Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419467/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2023/BZP 00135239/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem: pulsoksymetrów (3 sztuki), pompy strzykawkowej (1 szt.); oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego
w ramach Projektu Projekt RPMP.09.02.01-IP.01-12-025/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem: pulsoksymetrów (3 sztuki), pompy strzykawkowej (1 szt.); oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającegow ramach Projektu Projekt RPMP.09.02.01-IP.01-12-025/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37dcd5b6-5aa0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/52/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 171544,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39814,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem pulsoksymetrów (3 sztuki) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego
zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych w zał. nr 1 do SWZ.
Rok produkcji: 2022
Gwarancja min. 24 m-ce od daty dostawy (VIDE KRYTERIA OCENY OFERT)
Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR), jak również posiadać wymagane dokumenty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16666 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem pompy strzykawkowej (1 sztuka) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego
zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych w zał. nr 1 do SWZ.
Rok produkcji: 2022
Gwarancja min. 24 m-ce od daty dostawy (VIDE KRYTERIA OCENY OFERT)
Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR), jak również posiadać wymagane dokumenty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23148 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13446 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13446 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13446 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788 00 08 829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13446 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5643,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5643,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5643,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Layer Promedicom Medyczne Centrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-208-61-66
7.3.3) Ulica: Rynek Podgórski 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-518
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5643,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema głowicami
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa pomp objętościowych oraz kardiomonitorów.
- Dostawa cytoskopu.
- FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY LASER ENDOUROLOGICZNY WRAZ Z AKCESORIAMI ORAZ Z INSTAL.,URUCH. I SZKOL.PERS.MEDYCZNEGO DLA OD. CHIR. OG. Z PODOD. GASTROENTER. I PODOD. UROLOGII OG. I ONKOL. W ZOZ W D-CY
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.