eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówRozwój infrastruktury lecznictwa uzdrowiskowego i turystyczno-rekreacyjnej w gm.woj. Podkarpackiego Odtworzenie historycznego charakteru Parku w Rym.Zdroju Przebudowa sanitariatów w Rym.Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095037 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury lecznictwa uzdrowiskowego i turystyczno-rekreacyjnej w gm.woj. Podkarpackiego
Odtworzenie historycznego charakteru Parku w Rym.Zdroju
Przebudowa sanitariatów w Rym.Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 435 50 06

1.5.8.) Numer faksu: 13 435 57 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://rymanow.bip.org.pl/admin/przetargi/index

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury lecznictwa uzdrowiskowego i turystyczno-rekreacyjnej w gm.woj. Podkarpackiego
Odtworzenie historycznego charakteru Parku w Rym.Zdroju
Przebudowa sanitariatów w Rym.Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-075f9d8a-9067-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001338/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozwój infrastruktury lecznictwa uzdrowiskowego i turystyczno-rekreacyjnej w gm.woj. Podkarpackiego Odtworzenie historycznego charakteru Parku w Rym.Zdroju Przebudowa sanitariatów w Rym.Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI „Spójność Przestrzenna i Społeczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego nalata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024661/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 757781,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 582660,28 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres realizacji: przebudowa i remont budynku socjalno-administracyjnego w zakresie sanitariatów ogólnodostępnych w Rymanowie-Zdroju (pow. zabudowy: 128m2, pow. użytkowa: 98m2, kubatura: 495,45m3), na dz. nr ewid. 425/13, obejmujący m.in.:
 demontaże stolarki drzwiowej i okiennej,
 demontaże przyborów sanitarnych i podejść wod.-kan.,
 rozbiórki ścian działowych wewnętrznych,
 rozbiórki okładzin ściennych i skucia tynków,
 wykucia otworów drzwiowych w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych,
 rozbiórki posadzek z płytek ceramicznych,
 wykonanie ścian działowych,
 wykonanie nowych podejść wod.-kan.,
 uzupełnienie warstw posadzkowych wraz z izolacją z folii płynnej natrysków,
 wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych,
 obsadzenie podokienników,
 wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
 wykonanie nowych okładzin ściennych do wys. min. 2,05m od poziomu posadzki,
 wykonanie wymalowań farbami zmywalnymi,
 montaż przyborów sanitarnych,
 montaż uchwytów dla niepełnosprawnych,
 montaż wyposażenia sanitarnego toalet,
 montaż ścianek systemowych HPL,
 montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
 wykonanie kanałów wentylacyjnych z ich zabudową płytami g-k na ruszcie stalowym,
 przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej (instalacja: gniazd wtykowych, oświetleniowa, przyzywowa, zasilająca wentylatory wyciągowe),
 montaż wentylatorów wyciągowych,
 wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej,
 montaż daszków poliwęglanowych nad wejściami,
 wymalowania elem. kontr. dachowej,
 montaż obróbek blacharskich na elewacji,
 montaż kratek wentylacyjnych elewacji,
 remont kominów nad dachem za pomocą płyt styropianowych, metodą lekką-mokrą, z wyprawą elewacyjną i nowymi obróbkami z blachy stalowej,
 wymiana elementów odwodnienia dachu (orynnowania),
 modernizacja opaski odbojowej z kostki brukowej, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych,
 wymiana balustrad na balustrady ze stali nierdzewnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 259005,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres realizacji: remont kładki na rzece Tabor w Rymanowie-Zdroju (dł.: 32,51m, szer.: 3,87m, szer. w świetle balustrady: 3,32 m, grubość płyty żelbetowej: 0,1m),budowa obiektów małej architektury oraz remont oświetlenia parkowego L-1 do L-28, obejmujący m.in.:
 naprawę uszkodzeń płyty żelbetowej,
 naprawę powierzchni ruchu pieszych z wykonaniem nawierzchni z żywicy z dodatkiem piasku kwarcowego,
 wymianę balustrady kładki,
 montaż ławek parkowych 28 szt.,
 montaż koszy parkowych 8 szt.,
 demontaże istniejących latarni parkowych,
 montaż kompletnych latarni oświetleniowych z badaniami/pomiarami i uruchomieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

4.5.5.) Wartość części: 323652,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339820,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318576,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOEN Adam Holender

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842459340

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14/A17

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318576,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398092,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389092,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389092,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KPB Budownictwo Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-6842377352

7.3.3) Ulica: ul. Lewakowskiego 25

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ProLux Grzegorz Byczek, ul.Młynarska 8A, 38-200 Jasło
Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398092,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.