eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąsawaAdaptacja części budynku po ośrodku zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części budynku po ośrodku zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3036210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033996

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja części budynku po ośrodku zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-783ac50b-b492-4bf7-9470-964811c4c016

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Adaptacja części budynku po Ośrodku Zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 686850,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja polega na wykonaniu przebudowy części pomieszczeń po ośrodku zdrowia na cele żłobka, dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu oraz wykonanie ogrodzenia działki nr 28/1 w Gąsawie przy ul. Półwiejskiej, gdzie zlokalizowany jest budynek, w którym powstanie żłobek.
Opis projektowanych prac:
Przebudowa pomieszczeń
W ramach przebudowy pomieszczeń należy wykonać następujące prace:
• montaż przepływowych pogrzewaczy wody;
• wykonanie instalacji wodociągowej w zakresie wynikającym ze zmian projektowych;
• wykonanie instalacji kanalizacyjnej w zakresie wynikającym ze zmian projektowych;
• wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie wynikającym ze zmian projektowych;
• wykonanie pasów niepalnych z wełny mineralnej na ścianie zewnętrznej zgodnie z rzutem parteru;
• wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
• zamurowanie zewnętrznych otworów okiennych wskazanych na rysunkach;
• wykucie i poszerzenie otworów w miejscach pokazanych na rysunku, w przypadku konieczności poszerzenia otworów drzwiowych w celu dostosowania do odpowiedniej szerokości należy sprawdzić długość oparcia istniejących belek, w przypadku gdy istniejące nadproże okaże się zbyt „krótkie” należy zastąpić je odpowiednim dla danego otworu nadprożem prefabrykowanym zachowując minimalną szerokość oparcia 15 cm;
• wykonanie stalowych konstrukcji wsporczych w miejscach projektowanych rozkuć w ścianach nośnych;
• wyburzenie i wymurowanie ścianek zgodnie z rysunkami;
• usunięcie istniejącej wykładziny PCV;
• nowo projektowane instalacje prowadzić w bruzdach w ścianie i posadzce;
• wykonanie wyprawy ścian (tynki, malowanie) w miejscach wykuć, zamurowań;
• wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych;
• szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów;
• montaż wyposażania w zakresie przewidzianym w dokumentacji (biały montaż)
• usunięcie warstwy styropianu ze ścian zewnętrznych;
• usunięcie warstw stropodachu do konstrukcji w celu wykonania nowej izolacji;
• odkopanie fundamentów w celu docieplenia ścian fundamentowych;
• usunięcie istniejącej obróbki blacharskiej z ogniomurków, przemurowanie ich na jedną cegłę i wykonanie nowego opierzenia;
• dostosowanie lokalu do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazd do budynku).

Podjazd do budynku
Projektowany podjazd wykonany jako płyta żelbetowa z betonu C16/20 o gr. 10 cm zbrojona siatką prętów Ø4 mm o boku oczna 15 cm. Należy wykonać podbudowę z chudego betonu o gr. 10 cm oraz z piasku stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm. Ściany fundamentowe z betonu C16/20 o gr. 25 cm zbrojone siatką prętów Ø8 o boku oczna 15 cm, zabezpieczone obustronnie izolacją przeciwwilgociową z min. dwóch warstw powłokowych mas bitumicznych. Balustrady i poręcze z rur okrągłych, kwasoodpornych. Przekroje rur oraz wymiary i geometria balustrad i poręczy zgodnie z częścią rysunkową projektu.

Ogrodzenie
W związku z inwestycją przewiduje się rozbiórkę istniejącego ogrodzenia o długości ok. 86 m od strony działek drogowych oraz dz. 28/2. Likwidowane ogrodzenia zostanie zastąpione nowoprojektowanym z nieco innym przebiegiem.
Projektuje się wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z podmurówką o długości całkowitej 56,4m. Wysokość ogrodzenia wraz z podmurówką wynosi 1,5 m. Panele przetłaczane 3D cynkowane (panele zgrzewane z prętów stalowych pojedynczych Ø4mm), montowane do słupów za pomocą obejm montażowych. Ilość przetłoczeń w kształcie litery V dostosowana do wysokości panelu. Słupy prostokątne 60x40 mm, wysokość dostosowana do paneli. Powłoka ocynk + lakier proszkowy, kolor RAL 7016. Podmurówkę ogrodzenia należy wykonać z elementów prefabrykowanych.
W ogrodzeniu planuje się wykonanie dwóch furtek o szerokości min. 1,2 m oraz bramy rozwieralnej o szerokości w świetle 4,0 m. Furtki ogrodzeniowe i brama wraz z słupami w rozwiązaniu systemowym producenta ogrodzenia.
Przebieg ogrodzenia oraz umiejscowienie furtek i bramy pokazano na rys. P1.

Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45262210-6 - Fundamentowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

44112310-4 - Ścianki działowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602966,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602966,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Usługi Ogólnobudowlane Maciej Dobersztyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621742901

7.3.3) Ulica: Dębowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bożejewiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602966,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.