukcji murowanej ze stalowo -drewnianą konstrukcją dachu i pokryciem z blachodachówki. Po wykonaniu rozbiórki planuje się utwardzenie terenu nową kostką betonową prostokątną szarą gr. 6 cm na podbudowie betonowej, a następnie dostawę i montaż nowej systemowej wiaty śmietnikowej stalowej ocynkowanej systemowej zabudowanej blachą w kolorze szarym lub podobnym o wymiarach 4,0 x 7,0 x h=2,5/2/2 m. Drzwi dwuskrzydłowe 110/50 cm osadzone niesymetrycznie na dłuższym boku wiaty. Szerokość po otwarciu skrzydeł musi wynosić minimum 160 cm. Zamocowanie wiaty do podłoża wykonanego z kostki betonowej /betonu za pomocą kotew stalowych. Planuje się taki gabaryt wiaty, aby pomieściła 10 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (warunek niezbędny). Przed dostawą i montażem wiaty należy wykonać przebudowę istniejącej nawierzchni utwardzonej w miejscu montażu nowej wiaty oraz przenieść istniejący trzepak i ławkę na teren zielony poza obręb montażu nowej wiaty . Przebudowa nawierzchni ma polegać na demontażu i przebudowaniu fragmentu najazdu wykonanego z kostki betonowej oraz 4 krawężników najazdowych (miejscowe obniżenie). Obszar utwardzony pod nową wiatę śmietnikową ma mieć wymiar 4,4 x 7,4 m. Dodatkowo w zakresie zamówienia należy dorobić 40 szt. kluczy do wkładki drzwi wejściowych śmietnika oraz wykonać wszystkie niezbędne prace i uzgodnienia z organami administracji samorządowej, warunkujące montaż wiaty we wskazanym miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 48846,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9C – remont wiaty śmietnikowej wraz z robotami towarzyszącymi: w celu zabezpieczenia potrzeb mieszkańców budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w miejscowości Bartoszyce ul. Wyszyńskiego 9C, dotyczących zapewnienia odpowiedniego miejsca do składowania odpadów planuje się rozbiórkę istniejącego śmietnika o wymiarach 3,5 x 5,0 x h=3,5 m o konstrukcji murowanej ze stalową konstrukcją dachu i pokryciem z blachodachówki. Po wykonaniu rozbiórki planuje się utwardzenie terenu nową kostką betonową prostokątną szarą gr. 6 cm na podbudowie betonowej, a następnie dostawę i montaż nowej systemowej wiaty śmietnikowej stalowej ocynkowanej systemowej zabudowanej blachą w kolorze szarym lub podobnym o wymiarach 4,5 x 5,5 x h=2,5/2/2 m. Drzwi dwuskrzydłowe 110/50 cm osadzone symetrycznie na dłuższym boku wiaty. Szerokość po otwarciu skrzydeł musi wynosić minimum 160 cm. Zamocowanie wiaty do podłoża wykonanego z kostki betonowej/betonu za pomocą kotew stalowych. Planuje się taki gabaryt wiaty, aby pomieściła 8 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (warunek niezbędny). Przed dostawą i montażem wiaty należy wykonać przebudowę istniejącej nawierzchni utwardzonej w miejscu montażu nowej wiaty oraz przenieść istniejący trzepak i ławkę na teren zielony poza obręb montażu nowej wiaty . Przebudowa nawierzchni ma polegać na demontażu i przebudowaniu fragmentu najazdu wykonanego z kostki betonowej oraz 4 krawężników najazdowych (miejscowe obniżenie). Obszar utwardzony pod nową wiatę śmietnikową ma mieć wymiar 4,9 x 5,9 m. Dodatkowo w zakresie zamówienia należy dorobić 40 szt. kluczy do wkładki drzwi wejściowych śmietnika oraz wykonać wszystkie niezbędne prace i uzgodnienia z organami administracji samorządowej, warunkujące montaż wiaty we wskazanym miejscu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 48478,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Giżycko ul. Wojska Polskiego 7A/Moniuszki 8A– remont wiaty śmietnikowej wraz z robotami towarzyszącymi: w celu zabezpieczenia potrzeb mieszkańców budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A oraz potrzeb internatu garnizonowego zlokalizowanego przy ul. Moniuszki 8A w dostateczną powierzchnię do składowania odpadów komunalnych planuje się rozbiórkę istniejącego śmietnika o wymiarach 3,0 x 5,0 x h=3,5 m o konstrukcji murowanej ze stalową konstrukcją dachu i pokryciem z blachodachówki, utwardzenie po wykonaniu rozbiórki terenu kostką betonową na podbudowie betonowej z ograniczeniem powierzchni krawężnikami i obrzeżami chodnikowymi oraz dostawę i montaż nowej systemowej wiaty śmietnikowej o konstrukcji stalowej ocynkowanej zabudowanej blachą w kolorze szarym lub podobnym o wymiarach 3,5 x 8,0 x h=2,5/2/2 m. Wiata musi być wyposażona w 2 szt. drzwi dwuskrzydłowe 110/50 cm, osadzone symetrycznie (do poszczególnych wydzielonych części) na dłuższym boku wiaty, umożliwiające niezależny dostęp dla mieszkańców budynku mieszkalnego 7A oraz internatu garnizonowego. Szerokość po otwarciu skrzydeł musi wynosić minimum 160 cm. W środku wiaty należy przewidzieć przegrodę ścienną w połowie jej długości wykonaną z siatki w ramce z kątownika. Mieć ona będzie miała na celu oddzielenie części należącej do mieszkańców budynku 7A od części internatowej. Zamocowanie wiaty do podłoża wykonanego z kostki betonowej/betonu za pomocą kotew stalowych. Planuje się taki gabaryt wiaty, aby pomieściła co najmniej po 6 kontenerów o pojemności 1,1 m3 na dany budynek (warunek niezbędny). Przed dostawą i montażem wiaty należy wykonać przebudowę istniejącej nawierzchni utwardzonej w miejscu montażu nowej wiaty oraz przenieść istniejący trzepak i ławkę na teren zielony poza obręb montażu nowej wiaty . Przebudowa ma polegać na demontażu i przebudowaniu fragmentu nawierzchni z kostki betonowej poprzez korektę wysokościową i dostosowaniem jej do istniejącej infrastruktury drogowej. Obszar utwardzony pod nową wiatę śmietnikową ma mieć wymiar 3,9 x 8,4 m i ma zostać ograniczony wokół krawężnikiem drogowym lekkim. Dodatkowo należy dorobić po 30 szt. kluczy do wkładki drzwi wejściowych każdej części śmietnika. Dodatkowo, przed rozpoczęciem prac związanych z rozbiórką i montażem nowej wiaty, należy uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i decyzje od właściwych miejscowo organów i instytucji samorządowych warunkujące przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 50733,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Giżycko ul. Staszica 24C – remont wiaty śmietnikowej z robotami towarzyszącymi: w celu zabezpieczenia potrzeb mieszkańców budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w miejscowości Giżycko ul. Staszica 24C, planuje się przebudowę istniejącej stalowej wiaty śmietnikowej o wymiarach 1,7 m x 3,0 m, ewentualnie jej rozbiórkę i dostawę i montaż nowej wiaty stalowej ocynkowanej malowanej w kolor szary lub podobny o wymiarach 2,5 x 4,0 m. Przebudowa miałaby polegać na dostawieniu dodatkowych elementów słupowo-ryglowych celem powiększenia zabudowy wiaty wraz z osadzeniem nowych drzwi wejściowych dwuskrzydłowych o łącznej szer. 160 m (główne skrzydło 120 cm), zabudowę konstrukcji ścian systemowo blachą ocynkowaną malowaną w kolor szary lub podobny, zabezpieczenie górnych części ścian siatką stalową ocynkowaną zachowując ciąg wentylacyjny. Planuje się taki gabaryt wiaty, aby pomieściła 4 kontenery o pojemności 1,1 m3 oraz jeden o pojemności 360 L (warunek niezbędny). Dodatkowo w zakresie zamówienia należy dorobić około 40 szt. kluczy do wkładki drzwi wejściowych śmietnika. Konstrukcja zadaszenia stalowa ocynkowana malowana, pokrycie z poliwęglanu lub blachy trapezowej. Dodatkowo należy wykonać wszystkie niezbędne prace oraz uzyskać wszelkie niezbędne decyzje warunkujące właściwą przebudowę wiaty we wskazanym miejscu oraz pozostałego zakresu zamówienia wraz z uprzątnięciem terenu po wykonaniu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 34311,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43665 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76042,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43665 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMIRES Rafał Siemiątkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369140726
7.3.3) Ulica: Poćwiardowo 21a
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43665 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43665 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79327,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43665 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMIRES Rafał Siemiątkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369140726
7.3.3) Ulica: Poćwiardowo 21a
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43665 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85202,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44895 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMIRES Rafał Siemiątkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369140726
7.3.3) Ulica: Poćwiardowo 21a
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44895 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35870,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35870,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAM PLAN JUSTYNA ŚWITAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200831019
7.3.3) Ulica: Ługiele nr 14
7.3.4) Miejscowość: Wiżajny
7.3.5) Kod pocztowy: 16-407
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35870,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.