eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce(04) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1 i 2 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(04) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1 i 2 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(04) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1 i 2 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b263d13-b6c1-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/04/2024/wymiana złoża

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Jednorazową dostawę granulatu odsiarczającego do zasypania dwóch reaktorów odsiarczających w łącznej ilości 34 ton (ilość dostarczonego granulatu zostanie zważona na wadze Zamawiającego) – granulat będzie dostarczony w Big-bagach o pojemności co najmniej 1 m3;
2. Jednorazową dostawę wraz z wymianą 10 szt. uszczelek do reaktorów o średnicy DN600 wykonane z EPDM - termopolimer otrzymywany z monomerów etylenowo - propylenowo – dienowych.
3. Zapewnienie transportu materiału do siedziby Zamawiającego (w celu prawidłowego rozładunku samochód będzie miał uchylne burty) – właścicielem granulatu pozostaje Wykonawca do momentu odbioru końcowego;
4. Do pasywacji zużytego złoża w każdym jednym reaktorze zostanie wykorzystany azot techniczny 4.0 w ilości nie mniej niż 7 butli o pojemności nie mniejszej niż 10 m3 każda przy ciśnieniu 200 bar;
5. Nadzór nad wymianą złoża przez uprawnionego pracownika Wykonawcy – nadzór obejmować będzie m.in.:
5.1 organizację pracy Wykonawcy;
5.2 pasywację złoża;
5.3 nadzór nad czyszczeniem reaktorów z zużytego złoża;
5.4 Nadzór nad prawidłowym zasypem reaktorów nowym granulatem odsiarczającym;
5.5 Uruchomienie reaktorów do pracy - eksploatacji;
5.6 Potwierdzenie efektu jego prawidłowej pracy*
5.7 Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia do eksploatacji.
*Uwaga: Prawidłowość działania reaktorów odsiarczających po wymianie granulatu zostanie potwierdzona trzykrotnymi pomiarami zawartości siarkowodoru H2S na wyjściu z reaktorów. Pomiary te rozpoczną się co najmniej po trzech godzinach od włączenia reaktorów do eksploatacji i będą wykonywane w odstępach co trzy godziny. Pomiary wykonane zostaną analizatorem biogazu Biogas 5000 SN – G503704 będącego w posiadaniu Zamawiającego. Analizator ten posiada aktualny dokument kalibracyjny numer 03/BIOGAS 5000/2024 z dnia 11 stycznia 2024r. Pomiary skuteczności odsiarczania przeprowadzi przedstawiciel Zamawiającego w obecności Wykonawcy.
6. Wyłączenie z eksploatacji reaktorów przewidzianych do wymiany złoża poprzez zamkniecie przepustnic odcinających reaktorów odsiarczających nr 1 i 2 na ich wlocie i wylocie;
7. Pasywacja zużytego złoża gazem obojętnym - azotem technicznym 4.0;
8. Czyszczenie wolnostojącego zbiornika reaktorów za pomocą ładowarki próżniowej;
9. W przypadku stwierdzenia zestalenia złoża - ręczne usunięcie zalegającego w zbiorniku granulatu;
10. Zasypanie reaktorów nowym granulatem;
11. Uruchomienie reaktorów i włączenie do eksploatacji – poprzez otwarcie przepustnicy na wylocie biogazu z reaktorów oraz stopniowe (co 5°/3 h) otwieranie przepustnicy na wejściu zasiarczonego biogazu do reaktorów– wg. oznaczeń na obudowie przepustnicy;
12. Utylizacja zużytego złoża – po stronie Zamawiającego.

Obowiązki Zamawiającego:
b. Dokonanie rozładunku dostarczonego przez Wykonawcę Granulatu;
c. Przechowanie Granulatu do czasu jego wymiany – nie dłużej niż 3 dni – granulat będzie przechowany w zadaszonym pomieszczeniu;
d. Szkolenie pracowników Wykonawcy w zakresie potencjalnych zagrożeń pod względem BHP i p.poż – szkolenie przeprowadzi upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;
e. Przekazanie protokolarnie Wykonawcy miejsca wykonywania czyszczenia;
f. Zamawiający nie udostępnia Wykonawcy zaplecza w postaci szatni, umywalni:
g. Wskazanie Wykonawcy: miejsc dostępu do wody oraz miejsca do składowania zużytego granulatu
h. Przeprowadzanie czynności odbiorowych – jeden odbiór, płatność 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.;
i. Zagospodarowanie powstających odpadów we własnym zakresie i na własny koszt.

Inne wymagania:
1. Termin wykonania – 21 dni od daty podpisania umowy;
2. Czas wykonania czyszczenia reaktorów– nie dłużej niż dwa dni robocze;
3. Czas zasypania reaktorów nowym granulatem – nie dłużej niż jeden dzień roboczy:
4. Uruchomienie reaktorów do pełnej zdolności eksploatacyjnej – nie dłużej niż 72 godziny ciągłej jego pracy.
5. Media niezbędne dla prawidłowego wykonania prac będą dostarczone Wykonawcy nieodpłatnie.
6. Kryterium oceny ofert – całkowity koszt przedmiotu umowy.

Parametry reaktora typu Sulfax SFA (zarówno dla 01 jak i 02):
1. Długość reaktora – 8,2 m;
2. Szerokość reaktora – 2,2 m;
3. Wysokość reaktora – 2,3 m;
4. Ilość granulatu – 17 Mg.
Ponadto reaktor wyposażony jest w pięć otworów rewizyjnych o średnicy 60 cm każdy na jego stropie umożliwiający wejście do jego wnętrza.

Wymagania co do jakości granulatu:
1. Zawartość H2S na wejściu do reaktora nie więcej niż 3 500 ppm H2S;
2. Zawartość H2S na wyjściu z reaktora nie więcej niż 100 ppm H2S;
3. Przepływ biogazu do 400 Nm3/h.

Wymagania co do parametrów technicznych granulatu odsiarczającego:
1. Ilość granulatu – 34 000 kg (po 17 Mg na każdy reaktor);
2.Gęstość nasypowa granulatu – 700 – 850 kg/m3

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342555,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342555,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342555,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGA-TECH Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6821774125

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 477

7.3.4) Miejscowość: Maszków

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usunięcie zużytego granulatu z odsiarczalnika - Ormonde Polska Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.