Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00659514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
- 2024/BZP 00672054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części budynku po ośrodku zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żnińska 8
1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3036210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10339961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja części budynku po ośrodku zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-783ac50b-b492-4bf7-9470-964811c4c016
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020557/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Adaptacja części budynku po Ośrodku Zdrowia w Gąsawie na potrzeby żłobka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 686850,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na wykonaniu przebudowy części pomieszczeń po ośrodku zdrowia na cele żłobka, dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu oraz wykonanie ogrodzenia działki nr 28/1 w Gąsawie przy ul. Półwiejskiej, gdzie zlokalizowany jest budynek, w którym powstanie żłobek.
Opis projektowanych prac:
Przebudowa pomieszczeń
W ramach przebudowy pomieszczeń należy wykonać następujące prace:
• montaż przepływowych pogrzewaczy wody;
• wykonanie instalacji wodociągowej w zakresie wynikającym ze zmian projektowych;
• wykonanie instalacji kanalizacyjnej w zakresie wynikającym ze zmian projektowych;
• wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie wynikającym ze zmian projektowych;
• wykonanie pasów niepalnych z wełny mineralnej na ścianie zewnętrznej zgodnie z rzutem parteru;
• wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
• zamurowanie zewnętrznych otworów okiennych wskazanych na rysunkach;
• wykucie i poszerzenie otworów w miejscach pokazanych na rysunku, w przypadku konieczności poszerzenia otworów drzwiowych w celu dostosowania do odpowiedniej szerokości należy sprawdzić długość oparcia istniejących belek, w przypadku gdy istniejące nadproże okaże się zbyt „krótkie” należy zastąpić je odpowiednim dla danego otworu nadprożem prefabrykowanym zachowując minimalną szerokość oparcia 15 cm;
• wykonanie stalowych konstrukcji wsporczych w miejscach projektowanych rozkuć w ścianach nośnych;
• wyburzenie i wymurowanie ścianek zgodnie z rysunkami;
• usunięcie istniejącej wykładziny PCV;
• nowo projektowane instalacje prowadzić w bruzdach w ścianie i posadzce;
• wykonanie wyprawy ścian (tynki, malowanie) w miejscach wykuć, zamurowań;
• wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych;
• szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów;
• montaż wyposażania w zakresie przewidzianym w dokumentacji (biały montaż)
• usunięcie warstwy styropianu ze ścian zewnętrznych;
• usunięcie warstw stropodachu do konstrukcji w celu wykonania nowej izolacji;
• odkopanie fundamentów w celu docieplenia ścian fundamentowych;
• usunięcie istniejącej obróbki blacharskiej z ogniomurków, przemurowanie ich na jedną cegłę i wykonanie nowego opierzenia;
• dostosowanie lokalu do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazd do budynku).
Podjazd do budynku
Projektowany podjazd wykonany jako płyta żelbetowa z betonu C16/20 o gr. 10 cm zbrojona siatką prętów Ø4 mm o boku oczna 15 cm. Należy wykonać podbudowę z chudego betonu o gr. 10 cm oraz z piasku stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm. Ściany fundamentowe z betonu C16/20 o gr. 25 cm zbrojone siatką prętów Ø8 o boku oczna 15 cm, zabezpieczone obustronnie izolacją przeciwwilgociową z min. dwóch warstw powłokowych mas bitumicznych. Balustrady i poręcze z rur okrągłych, kwasoodpornych. Przekroje rur oraz wymiary i geometria balustrad i poręczy zgodnie z częścią rysunkową projektu.
Ogrodzenie
W związku z inwestycją przewiduje się rozbiórkę istniejącego ogrodzenia o długości ok. 86 m od strony działek drogowych oraz dz. 28/2. Likwidowane ogrodzenia zostanie zastąpione nowoprojektowanym z nieco innym przebiegiem.
Projektuje się wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z podmurówką o długości całkowitej 56,4m. Wysokość ogrodzenia wraz z podmurówką wynosi 1,5 m. Panele przetłaczane 3D cynkowane (panele zgrzewane z prętów stalowych pojedynczych Ø4mm), montowane do słupów za pomocą obejm montażowych. Ilość przetłoczeń w kształcie litery V dostosowana do wysokości panelu. Słupy prostokątne 60x40 mm, wysokość dostosowana do paneli. Powłoka ocynk + lakier proszkowy, kolor RAL 7016. Podmurówkę ogrodzenia należy wykonać z elementów prefabrykowanych.
W ogrodzeniu planuje się wykonanie dwóch furtek o szerokości min. 1,2 m oraz bramy rozwieralnej o szerokości w świetle 4,0 m. Furtki ogrodzeniowe i brama wraz z słupami w rozwiązaniu systemowym producenta ogrodzenia.
Przebieg ogrodzenia oraz umiejscowienie furtek i bramy pokazano na rys. P1.
Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45262210-6 - Fundamentowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
44112310-4 - Ścianki działowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602966,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602966,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Usługi Ogólnobudowlane Maciej Dobersztyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621742901
7.3.3) Ulica: Dębowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bożejewiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Maciej Dobersztyn
jakie przetargi wygrała firma
EMBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Maciej Dobersztyn
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602966,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.