Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050716/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430067965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czechowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815327031
1.5.8.) Numer faksu: 815324947
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6eccb3d1-0ec2-4f57-8447-f7281b3ffe7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2836ead5-8268-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050716/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER.270.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 404983,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4 A.
2.Opis planowanych robót budowlanych
Budynek biurowo-garażowy ma trzy kondygnacje, w tym jedna to zadaszony, otwarty parking na dachu. Planowane roboty budowlane obejmują:
-przebudowę ścian zewnętrznych w obrębie garaży, które znajdują się w kondygnacji przyziemia, z wjazdami z dziedzińca od strony wschodniej w celu wymiany bram garażowych rozwiernych na segmentowe podnoszone do góry z napędem elektrycznym;
-wymianę posadzek betonowych w garażach na nowe z nadaniem spadków odpływowych i wykończeniem powłokami żywicznymi;
-likwidację (zasypanie) kanałów w garażach;
-wymianę dwóch sztuk drzwi zewnętrznych z drewnianych na aluminiowe; wymianę okładzin zewnętrznych kamiennych na wyprawę z tynkami dekoracyjnymi cienkowarstwowymi;
-docieplenie ściany północnej wełną mineralną (po zdemontowaniu istniejącego docieplenia) wraz z naprawą przecieku do budynku na styku ściany i dachu;
-wymianę orynnowania z istniejących pcv na tytanowo-cynkowe dachu najwyższej kondygnacji;
-malowanie stolarki okiennej; malowanie konstrukcji stalowej zadaszenia i balustrad;
- malowanie elewacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482819,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552802,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482819,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "R A D O S" Radosław Marcinek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131847999
7.3.3) Ulica: Turystyczna 44
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-207
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "R A D O S" Radosław Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482819,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
- Wymiana bitumicznych urządzeń dylatacyjnych na drogowych obiektach inżynierskich położonych w ciągu dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.