eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoZakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 01 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00bb4c24-5636-48d3-a4d4-03c8fcab97ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00043144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: „Zakup soli kamiennej drogowej wraz z do-stawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: dostawa
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę luzem do 390 Mg soli kamiennej drogowej DR sort 0N na niżej wymienione składowiska materiałów:
1. Obwód Drogowy nr 1 w:
a) Szczytna, ul. Bobrownicka 1a - do 208 Mg soli kamiennej drogowej DR sort ON,
b) Kłodzko ul. Objazdowa 24 - do 78 Mg soli kamiennej drogowej DR sort 0N,
2. Obwód Drogowy nr 2:
a) Bystrzyca Kłodzka, ul. Zamenhofa 41 - do 26 Mg soli kamiennej drogowej DR sort 0N
b) Ołdrzychowice Kłodzkie, ul. Młyńska 2 - do 26 Mg soli kamiennej drogowej DR sort 0N
3. Obwód Drogowy nr 3:
a) Nowa Ruda, ul. Młyńska 10 - do 52 Mg soli kamiennej drogowej DR sort 0N
4. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych.
5. Wymagania dotyczące soli drogowej:
a) barwa biała lub szara o odcieniu szarym lub różowym
b) skład chemiczny soli drogowej typu DR wg PN-86/C-84081.02:
- NaCl - 90% min
- H2O - 3,0% max
- części nierozpuszczalne w wodzie - 8,0% max
- zawartość antyzbrylacza - min 20 mg/kg (antyzbrylacz)
c) sól drogowa typu DR sort ON:
a) ziarna powyżej 1,0mm - 2% max
b) ziarna poniżej 1,00 mm - 98% min
6. Sól powinna spełniać Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., nr 230 poz. 1960), posiadać certyfikaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i Państwowego Zakładu Higieny oraz spełniać wszelkie nie-zbędne wymagania umożliwiające stosowanie przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca powinien dysponować analizami chemicznymi i sitowymi potwierdzającymi, iż oferowana sól posiada w/w parametry.
7. Zamawiający może zlecić badanie dostarczonej partii soli (próbek), w celu potwierdzenia po-siadania wymaganych parametrów.
8. Dostawy soli powinny być realizowane bezpośrednio od producenta (kopalni). Wykonawca, z każdą dostawą będzie zobowiązany do przekazania druku WZ wystawionego przez producenta soli, w którym określona będzie ilość soli, a ponadto data załadunku i dane samochodu. Dostawa do Zamawiającego może nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym po da-cie załadunku. W przypadku, gdy załadunek w kopalni nastąpi w piątek, lub w inny dzień bez-pośrednio przed dniem świątecznym, dostawa do Zamawiającego będzie realizowana w pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego ważenie.
9. Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do po-szczególnych Obwodów Drogowych i rozładunek w bazie:
1) Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej
a) ul. Bobrownicka 1, 57-330 Szczytna;
b) ul. Objazdowa 24, 57-300 Kłodzko;
2) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej:
a) ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka;
b) ul. Młyńska 2, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie;
3) Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie
a) ul. Młyńska 10, 57-400 Nowa Ruda;
10. Wykonawca dostarczy sól własnym transportem, samochodami samowyładowczymi, wyposażonymi w zabezpieczenia przewożonej soli przed opadami atmosferycznymi.
11. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30 w ilościach i terminach uzgodnionych z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.
12. Na każdy kurs dostarczonej soli Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić na Obwodzie Drogowym, a drugi będzie załącznikiem do faktury.
13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ;
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych: we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146308,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177489,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146308,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "FRANPOL "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561003240

7.3.4) Miejscowość: Barcin Wieś

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146308,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.