Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095045 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie prac obsługowo – konserwacyjnych wyposażenia technicznego strzelnicy poligonowej klasy IV, typu „B” w JW 3672 Ustka oraz strzelnicy garnizonowej klasy I, typu „B” w JW 1872 Słupsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie prac obsługowo – konserwacyjnych wyposażenia technicznego strzelnicy poligonowej klasy IV, typu „B” w JW 3672 Ustka oraz strzelnicy garnizonowej klasy I, typu „B” w JW 1872 Słupsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21d76ec3-a660-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011746/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa w zakesie prac obsługowo-konserwacyjnych wyposażenia technicznego strzelnicy poligonowej klasy IV, typu "B" w JW 3672 Ustka oraz strzelnicy garnizonowej klasy I, typu"B" w JW 1872 Słupsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22_Szkol_6WOG_2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176762,52 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi w zakresie prac obsługowo – konserwacyjnych wyposażenia technicznego strzelnicy poligonowej klasy IV, typu „B” w JW 3672 Ustka.W zakres prac obsługowo – konserwacyjnych wchodzić będą wszelkie czynności związane z przeglądem, konserwacją oraz naprawą. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno – techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości wyposażenia, gwarantując ich zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 117449,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi w zakresie prac obsługowo – konserwacyjnych wyposażenia technicznego strzelnicy garnizonowej klasy klasy I, typu „B” w JW 1872 Słupsk.W zakres prac obsługowo – konserwacyjnych wchodzić będą wszelkie czynności związane z przeglądem, konserwacją oraz naprawą. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno – techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości wyposażenia, gwarantując ich zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku wystąpienia elementów wyeksploatowanych – regeneracja lub wymiana na nowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 59313,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106128,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106128,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106128,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMUM – Tymiński i s-ka sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106128,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59174,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59174,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59174,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMUM – Tymiński i s-ka sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59174,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-132021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
- Wymiana klimatyzatorów w pomieszczeniach serwerowni w budynkach nr 55 i 90 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
- Utrzymanie w sprawności technicznej sieci kanalizacyjnej w kompleksach wojskowych m. Czarne.
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Naprawa urządzeń szkolno-treningowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- Obsługa serwisowa systemu KD oraz systemu CCTV w Wielkopolskim Centrum Onkologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.