Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49d30e7f-dbce-4cdc-b921-fdb374bb8f5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Usługa schronienia - sama usługa schronienia bez usług opiekuńczych dla bezdomnych kobiet
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Do zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym, zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej art. 17 ust.1 pkt3 należy udzielenie schronienia. Udzielenie schronienia następuje przez przyznanie tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, które podpisały kontrakt socjalny i ostatnie swoje miejsce stałego zameldowania posiadały na terenie gminy Stalowa Wola. Co roku MOPS w Stalowej Woli szacuje potrzeby związane z zapewnieniem pobytu dla bezdomnych kobiet mieszkanek Stalowej Woli. Na terenie gminy liczba bezdomnych kobiet wzrasta i szacuje się, że w roku 2025 będzie ona wynosić 7 osób.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.190.2024.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140525 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa schronienia dla 7 bezdomnych kobiet (7 miejsc) z terenu Stalowej Woli w Schronisku dla osób bezdomnych znajdującym się w odległości nie większej niż 100 km od Stalowej Woli. Zapotrzebowanie na okres 1 roku od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. Oczekiwany termin realizacji: 1.01.2025r.
2. Zapotrzebowanie na okres 1 roku od 1.01.2025r. do 31.12 .2025r. Oczekiwany termin realizacji: 1.01.2025r.
3. Opis usługi:
Przyznanie osobie bezdomnej (kobiecie) po podpisaniu kontraktu socjalnego z zastrzeżeniem art. 48 a pkt 2a ustawy o pomocy społecznej całodobowego, tymczasowego schronienia wraz z usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.
4. Wykonawca usługi zobowiązuje się do:
Zapewnienia minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalnego standardu obiektów zgodnie z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Dodatkowo: prowadzenia pracy socjalnej oraz zapewnienia w schronisku trzech posiłków w tym co najmniej jednego gorącego w miejscu do tego przeznaczonym, pomocy w wychodzeniu z bezdomności poprzez aktywizację do działań prowadzących do wyjścia z bezdomności i uzyskania samodzielności w oparciu o indywidualny plan wychodzenia z bezdomności jak również stałej współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, pisemnego zawiadamiania Zamawiającego o wydaleniu z placówki osoby skierowanej, z podaniem przyczyny, w terminie do 3 dni od dnia zdarzenia oraz innej pomocy w razie konieczności uzgodnionej pomiędzy stronami. W Schronisku równocześnie nie może przebywać więcej niż 7 osób skierowanych przez Zamawiającego. Na przestrzeni trwania umowy osoby mogą się zmieniać, ważna jest dzienna liczba miejsc, która zgodnie z umową nie może być większa niż 7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych, wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce.
5. Podstawą rozliczenia finansowego między Stronami będzie zestawienie imienne (załączone do faktury/ noty księgowej), obejmujące liczbę osób skierowanych, ilość dni pobytu oraz kwotę należną do zapłaty przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli.
Faktura /nota wystawiona zostanie na następujące dane:
Nabywca: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola ,
NIP 865 239 8725;
Odbiorca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli , ul. Dmowskiego 1,
37-450 Stalowa Wola.
Rozliczenie wraz z fakturą za miesiąc poprzedni zostanie przedłożone do 10 tego dnia
następnego miesiąca kalendarzowego. Należność za świadczone usługi będzie regulowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni o d daty wpływu
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Sa ndomierskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 040092844
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CARITAS DIECEZJI SANDOMIERSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
CARITAS DIECEZJI SANDOMIERSKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.